Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies painostaa kuntosalille, en uskalla.

Vierailija
22.07.2020 |

Iskee ajatuksestakin hirveä ahdistus ja käsien tärinä, että kaikki nauraa kun tämmöinen läski tulee sinne.
Käyn kävelyllä ja uimassa. Mies kai haluaa itselleen jonku fitness beben.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin: puhu miehesi kanssa, miksi hän PAINOSTAA sinua kuntosalille? Sinunhan ei tarvitse sellaista liikuntaa harrastaa mistä et nauti. Jos miehesi ei ole sinun ulkonäköösi tyytyväinen, hän varmasti saa helpommalla vaivalla timmimmän naisen ja sinä voit löytää miehen joka arvostaa sinua juuri tuollaisenaan. Älä vaivu sille säälittävyyden tasolle, että alkaisit muokkaamaan itseäsi miehen mieleen. 

toiseksi: Jos sinne salille nyt kuitenkin menet, niin trust me: ketään ei kiinnosta mitä teet siellä, jokainen keskittyy omaan treeniin. Välttelin itsekin salille menoa vuosikausia saman pelon takia, ja kun vihdoin uskalsin ystävän kanssa lähteä käymään, tajusin että ketään ei kiinnostanut tuijottaa minua vaikka olinkin isokokoinen.

Vierailija
2/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensinnäkin: puhu miehesi kanssa, miksi hän PAINOSTAA sinua kuntosalille? Sinunhan ei tarvitse sellaista liikuntaa harrastaa mistä et nauti. Jos miehesi ei ole sinun ulkonäköösi tyytyväinen, hän varmasti saa helpommalla vaivalla timmimmän naisen ja sinä voit löytää miehen joka arvostaa sinua juuri tuollaisenaan. Älä vaivu sille säälittävyyden tasolle, että alkaisit muokkaamaan itseäsi miehen mieleen. 

toiseksi: Jos sinne salille nyt kuitenkin menet, niin trust me: ketään ei kiinnosta mitä teet siellä, jokainen keskittyy omaan treeniin. Välttelin itsekin salille menoa vuosikausia saman pelon takia, ja kun vihdoin uskalsin ystävän kanssa lähteä käymään, tajusin että ketään ei kiinnostanut tuijottaa minua vaikka olinkin isokokoinen.

Haluaisin mennä, yrittänyt vuosia kerätä rohkeutta mutta en uskalla. Uimahallissa käyn, mutta siellä ne muutkin lihavat on niin ei jännitä :D ja 75 vuotiaat, niin ei ole ulkonäkö paineita. Miettinyt, jos uskallan eläkeläisvuorolle uimahalliin.. Ne on kyllä ihan täynnä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla pääsääntöisesti varsinkin miehet arvostaa, että lihava on tullut sinne hoitamaan kuntoaan. Ei todellakaan katso pahasti tai naura. En tietenkään voi taata, etteikö sellaista tapahtuisi, se vaan ei kuulu salietikettiin.

Vierailija
4/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies painostaa?!? Missä on oma tahtosi ja itsetuntosi? Sanoisin miehelle että voit oikeen vapaasti mennä fitnessbeibien matkaan, ja pysyä siellä.

Vierailija
5/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi kuulostaa oudolta, mutta laihoille miehille on vielä suurempi kynnys mennä salille kuin lihavalle naiselle.

Vierailija
6/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies painostaa?!? Missä on oma tahtosi ja itsetuntosi? Sanoisin miehelle että voit oikeen vapaasti mennä fitnessbeibien matkaan, ja pysyä siellä.

Olen sanonut. Mutta ei varmaan saa, niin haluaa minun näyttävän siltä.

Ap

Vierailija
7/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättä pakottamisen astetta, niin vaikea sanoa onko miehellä halu muokata kumppania mieluisammaksi vai löytää yhteistä harrastusta mitä tehdä kumppanin kanssa.

Vierailija
8/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa salilla ekalla kerralla yksityinen ohjaustunti tms. Ei tunnu niin kauhealta ja et ehdi miettiä muita kun kuuntelet ohjaajaa ja opettelet käyttämään laitteita. Tsemppiä paljon!

Vierailija
9/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mennä, yrittänyt vuosia kerätä rohkeutta mutta en uskalla. Uimahallissa käyn, mutta siellä ne muutkin lihavat on niin ei jännitä :D ja 75 vuotiaat, niin ei ole ulkonäkö paineita. Miettinyt, jos uskallan eläkeläisvuorolle uimahalliin.. Ne on kyllä ihan täynnä.

AP

Salilla on yleensä muutama fitness babe ja loput ihan tavallisia naisia

Vierailija
10/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämättä pakottamisen astetta, niin vaikea sanoa onko miehellä halu muokata kumppania mieluisammaksi vai löytää yhteistä harrastusta mitä tehdä kumppanin kanssa.

Ei hae yhteistä harrastusta, ei päästäisi koskaan kahdestaan koska lapset.

AP

Vierailija
11/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreenaaminen on nyt in, pop, hip ja hop. Yhtä absurdia on kuitenkin, jos alat puolestasi painostaa miestäsi kuviokelluntaan. Harrastat sitä liikuntaa, joka itsestä tuntuu mieluisimmalta. Itse palaan salille kun se taas virustilanteen puitteissa tuntuu sopivalta, mutta en odota sitä keneltäkään muulta. 

Vierailija
12/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö se mies itse salilla? Jos käy, niin mene hänen kanssaan. Jos kukaan nauraa, hän voi antaa sellaiselle turpaan. Ja hän voi neuvoa sinua laitteiden käytössä. Jos hän yrittää jättää sut oman onnes nojaan, kannattaa kiekaista kovaan ääneen että "Tuossa on mun mies, joka ei edes osaa tätä laitetta käyttämään neuvoa!" niin häpeä siirtyy sinusta häneen (ja jos on siitä vihainen jälkikäteen niin sano että itsehän jätti sinut neuvotta).

Jos mies itse ei käy salilla, miksi sinunkaan pitäisi?

Vierailija
13/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisena oli todella iso kynnys lähteä salille. Kun lopulta uskalsin, kukaan ei katsonut negatiivisesti. En siis miettisi muuta

kuin sitä, haluanko itse. Miehen painostuksesta älä lähde. Liikunnan pitää olla mukavaa jotta jää elämäntavaksi.

Vierailija
14/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieshän tietysti tulee sinun kanssasi sinne salille rohkaisemaan ja tukemaan. Jos mies sinua ilomielin tulee neuvomaan ja auttamaan alkuun, eikö se ole hyvä asia. Jos taas hän ei tule sinun kanssasi, saat heittää piut paut tuollaiselle painostukselle. 

Vierailija
15/15 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Ei siellä tuijoteta.Siellä tehdään. Sinuakin näissä missä olen käynyt. Ihan tavan ihmisiä

Onhan niitä varmaan niitä tuijottelusalejakin.

Kaupungin salit on tavallisten samoin pienemmät. Ja jotkut mainostaakin ihan talvisten salina itseään.

Sull vaan on ihan epäaito mielikuva saleista.

Ihanku siellä treenais vaan ne lehdissä esiintyvät.

Siellä on ihan niinku uimahalillakin. NIIN muuten...Mene muuten uimahallin salille. Siellä on sama porukka, joka menee sit salin jälkeen uimaan.

Lihaskunto olis hyvä. Kannattaa ottaa alkuun ohjaaja ja pyytää ohjelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän