Rouhemaiset vegaaniset elintarvikkeet
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa ruokaa, ihan niinkuin sahanpurua söisi. Tykkään tosi paljon! Ja maksaa myös paljon, mikä on kans tärkeää.
Koetapa joskus lihaa. Maksaa vielä enemmän ja maistuu vielä pahemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa ruokaa, ihan niinkuin sahanpurua söisi. Tykkään tosi paljon! Ja maksaa myös paljon, mikä on kans tärkeää.
Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Laadusta kannattaa maksaa. Minä ainakin arvostan lihaansa minulle lahjoittanutta elikkoa ja syön pihvin suurella hartaudella ja ruokahalulla.
Maija-Sofia kirjoitti:
Minä nautin soijaa joka päivä.
🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadusta kannattaa maksaa. Minä ainakin arvostan lihaansa minulle lahjoittanutta elikkoa ja syön pihvin suurella hartaudella ja ruokahalulla.
Ehkä sun maailmankuvasi pirstoutuu tästä tiedosta, mutta se elikko ei ole vapaaehtoisesti sulle ruhoaan lahjoittanut, vaan olisi mieluummin käyttänyt sitä itse.
Joten arvostuksesi kuuluu pikemminkin pitkälle ihmisketjulle keinosiementäjästä lihanleikkaajaan.
Oih, elikot heittävät henkensä, nyt siskot barrikadeille!!
Olen vegetaristi. Syön aika paljon härkäpapu- ja hernerouhetta. Ei ole kallista ja pussista tai paketista riittää moneen annokseen. Maku riippuu mausteista ja omista taidoista.
Soijasta en enää niin välitä, kun härkäpapua ja hernettä kasvaa ihan Suomessa.
Mulla menee ruokaan rahaa alle satanen kuussa. Vähemmänkin, jos syön vegaanisesti. Ei pavut, linssit tai nuo rouheet paljoa kustanna. En syö nyhtökauraa, härkistä tai muita vastaavia kalliita lisukkeita.
Komppaan!