Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan fraasia "Uusi normaali"

Vierailija
21.07.2020 |

Sitä hoetaan joka paikassa ja itse epäilen että mitään uutta normaalia ei tule, palataan takaisin samaan meininkiin kuin vielä alkuvuonna. Ei ihmiset jaksa (mikä ei siis ole hyväkään asia).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä se kuulostaa siltä, että kyllä teidän nyt vaan pitää ottaa se kulkutauti vastaan kiltisti. Tätä tämä nyt on ja mitään ei enää tehdä, vaikka olisitte kaikki teholla. Uusi normaali.

Vierailija
2/12 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi normaali on uusi nolo. Se on ylikäytetty ja läpeensä nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa ennustettiin että koko matkailuala kuolee ja me kaikki kuollaan joko koronaan tai nälkään. Mun 92-vuotias mummo meni aivan sekaisin noista sensaatiohakuisista uutisista ja WHO:n sodanjulistuksista. 

Vierailija
4/12 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se uusi normaali tarkottaa perusoikeuksiin kajoamista ja niiden poistamista yksi kerrallaan. Loppuvuodesta tulee raju.

Vierailija
5/12 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uusi normaali on maailman vanhin juttu, mutta nyt kun olemme kaikki niin yhteiskunnallisesti valistuneita ja woke, sitä viljellään joka paikassa. Normit ja arvot ovat siis aikaan sidottuja, aina olleet. Na t s i saksa oli sen ajan uusi normaali. Noitien roviolla oli taas toisen ajan uusi normaali. Täältä tähän ja lumen.

Vierailija
6/12 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan nyt rauhassa kakkosaaltoa. Nähdään sitten mikä se uusi normaali on.

Vierailija
7/12 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on ja se on tosi asia. Mielekäs ja ei mikään kielipeli tai hassu arvoitus.

Vierailija
8/12 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loitsu, jolla yritetään aivopestä massat hyväksymään kaikki mitä hullu eliitti saakaan päähänsä. Samoin kuin "social distancing". Ei, en ota etäisyyttä.

Vierailija
9/12 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on ja se on tosi asia. Mielekäs ja ei mikään kielipeli tai hassu arvoitus.

Tiedän että minä olen. Mutta onko maailma? 🤷‍♂️

Vierailija
10/12 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*** että te jaksatte JANKUTTAA loputtomiin!! 🤣🤣🤣🤣😑

Vierailija
11/12 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nyt ei paljon mitään uutta normaalia tunnu olevan, ei ainakaan sen perusteella mitä olen perheeltäni kuullut. Kuulemma paikat on auki aika normaalisti jo ja kaupoissakin on saanut käydä koko ajan jne. Itse asun yhdessä Euroopan ns koronamaista, korona iski todella, kaikki seis melkein yhdessä yössä. Yhtenä maanantaina korona oli kyllä uutisissa, mutta kaikki oli normaalia, seuraavana maanantaina istuimme kaikki kotona miettimässä että mitä hittoa tapahtui, töihin ei pääse, ulos ei saa mennä, lapset eivät saa mennä kouluun, kaupassa saa käydä tiukkojen rajoituksien ehdoilla. Nyt koronahuippu on mennyt ja koitamme saada elämää takaisin uomiinsa, mutta rajoituksia on yhä, se näkyy ihan arkielämässä jos käy jossain. Kaupassa pitää käydä maski päällä, lapset eivät vieläkään saa leikkiä perheen ulkopuolisten lapsien kanssa, leikkipuistoon ei pääse, isovanhempia ei saa tavata jne. Nämä rajoitukset tulevat olemaan seuranamme kauan, halusimme tai emme. Minusta uusi normaali on tähän tilanteeseen aika hyvä ilmaisu. Normaalia elämää ei ole, ei siinä muodossa missä me ollaan se aina ennen nähty. Tähän uuteen normaaliin on totuteltava. 

Vierailija
12/12 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se uusi normaali tarkottaa perusoikeuksiin kajoamista ja niiden poistamista yksi kerrallaan. Loppuvuodesta tulee raju.

Mä tunnen useamman koronapotilaita hoitaneen ja ovat sitä mieltä, että kaikki pitäisi sulkea siihen asti että tulee rokote ja jos ei tule, niin maskit pakolliseksi loppuelämäksi. Hupimatkustaminen pitää heidän mukaansa myös kieltää aivan kokonaan myös jo ilmaston takia sillä ilmastonmuutos kiihdyttää uusia tauteja.

Tämä tauti on kuulemma niin käsittämätön, ja mediassa siitä on annettu ruusuinen kuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä