Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille! Miten helposti olet kiihotuksesta kostea?

Vierailija
22.07.2020 |

Riittääkö kiihottumiseen pelkästään ajatukset tai esim. kiinnostavan miehen näkeminen ja hyvä juttuseura vai tarvitseeko teitä lämmitellä pitempään? Oletko kiihottuessasi ns. pikkuhousut märkänä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian helposti. Pieni ajatusleikki riittää ja valun housuni märäksi ;)

Vierailija
2/18 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaamattani oon usein pikkarit märkänä ihan vaan kumppanin seurassa. Ja kostun vaan lisää, kun ollaan lähekkäin. Seksiä harrastettaessa ihan valuu reisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kostuminen oli paljon helpompaa, mutta kyllä nykyäänkin oikeassa seurassa pelkkä hipaisu,  äänen kuuleminen tai katse voi riittää kastelemaan muutakin kun pikkuhousut.

Vierailija
4/18 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää, kun sekä kohtu että munasarjat poissa..mutta silti joo kun tarpeeksi haluttaa. Kerran nuorena odotin poikakaveri tulevaksi, ja olin kai nilkkoja myöden märkä!

Vierailija
5/18 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon normaalitilassa aina jonkinverran kostea("aina valmis")mulle siis ominaisuus, että pientä kostumista en edes huomaa kun vasta esim. vessassa käydessä. Asia erikseen sitten kun kiihotun kunnolla alkaa pillu virrata niin että valuu reisille ja märkäläntti jää lakanaan seksiä harrastaessa.

Vierailija
6/18 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää kun näen miehen takapuolen hyvin istuvissa housuissa ja näin kesällä shortseissa :P Olen kaupan kassalla töissä ja joskus todella miehekkäät hyvin hoidetut kädet saavat minut kiimaan. 

Vierailija
7/18 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun ja kostun tosi helposti, usein olen vähän jatkuvasti vähän kiihottuneessa tilassa ja mieleni on sellainen, että se tuottaa jatkuvasti jotain seksifantasiakuvastoa päässäni ilman sen kummempia yllykkeitäkin (eli en tarvitse mitään erityistä sytykettä haluihini, vaikka toki sytykkeet nostaa ne vielä korkeammalle).

Ainoastaan rakastuneena käy joskus niin, etten olekaan kostea vaan suorastaan kuivun kasaan koska jännitän seksiä ihastuksen kanssa niin paljon.

Silloinkin kostun kyllä sormetuksesta/nuolemisesta kun pimppi elää omaa elämäänsä jännityksestä huolimatta ja kostuu automaattisesti jos sitä räplää.

Ilman jännitystä kostun panovalmiiksi ihan vaan suutelustakin mikä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö sormetus/nuoleminen olisi silti tervetullutta!

Vierailija
8/18 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotun ja kostun tosi helposti, usein olen vähän jatkuvasti vähän kiihottuneessa tilassa ja mieleni on sellainen, että se tuottaa jatkuvasti jotain seksifantasiakuvastoa päässäni ilman sen kummempia yllykkeitäkin (eli en tarvitse mitään erityistä sytykettä haluihini, vaikka toki sytykkeet nostaa ne vielä korkeammalle).

Ainoastaan rakastuneena käy joskus niin, etten olekaan kostea vaan suorastaan kuivun kasaan koska jännitän seksiä ihastuksen kanssa niin paljon.

Silloinkin kostun kyllä sormetuksesta/nuolemisesta kun pimppi elää omaa elämäänsä jännityksestä huolimatta ja kostuu automaattisesti jos sitä räplää.

Ilman jännitystä kostun panovalmiiksi ihan vaan suutelustakin mikä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö sormetus/nuoleminen olisi silti tervetullutta!

Ymmärrän jotenkin, mutta PANOVALMIS!?   Eli valmis miehelle..hohhoijaa..ei olleenkaan silti itselle valmis yhtään mihinkään! Mutta sehän se on tärkeintä, se mies...

Vierailija
9/18 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jotenkin, mutta PANOVALMIS!?   Eli valmis miehelle..hohhoijaa..ei olleenkaan silti itselle valmis yhtään mihinkään! Mutta sehän se on tärkeintä, se mies...

No mitä nyt taas :D

Miksi ihmeessä otit tuon jonain ”miehelle valmis”-juttuna? Joku hätänä?

Itse ainakin haluan sen peniksen sisääni ja panna, eli kun olen tarpeeksi kostea = olen panovalmis.

Älä tule minun ylitseni mouhottamaan mitään ”ei ollenkaan silti itselle valmis mihinkään!”-juttua, hanki parempia miehiä jos oot noin vihainen. Älä oleta muista naisista mitään, kiitos.

Vierailija
10/18 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jotenkin, mutta PANOVALMIS!?   Eli valmis miehelle..hohhoijaa..ei olleenkaan silti itselle valmis

yhtään mihinkään! Mutta sehän se on tärkeintä, se mies...

Hohhoijaa, olipas tarkoitushakuinen tulkinta...

"Panovalmis" tarkoittaa ainakin mulle että olen kiimainen, erittäin halukas ja valmis panemaan. Pakko myöntää että on se mies siinä aika tärkeä :)

Olen muutenkin ihan samanlainen, aina pienessä vireessä, kostun jo omista ajatuksistani ja niitähän riittää. Jännitys on ainoa asia joka saattaa kuivattaa pillun hetkeksi.

Vierailija
11/18 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kostu juurikaan, vaikka olisin hyvinkin kiihottunut. Oon ollut sellainen aina.

Vierailija
12/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa en juuri kostunut lähes ollenkaan. Nyt uuden miehen myötä olen jatkuvasti kostea. Valun jo pelkästään hänen ajattelemisestaan ;)

Vierailija
13/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean miehen läheisyys ja koskettaminen ja sen ajattelu mitä kohta tapahtuu. Pidän siis siitä että itse kosketan enemmän kuin päinvastoin.

Vierailija
14/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikea mies, pelkkä ajatus saa märäksi. Mulla ei kuukautisverikään valu heti pois eli vasta sitten, kun emättimen aukkoa koskee. Moni mies on alkuun vain ulkoa kokeillessaan ihmetellyt, miksen ole märkä mutta puoli kourallista nestettä odottelee sisällä sitä, että painovoima painaa nesteet ulos. Jos suutelen pidempään tiettyä miestä (joka todellakin osaa suudella), mulla on koko farkkujen persekohta märkä ja ilman housuja valuu reisille ja lakanoille.

Exää esim. yritin himoita mutten silti onnistunut kostumaan pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
15/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelen geishakuulilla nykyään melkein joka päivä, ja kuula tarvitsee liukkaria kun laitan sisään. Siksi olen oikeastaan koko ajan kostea 😊. Kuulissa on lisäksi häntä, jonka myös kosteutan ja laitan häppärien väliin. Se ehkä hieman hieroo klittaakin päivän aikana niin seurauksena olen kyllä luonnollisestikin märkä 😊. Eli toisin sanoen panettaa koko ajan. Mies tykkää 😊 kaiken lisäksi olen unohtanut olevani siveyden sipuli ja keksin koko ajan kaikkea hullua, esim uusia leluja joita mies saa käyttää minuun miten vain haluaa ja siitähän mä tykkään!

Vierailija
16/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon vaikuttaa pillerit. Eri merkkisillä ihan eri vaikutukset.

Vierailija
17/18 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostun todella herkästi ja runsaasti, eli jos vähänkin tulee "ne" asiat mieleen, alkaa kostuminen ja tekee entistä enemmän mieli ja kostuminen lisääntyy. Pahimmillaan valuu pitkin reisiä ja jos on pitkät housut jalassa, haaroista kastuu.

Vierailija
18/18 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin toi, että kostun pelkästä vilkaisusta valuvaksi eli pikkuhousut on litimärkänä todella usein. Monesti kastuu haarat myös päällishousuista. Kostuin jo tän lukemisesta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän