PenPalWorld kokemuksia?
Tuli yhtäkkiä idea hakea ulkomaisia kirjeystäviä. Laitoin profiiliin hakevani sekä miehiä että naisia, mutta nyt tuli kommentti 50-vuotiaalta mieheltä "hi beauty". Kun en tähän vastannut, laittoi uuden viestin, ettei minun kannattaisi pelätä sanomasta hei. En haluaisi olla epäkohtelias, mutta eikö tuo eka viesti ollut treffailumielessä laitettu? En siksi siihen mitään vastannut. Haen kirjeystävää enkä deittiä ja tuon sivuston säännöissäkään lukee, ettei ole tarkoitettua treffailuun.
Lisäksi kysyn mitä eroa on message ja comment osioilla? Miksi ovat erikseen?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Juu, älä vastaa tuollaisille. Minulla oli kerran ilmoitus ja 99 % vastanneista oli miehiä. Olen naimisissa, joten jätin vastaamatta.
Yksi toinenkin vastanneista mies ja ilmoittanut statuksena sinkku. Vähän arveluttaa tuokin, kun ei tiedä mitä mielessä :0
Tuli myös täsmälleen samanlainen viesti kahdelta eri käyttäjätunnukselta. En tuohonkaan mitään vastannut.
Ensin ajatellin, ettei sukupuolella väliä kirjeystävissä, mutta ei ole harmillisesti tullut yhtäkään vastausta naisilta. Tänään liityin. Kohta vaihdan profiiliin hakevani pelkästään naisia kirjeystäviksi.
Tuollaiset sivustot kannattaa unohtaa ja etsiä kirjeystäviä kunnollisilta sivustoilta, joiden kautta saa kirjeystäviä, joille kirjoitetaan oikeita kirjeitä.
Ootteko saaneet oikeita ystäviä tolta sivustolta?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset sivustot kannattaa unohtaa ja etsiä kirjeystäviä kunnollisilta sivustoilta, joiden kautta saa kirjeystäviä, joille kirjoitetaan oikeita kirjeitä.
Onko jotain mitä suosittelet?
Vierailija kirjoitti:
Juu, älä vastaa tuollaisille. Minulla oli kerran ilmoitus ja 99 % vastanneista oli miehiä. Olen naimisissa, joten jätin vastaamatta.
Miten se naimisissa olo estää ystävtyden, kirjeitse tai oikeasti?
Muistatteko kun 80-90-luvulla sai niitä kirjekavereita ympäri maailmaa sellasen välitysfirman kautta? Mikä sen nimi oli? Se oli hauska. Huono juttu vaan et sitten tuli otettua liikaa kavereita, eikä ehtinyt/jaksanut enää kaikille kirjottaa. Yks mun kirjekaveri oli tyttö Californiasta San Josesta :) Se lähetti mulle joskus eri makuisia purukumeja. Itse lähetin sille Xylitol jenkkejä :D
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun 80-90-luvulla sai niitä kirjekavereita ympäri maailmaa sellasen välitysfirman kautta? Mikä sen nimi oli? Se oli hauska. Huono juttu vaan et sitten tuli otettua liikaa kavereita, eikä ehtinyt/jaksanut enää kaikille kirjottaa. Yks mun kirjekaveri oli tyttö Californiasta San Josesta :) Se lähetti mulle joskus eri makuisia purukumeja. Itse lähetin sille Xylitol jenkkejä :D
Voi, kun mukavaa :) Kunpa löytyisi jokin vastaava nyt. Just oikeat kirjekaverit olisi parempia, joille kirjoitetaan oikean postin kautta eikä s-postitse.