Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bongasin tosi hyvän lauseen Tinderissä =)

Vierailija
22.07.2020 |

"Kun me tavataan ja sä et näytä siltä miltä kuvissas, niin sä tarjoot niin kauan, että alat näyttämään..."

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin: "Kysyvä ei tieltä eksy."

Vierailija
2/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuossahan tulee vain ilmi että tyyppi on ulkonäkökeskeinen juoppo............... Asia selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tyyppi on juoppo. Onpa mielenkiintoinen tyyppi siis, kiertäisin todella kaukaa, yök.

Vierailija
4/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tuossahan tulee vain ilmi että tyyppi on ulkonäkökeskeinen juoppo............... Asia selvä.

Hahaa, olimme kirjoittaneet lähes samalla tavalla samaan aikaan. T. 3

Vierailija
5/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ole, mutta lauseen on tarkotus blokata huumorintajuttomat nipot.

Vierailija
6/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin 150 vuotta vanha tuhat kertaa kuultu vitsi siis hyvän huumorintajun ilmentymä? Yhtä hauska kuin "en pure (paitsi jos pyydät ;)". Hah. Hah. Hah. 😐

Vierailija
7/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuosta lauseesta muka selviää että sanoja on juoppo? Aika ammattitaitoisia ihmisiä linjoilla.

Vierailija
8/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin 150 vuotta vanha tuhat kertaa kuultu vitsi siis hyvän huumorintajun ilmentymä? Yhtä hauska kuin "en pure (paitsi jos pyydät ;)". Hah. Hah. Hah. 😐

Tai "mä en pure... Kovaa!" tirsk ja heahahaha. 😑

Vierailija
9/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, musta toi on ihan hauska, ja osoittaa rentoa asennetta koko deittailuun. Mitä teidän mielestä olisi hyvä? "olen itse sporttinen ja elän terveellisesti, joten edellytän sitä myös sinulta" ?

Vierailija
10/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä monia ainutlaatuisia profiili-ideoita mm. Marilyn Monroe lainaus tai "Kysymällä selviää" ja muut usein toistuvat fraasit. Luultavasti kirjoittaja ajattelee olevansa liki ainutlaatuinen nähtyään mielestään hauskan jutun. Ongelma on, että moni muukin on nähnyt saman jutun ja myös kopioinut sen.

Vierailija
11/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos naisen kuva on otettu 10 vuotta ja 20kg sitten, niin mies on juoppo? Ööö, mun logiikka ei nyt toimi ihan samalla tavalla. Ehkä johtuu siitä etten tapaa deittejä baareissa tai muutenkaan alkoholin merkeissä.

Vierailija
12/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, musta toi on ihan hauska, ja osoittaa rentoa asennetta koko deittailuun. Mitä teidän mielestä olisi hyvä? "olen itse sporttinen ja elän terveellisesti, joten edellytän sitä myös sinulta" ?

Sun mielestä on hauskaa kopioida ikivanha vitsi? Noh, ainakaan hauskuuden rima ei sulla ole liian korkealla. En uskalla kertoa pikkuKalle vitsiä, ku olisit varmaan nauruun...

Vierailija
13/13 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että itekkin jättäsin tämän väliin. Jätin väliin suomi24 treffeillä ne, jotka vastas siihen mikä saa sinut syttymään kyysmykseen, että bensa ja tulitikut.

Kuulostaa siltä, että huumorintaju on luokkaa Uuno Turhapuro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan