Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko se, millaiset miehet ottaa katsekontaktia, paljon omista

Vierailija
21.07.2020 |

ulkoisista avuista? Olen paljon tätä miettinyt :D olen yli 30 enkä nykyään kehtaa katsella kovin nuoria tai hyvännäköisiä miehiä. Olen kyllä valmiiksi ujo, että en ole toisaalta nuorenakaan näitä "yrittänyt", mutta jotkut heistä ovat minua silti lähestyneet. Nykyään on vaikea uskoa, että joku oikeasti hyvännäköinen oikeasti kiinnostuisi.
Omasta mielestäni minua katselee aika usein nuoret, ei kaikkein parhaimman näköiset miehet (esim. n. 25v. pitkä mutta hontelo, kasvoista tavanomainen) tai omanikäinen melko hyvännäköinen mies. Tietysti myös vaimonsa kanssa liikkuvat 47-v.harmaatukat ja tietyn maalaiset katselevat, mutta jotenkin uskon että he katselevat ihan kaikkia naisia ihan vaan fantasioinnin takia. Itseä ei ainakaan 50-vuotias ukkomies kiinnosta millään tavalla.
Olen tästä päätellyt, että lienen ihan hyvin säilynyt, aika kaunis nainen. Selvästi parhaannäköiset ei minua yritä, mutta myöskään ihan hirveät eivät normaalisti koita lähestyäm

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuollaiset ahdistelevat katseet.

Vierailija
2/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 25v hontelo myös katsoo fantasiamielessä, ei ole vielä valmis menemään naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella hyvännäköinen ja mallintöitäkin tehnyt reilu kolmekymppinen mies, enkä katsele kyllä ketään. Eli ei voi aina siitäkään päätellä paljoakaan.

Vierailija
4/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kuvitella että jokaisen miehen katse olisi himoa. Tsiisus sentään.

Vierailija
5/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullle yksi venäläinen nainen sanoii kun olin hetken palvelualalllla että älä ota katsekontaktia keneeenkään koska se sokeutttaa sinut koska näet niiiin paljon virtaaavia ihmisiä.

Vierailija
6/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kertapanoa vailla.

Vierailija
7/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ottaa moni katsekontaktia, mutta mä otan itse katsekontaktin helposti. Musta on mukava katsella ihmisiä. Kaikenlaisia. Ja kiva hymyillä ihmisille ja on mukava, jos joku hymyilee takaisin. Ei mulla mitään ajatusta ole siitä että haluaisin mitään kummempaa. 

Minkä takia tää on niin, että ketään ei sais kattella. Aina pitäs olla yrmeä.

Vierailija
8/8 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että ei kerro, sillä minuun kiinnostusta tuntuvat osoittavan pääasiassa miehet, joilla ulkoiset avut ovat aika olemattomat. Joskus jopa uskaltautuvat lähestymään ja pyytämään treffeille. Useimmiten ovat olleet hinteliä lyhyitä huonoryhtisiä nörttejä silmälaseilla tai ilman, pukeutuminen tyyliä liian lyhyet farkut ja huppari vuodelta 2006. En sano etteivätkö voisi olla kivoja ihmisiä, mutta parisuhdemielessä en pysty heitä mitenkään näkemään.

Näiden lisäksi pari hyvännäköistäkin on osoittanut kiinnostusta ja varsinkin Tinderissä komeilta miehiltä tuli paljon tykkäyksiä, mutta kyllä selkeästi suurin osa kiinnostuneista menee tuohon ekaan kategoriaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän