Viiltelystä...lapseni kaveri 13v tyttö on kuulemma jollakin
nirhonut käsivarsiaan. Ei oikeasti viillellyt, mutta selkeet jäljet ollut ja tyttäreni oli ne huomannut. Kun tytär oli kysynyt, että mitäs ne oikein on, kaveri oli kertonut, että oli ne itse tehnyt, kun oli joku paha juttu painanut kovasti mieltä ja tietysti vannottanut, ettei saa kellekkään kertoa...
No oma tyttäreni oli kauhistunut ja huolissaan kaverista ja kertoi minulle ja tietysti taas vannotti, ettei saa kertoa, en luvannut olla kertomatta.
Kaverin äiti on tuttuni ja viikko sen tapauksen jälkeen soittikin minulle, ihan muita asioita. Mietin asiaa monelta kantilta ja sitten kuitenkin kerroin, hyvin varovasti ja en niin, että edes olisin varma asiasta, vaan ihan niin, että kannattaa varmaan tarkkailla ja jos sattuu sopiva tilanne kurkata käsivarsia. Silloin oli talvi, pitkät hihat peittää hienosti..
No viestintuoja ammuttiin tietysti. Minut haukuttiin lyttyyn ja ehdottomasti ei voinut olla totta, että hänen lapsi näin tekee, lapseni on suuri valehtelija, seläntakana puhuja ja toisten kiusaaja??!!
Eipä siinä sitten muuta. Annoin asian olla. Ihan sama mulle, onko lapsellaan hätä tai ei. Opin kerrasta. Tyttäreni ei kuulemma ole enää tuon lapsen kanssa kaveri.