Jos nypit/siistit kulmakarvojasi ja annat säärikarvojesi rehottaa, olet tekopyhä
Miksi nypit ja muotoilet kulmakarvojasi, jos annat säärikarvojen rehottaa? Eikö karvat olekaan kiva juttu? Miksi ne siistitään yhdestä paikasta ja annetaan rehottaa toisesta?
Kaipaan aikoja, kun naiset saivat olla naisia.
Kommentit (15)
Täh? Onko joku kieltänyt olemasta nainen? Nykyisin saa kuka vaan olla nainen. Revi niitä karvojasi ihan rauhassa, nobody cares.
En muotoile kulmakarvojani mitenkään, ja ajelen säärikarvat, mikäs minä sitten olen?
Niin ap, naisena oleminen tarkoittaa, että KAIKKI karvat rehottaa. Karvat ovat luonnollinen ja kaunis osa naiseutta :)
Vierailija kirjoitti:
Niin ap, naisena oleminen tarkoittaa, että KAIKKI karvat rehottaa. Karvat ovat luonnollinen ja kaunis osa naiseutta :)
Onko sulla suositella moottorisahaa tukkimetsälle? Stihl vai Jonsered?
Minulla on yksi kulmakarva, jonka nypin. Olemattomien säärikarvojeni annan rehottaa luonnontilaisena, mutta koska nyppäisen pois vain vain sen yhden Brezhnev-karvan, en siis ole tekopyhä!
Eiköhän jokainen puunaa tai jätä puunaamatta juuri niitä paikkoja mitä haluaa. Huvikseni voisin nyppiä vain toisen kulman ja ajaa toisen säären.
En nypi kulmia, ajan säärikarvoja satunnaisesti. Mikäs minä olen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla suositella moottorisahaa tukkimetsälle? Stihl vai Jonsered?
Hah hah haa, mä ihan tikahdun sun miehekkäille jutuille.
Jokainen saa ihan vapaasti valita mitä karvoja siistii. Siihen ei liity mitenkään tekopyhyys. Yhtä fiksua kuin väittää että jos käytät huulivoidetta niin pitää myös hankkia silikonitissit, koska tekopyhyys.
Pasca provo.
Vierailija kirjoitti:
Joo eli jos käyt kampaajalla leikkuuttamassa tukkasi, tai ihan vaikka vain pitkien hiusten latvat siistitytät, et olekaan enää nainen.
Minä leikkaan omat jiukset ja nypin kulmst. Muitackarvoja en aja kiusallanikaan. Keskity vaan omiin karvoihis toope.
Minäkin kaipaan sitä aikaa, kun naiset saivat olla naisia. Eli ennen kuin partahöyläyhtiö keksi hankkia lisätienestiä demonisoimalla naisten säärikarvat.
Jos ajelet partasi partakoneella, olet tekopyhä jos et ajele myös päätäsi sileäksi partakoneella.
Ajan kainaloni, koska kumppanini pitää enemmän paljaasta, mutta mielestäni hän kyllä menettää eroottisen kokemuksen kun ei pääse nuuhkimaan niitä ja pyörittelemään karvatupsuja sormiensa ympärille. Mutta omapa on asiansa. Biseksuaalina itse aiemmissa suhteissani rakastin pehmeiden karvojen tuntumaa huulillani.
En tee kumpaakaan.