Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa kotivakuutus vastuuvakuuteksella?

Vierailija
22.07.2020 |

Ja mistä tälläinen kantsii hommata? Olen kelan tuilla joten hinta sellainen minkä kela korvaisi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuuvakuutuksella, siis. hups

Vierailija
2/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuvakuutus tarkoittaa sitä, että jos aiheuttaa vahingossa jollekin "kolmannelle henkilölle" (siis ulkopuoliselle) jotain vahinkoa, vakuutus korvaa. Esim. lapsi potkaisee pallon ja naapurin ikkuna särkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle tulee vaikka vesivahinko ja tulee kallis remontti kerrostaloon koko rappuköytävään, niin on mukavaa, jos on vastuuvakuutus, eikä tarvitse maksaa itse. Nimim kokemusta on vuokranantajana.

Vierailija
4/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ja mistä saa sellaisen minkä kela korvaisi? Ja tietääkö kukaan paljon se määrä on jonka kela korvaa?

Vierailija
5/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät saunan päälle ja meet baariin, ei tarvii korvata tästä syntynyttä tulipaloa omasta pussista.

Vierailija
6/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei ja mistä saa sellaisen minkä kela korvaisi? Ja tietääkö kukaan paljon se määrä on jonka kela korvaa?

En tiedä paljonko Kela korvaa, kun en sellaisesta tullut edes kysyneeksi. Vakuutuksen hinta riippuu asunnon neliömäärästä. Minun on Turvasta ja siinä samassa on mukana laajempi tapaturmavakuutus (joka toimii myös muissa Pohjoismaissa ja ainakin Virossa), kaikki yhdessä maksaa mulle vuodessa jotain vähän yli 200 euroa. Saan laskun neljä kertaa vuodessa niin se pysyy inhimillisenä summana pienituloiselle.

Vierailija
7/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jätät saunan päälle ja meet baariin, ei tarvii korvata tästä syntynyttä tulipaloa omasta pussista.

Niin tuotahan se ei tarkoita.

Vierailija
8/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokaisessa vakuutusyhtiössä noita on. Kannattaa verrata hintoja ja kattavuutta. Kelasta en tiedä, kysy sieltä.

Vierailija
9/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelahan taitaa toimeentulotuella maksaa vain halvimman kotivakuutuksen.

Vierailija
10/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelahan taitaa toimeentulotuella maksaa vain halvimman kotivakuutuksen.

Mutta vuokralla asumiseen vaaditaan kotivakuutus JA vastuuvakuutus, niin jos kerta jopa takuuvuokraan voi saada maksusitoomuksen, luulisi että pakolliset vakuutuksetkin laskettaisiin?

Vierailija
11/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin IF:llä se kuuluu kaikkiin vakuutuksiin. Joten luultavasti se on standardina muillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi