Minun verorahoillani
Kommentit (10)
Varmana suojelen jokaista oravaa lentokyvystä riippumatta! Varastan vielä petuniat kukkapenkistäsi mustaan pörssiin, että saan enemmän oravasuojelurahaa!
Ole sinä natsi, Henrikn ystävä hiljaa ja jätä tavalliset ihmiset rauhaan. Muuta Henrikin kanssa Ruåttiin, tai jonnekkin muuhun urpolaan.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 21:00"]
Ole sinä natsi, Henrikn ystävä hiljaa ja jätä tavalliset ihmiset rauhaan. Muuta Henrikin kanssa Ruåttiin, tai jonnekkin muuhun urpolaan.
[/quote]
tämä vastaus siis # 3/5:lle.
Hienoa!Olen samaa mieltä
t. Espoon vammaisten asuntolan kannattaja
Liito-oravat kuolkoon sukupuuttoon jos se vaatii sen, että ihmisiä kohdellaan ihmisinä.
Minun verorahoillani ei tasan tueta lisääntymisautomaatteja eli mukeloita suoltavia minun elätettäväkäkseni.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 21:09"]
Minun verorahoillani ei tasan tueta lisääntymisautomaatteja eli mukeloita suoltavia minun elätettäväkäkseni.
[/quote]
Ketä sinä katkera maho muka elätät?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 21:05"]
Liito-oravat kuolkoon sukupuuttoon jos se vaatii sen, että ihmisiä kohdellaan ihmisinä.
[/quote]
Niinpä! Suomihan ei ole ratifioinut vammaislakia, joten helppohan heikkoja ihmisiä on kyykyttää! Pääasia, että näillä kermaperse Lampeneille riittää valtion tukia, kiintiöitä korkeakouluihin jne jne.
Kunpa verorhnsa saisikin kohdentaa.
Ai mutta hitsi, sittenhän me oltaisiin jossain Jenkkilässä järjestämässä hyväntelkeväisyyspäivällisiä ja potin saisi poloisin ihmisryhmä. Ja se, jolla saa eniten julkisuutta.