Mies torjui reissuehdotukseni, tekee saman minulle vieraan porukan kanssa
Ehdotin miehelle mokkireissua rantamökille. Torppasi idean täysin. Nyt sitten ilmoitti lähtevänsä puoleksi viikoksi sekalaisella työ/tuttavaporukalla mökkeilemään joista en ole tavannut ainuttakaan. Saati kuullut aiemmin. Oltu yhdessä kohta kymmenen vuotta. Ei suostu tulevasta reissusta ottamaan edes kuvia kun kysyin.
Ylireagoinko kun mies ei suostunut mökkeilyehdotukseeni mutta tekee heti samanlaisen reissun porukalla jotka hänelle vielä uusia tuttavuuksia samaiselle ajankohdalle jota ehdotin?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ihmettely ja mene sinne mökille omien kavereittesi kanssa.
Ei ventovieraan mökille joukolla mennä majoittumaan yllärinä
Miksi jatkaisit elämistä miehen kanssa, jota seurasi ei kiinnosta?
Parempiakin vaihtoehtoja - ja miehiä - on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hän tarkoittanut mökkiä, jota nainen ehdotti miehelle?
otat avaimet pois jos lähtee ovesta ulos sinne, ja laitat miehestä muuttoilmoituksen vanhempiensa kotiin netissä. Toivottabasti ette siis ole naimisissa? Sanot laitat treffi ilmoituksen nettiin ja takasin ei ole tulemista. Pakkaat tavaransa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo teidän suhde ei kuulosta lainkaan hyvälle.
Elätte molemmat ihan omaa elämäänne, erikseen tahoillamme.
Olet vain vaimo ja äiti, joka käy yksin ilman miestä lasten kanssa retkillä jne. Et ole miehelle kumppani ja rakas. Ette ole sellainen perhe jonka itse ainakin haluaisin.
Perheessä pitäisi olla kaksinaikuista jotka kunnioittaa ja rakastaa toisiaan. Yhdessä neuvotellaan perheen ja omat menot.
Ei ole ok että toinen päättää yksin lähteä reissuun kavereiden kanssa neuvottelematta puolison kanssa. Perheellisenä täytyy aina neuvotella. Se on toisen kunnioittamista ja kertoo siitä että elämää eletään yhdessä, ja että toisen ajatuksilla ja mielipiteillä on väliä.Eli et todellakaan ylireagoi, ap.
Itse en hyväksyisi ollenkaan tuollaista. Meillä aina ilmoitetaan toiselle että ” hei haluaisin lähteä tuonne pelikavereiden kanssa mökille, ja se ajankohta olisi x, sopisiko tämä sinulle? Jaa mutta sinullahan onkin tuossa vapaapäivä, no en lähdekään vaan ehdotan kavereille toista ajankohtaa (kun sinulla on töitä).
Kyllä parisuhde/ perhe tulee aina ensin.
Inhoan miehiä jotka perustavat perheen mutta elävät kuin sinkkupojat eivätkä kerro tai ilmoittele puolisolle
mitään, tietoja pantataan viimeiseen asti niin että toisen osapuolen täytyy kokoajan yrittää tivata ja repiä tietoja.Minunkin korvaani tuo kuulostaa hämärältä.
Miehellä on selvästikin kotona mukavat oltavat, on kuuliainen vaimo joka hoitaa lapset.
Mies saa mennä omiin menoihinsa neuvottelematta lainkaan puolison kanssa.
Olen varma että mies etsii jännutystä ja seksiä muualta ja pettää.Täällä moni uskoo että mies pettää. Vaikka mökkireissuilmoitus tuli yllätyksenä en usko että pettäisi. Hän on hyvä ja rakastava mies joka ei ole aiemmin käynyt reissussa kyseisen porukan kanssa joten on innoissaan uusista ystävyykstään mitä ruuhkavuosina syntynyt
-ap
On innoissaan uusista, lähes tuntemattomisa ystävistään mutta sinun seurastasi ei ole millään lailla innoissaan? Vetäisin tuosta kyllä aika selkeät johtopäätökset.
Oli varmaan jo lupautunut tuolle reissulle, siksi sama ajankohta kuin sinun ehdottamasi. Mutta se nyt on sivuseikka. Miksi siedät tuollaista? Jos ei perheen kanssa kiinnosta reissut, ei tarvitse kiinnostaa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveri joka omistaa mökin oli kutsun porukalle antanut sen jälkeen kun olin ehdottanut mökkireissua, siksi tuli tieto samana päivänä odottamatta
-ap
Lähde edellisenä päivänä yllärireissulle yksin. Lapset jää miehelle, ei voi lähteä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Lähde edellisenä päivänä yllärireissulle yksin. Lapset jää miehelle, ei voi lähteä mihinkään.
Mies ilmoittanut päivämääräajankohdan koska on poissa, en rupea tekemään häviämistempauksia jotka perheelle haitaksi ja riitauttaisi
-ap
Tiedän yhden miehen, joka valehteli usein olevansa työmatkalla ja olikin reissussa jonkun toisen naisen kanssa.
Ihan sama pettääkö vai puhuuko totta vai mitä, tosi mulkusti tehty. Jätä se sikamies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain vaimo ja äiti, joka käy yksin ilman miestä lasten kanssa retkillä jne. Et ole miehelle kumppani ja rakas. Ette ole sellainen perhe jonka itse ainakin haluaisin.
Perheessä pitäisi olla kaksinaikuista jotka kunnioittaa ja rakastaa toisiaan. Yhdessä neuvotellaan perheen ja omat menot.
Ei ole ok että toinen päättää yksin lähteä reissuun kavereiden kanssa neuvottelematta puolison kanssa. Perheellisenä täytyy aina neuvotella. Se on toisen kunnioittamista ja kertoo siitä että elämää eletään yhdessä, ja että toisen ajatuksilla ja mielipiteillä on väliä.Eli et todellakaan ylireagoi, ap.
Itse en hyväksyisi ollenkaan tuollaista. Meillä aina ilmoitetaan toiselle että ” hei haluaisin lähteä tuonne pelikavereiden kanssa mökille, ja se ajankohta olisi x, sopisiko tämä sinulle? Jaa mutta sinullahan onkin tuossa vapaapäivä, no en lähdekään vaan ehdotan kavereille toista ajankohtaa (kun sinulla on töitä).
Inhoan miehiä jotka perustavat perheen mutta elävät kuin sinkkupojat eivätkä kerro tai ilmoittele puolisolle
mitään, tietoja pantataan viimeiseen asti niin että toisen osapuolen täytyy kokoajan yrittää tivata ja repiä tietoja.Minunkin korvaani tuo kuulostaa hämärältä.
Miehellä on selvästikin kotona mukavat oltavat, on kuuliainen vaimo joka hoitaa lapset.
Olen varma että mies etsii jännutystä ja seksiä muualta ja pettää.Täällä moni uskoo että mies pettää. Vaikka mökkireissuilmoitus tuli yllätyksenä en usko että pettäisi. Hän on hyvä ja rakastava mies joka ei ole aiemmin käynyt reissussa kyseisen porukan kanssa joten on innoissaan uusista ystävyykstään mitä ruuhkavuosina syntynyt
-ap
Jjepjepjep. Provohan tämä on, uudet ystävyydet, jotka on syntyneet perhearkea pyörittäessä, mutta joista vaimo ei tiedä mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apJjepjepjep. Provohan tämä on, uudet ystävyydet, jotka on syntyneet perhearkea pyörittäessä, mutta joista vaimo ei tiedä mitään :D
Tiedän että väki samalta työpaikalta jossa mies aloitti joitain kuukausia sitten mutten tunne
-ap
No ainakin suuttuisin todella kovasti jos minun mieheni toimisi samoin.
Kysyisin, haluatko samantien erota kun kieltäydyt yhteisestä mökkireissusta kanssani, mutta puolituttujen kavereiden kanssa ollaan kyllä heti lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin suuttuisin todella kovasti jos minun mieheni toimisi samoin.
Kysyisin, haluatko samantien erota kun kieltäydyt yhteisestä mökkireissusta kanssani, mutta puolituttujen kavereiden kanssa ollaan kyllä heti lähdössä.
En ole miehestä eroamassa. Ei kuitenkaan joka kuukausi viikonloppureissaile. Mies kokee että reissu tärkeä jotta tulisi läheisemmäksi työyhteisön kanssa
-ap
Mies lähtee mieluummin mökille tuttujensa kanssa kuin vaimonsa. Tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Jos se sinulle ei käy niin jätä hänet.
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan jo lupautunut tuolle reissulle, siksi sama ajankohta kuin sinun ehdottamasi. Mutta se nyt on sivuseikka. Miksi siedät tuollaista? Jos ei perheen kanssa kiinnosta reissut, ei tarvitse kiinnostaa muutenkaan.
Ruuhkavuodet väsyttäneet häntä niin ei retkeilyt jaksa innostaa. Tuo mökkeily aikuisseuralla virkistysreissu
-ap
Vähäks outo mies. En tajua miksi olet tuollaisen kanssa ja miten voit edes luottaa mieheen joka ei halua viettää aikaa kanssasi mökillä mutta silti lähtee tuntemattomien kanssa mökkeileen??? fuklogic I guess
Teillä on outo suhde
Kato totuutta silmiin. Jättäisin tollasen miehen heti, tai parempi niin että kämppä tyhjänä kun herran sopii saapua lomiltaan. Ja nauraisin itkuni lomassa.
Täällä moni uskoo että mies pettää. Vaikka mökkireissuilmoitus tuli yllätyksenä en usko että pettäisi. Hän on hyvä ja rakastava mies joka ei ole aiemmin käynyt reissussa kyseisen porukan kanssa joten on innoissaan uusista ystävyykstään mitä ruuhkavuosina syntynyt
-ap