Säärikarvahelvetti
Kyllähän ne karvat saa pois, millä ja miten vaan.
Ongelma tulee kahden päivän päästä kun alkaa infernaalinen kutina.
Ei auta kuorinnat ja rasvaukset. Karvani alkavat kasvaa ihon alla. Kutina on saatanallista ja raavin ihon rikki. Loppukesä meneekin sitten arpisena.
Joudun ajamaan karvat vaan lyhyiksi. Koska karvani on paksut ja tummat, näkyy sänki koko ajan.
Kommentit (23)
Itsellä vaikka ihon vetäisi sileäksi vahaliuskoilla + epiloimalla, niin silti loistaa tummat pisteet jaloissa, kaiketi se reikä mistä karva kasvaa? Eikä tosiaan ole vasta seivatut jalatkaan nätit, kun ne tummat karvatupet loistaa ihon läpi.
Ei kaikille vissiin saa nättejä pilkuttomia jalkoja :(
Vierailija kirjoitti:
Itsellä vaikka ihon vetäisi sileäksi vahaliuskoilla + epiloimalla, niin silti loistaa tummat pisteet jaloissa, kaiketi se reikä mistä karva kasvaa? Eikä tosiaan ole vasta seivatut jalatkaan nätit, kun ne tummat karvatupet loistaa ihon läpi.
Sama
Jaa mulla on selkäkarva helvetti. Vaihdetaanko osia?
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Mulla myös. Lisäksi jos nypin karvoja, ne takaisin kasvaessaan alkavatkin kasvaa ihon sisällä, jolloin joudun niitä sieltä kaivelemaan. Sitten iho on punaläikkäinen ja ruvella. Kiva hei... Ei tule esittelykelpoisia sääriä sitten millään.
Laserointi/ipl
Maksaa kyllä ja sarjoissa otettava, mutta lopilta se on ohi.
Itse höylään jalkakarvani päivittäin suihkussa, menee hieman ylimääräistä aikaa mutta ihanan sileät sääret joka päivä eikä rumaa sänkeä ikinä <3
Teriäkin on erilaisia. Vedin viimekerralla jollain halppisterällä, ja sääristä tuli järkyn kutisevat ja meni ihottumalle. Yleensä käytän venus aloe veraa.
Miksette anna kasvaa niin kuin luonto on tarkoittanut? Ihan hullua kiduttaa itseään ja ihoaan noin. Joo, itse olen blondi, jolle ei karvoja kasva, mutta siitä hyvästä mulla on taas toisaalta naama kuin sianvittu talvella eli punainen ja yliherkkä. Kadehdin tummia naisia, joilla on kulmakarvat ja muut piirteetkin muuta kuin taikinaa. Pointtini siis se, ettei kukaan ole täydellinen ja aina halutaan sitä mitä ei itsellä ole. Ja miksi? Siksi että joku random mies kadulla kuolaisi perään?
Säärikarvojen lopulliseen poistoon kokemukseni mukaan on paras vanha kunnon napalmi. Kirpaisee hetken, muttei takuulla kasva enää reuhakkeet koskaan.
Laserointi.
Ei ole edes kallista, muutaman satasen kustantaa.
Säärien ajelu höylällä, vahaliuskoista sun muista puhumattakaan, maksaa vuosien mittaan huomattavan paljon enemmän.
Ei kyllä minulla ainakaan auttanut muutaman kerran laserointi. Itsellä siis tummat karvat ja niitä on edelleen, vaikka kuinka paljon.
Haluaisin kokeilla laserointia. Itsellä tummat ja vahvat karvat ja bikininrajat laajenee reisiin :(. Täysin kyllästynyt kun koko ajan saa olla sheivaamassa.
Mitä maksaa per kerta ja monellako kerralla olette päässeet hyviin tuloksiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksette anna kasvaa niin kuin luonto on tarkoittanut? Ihan hullua kiduttaa itseään ja ihoaan noin. Joo, itse olen blondi, jolle ei karvoja kasva, mutta siitä hyvästä mulla on taas toisaalta naama kuin sianvittu talvella eli punainen ja yliherkkä. Kadehdin tummia naisia, joilla on kulmakarvat ja muut piirteetkin muuta kuin taikinaa. Pointtini siis se, ettei kukaan ole täydellinen ja aina halutaan sitä mitä ei itsellä ole. Ja miksi? Siksi että joku random mies kadulla kuolaisi perään?
Koska säärikarvat nyt vain yksinkertaisesti on rumat ja epänaiselliset, etenkin kun minulla sattuu olemaan naiseksi erittäin tumma ja paksu karvoitus. Toinen syy on että sileät sääret (ajelen tosin jalat kokonaan) myös tuntuvat kivemmilta, ah sitä tunnetta kun levittää ihanan tuoksuista vartalovoita täysin sileisiin jalkoihin! <3
Ja kun sen höyläämisen suorittaa joka suihkukerralla niin siitä tulee rutiini johon ei edes kiinnitä huomiota eikä siihen mene kuin pari minuuttia ylimääräistä aikaa. En myöskään käytä mitään ajeluun tarkoitettuja vaahtoja vaan laitan vain vähän suihkusaippuaa jalkoihin, joten rahaakaan ei mene kuin sen verran mitä nyt terän ehkä kerran vuodessa vaihtaa.
Jokainen saa toki jättää säärensä ajelematta halutessaan, mutta itse nyt vain pidän sileistä karvattomista sääristä.
Kaikkea te naiset teette miesten miellyttämiseksi.
Juu, vaalea punakka iho, keratosis pilaris, mustat paksut karvat ja katkenneita pintaverisuonia koivet täynnä, tosi kivan näköistä. Sänki tulee täälläkin päivässä.
Nope. Säärikarvataivas, siinä minä elän.
Amputaatio ratkaisee ongelman lopullisesti.
Ylipaino muuttaa kehon hormoneja todella paljon.
Eli laita elintavat kuntoon.
Anna rehottaa.