Litteä vatsa naisella
Mielestäni täysi turn off. Naisella saa tai pitääkin olla pehmeyttä masussa, eikä mitään miesmäistä six packia.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B selkeästi kauniimpi, koska hänellä on vyötärö. A:lla poikamainen urheilijavartalo.
No mitä tälle asialle voi tehdä, jos on luonnostaan poikamainen urheilijavartalo? Hakeutua kauneusleikkaukseen? Lihoa syömällä joka päivä pizzaa ja kaljaa? Lopettaa eläminen?
Kannattaa lakata välittämästä siitä kuolaako limaset ukot vai ei ja alkaa elää omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
B selkeästi kauniimpi, koska hänellä on vyötärö. A:lla poikamainen urheilijavartalo.
Ei tuo kyllä poikamainen ole. Selvästi naisen vartalo ja vyötärökin näkyy olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauta ei ole kaunista naisella. Naisella saa olla vähän pyöreyttä. Mutta makunsa kullakin.
Lauta tarkoittaa rinnattomuutta ja aloittaja puhui litteästä vatsasta. Makuja on erilaisia ja vaikka itse pitäisi jostain niin toiset voivatkin pitää timmistä mahasta ja rinnattomuudesta.
Tarkoitan lautavatsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä tälle asialle voi tehdä, jos on luonnostaan poikamainen urheilijavartalo? Hakeutua kauneusleikkaukseen? Lihoa syömällä joka päivä pizzaa ja kaljaa? Lopettaa eläminen?
Sanoiko joku, että asialle voi tai pitäisi jotain tehdä?
Vierailija kirjoitti:
A https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005257311.html
B https://i.pinimg.com/736x/2d/45/03/2d45039f638a3ad29635b57cbc35aea3.jpg
B on kauniimpi.
B:llä melko rehevä alavartalo. Ei ihan omaan makuun, mutta jos joku kauniina pitää, niin mikäs siinä.
M26
Miehelläkin pehmeä masu on hotimpi kuin sixpack. Iso kaljamaha tietysti eri juttu.
Ok. Saanko mä vaatia miltä sun kropan täytyy näyttää? Ai en vai?
Lauta tarkoittaa rinnattomuutta ja aloittaja puhui litteästä vatsasta. Makuja on erilaisia ja vaikka itse pitäisi jostain niin toiset voivatkin pitää timmistä mahasta ja rinnattomuudesta.