Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yrittänyt miellyttää miestäni turhaan

Vierailija
21.07.2020 |

Asun mieheni kanssa yhdessä ja meillä on vuoden ikäinen lapsi.

Raskauden jälkeen huomasin että kiloja jäi aika paljon ja selluliittia oli hiukan pepussa ja reisissä.
Halusin saada itseni takasin siihen kuntoon kun olin ennen raskautta ja silloin kun rupesin tapailemaan miestäni. Joten kaikki nämä kuukaudet olen panostanut ruokavalioon, olen treenannut, harrastanut liikuntaa, saanut tuloksia, turhat kilot on tippunut ja paikat paljon kiinteämmät, voin todella hyvin.
Tiedän että mieheni tykkää pienikokoisista, timmeistä naisista.
No nyt olen tehnyt kauheasti töitä että sain taas oman kroppani takaisin, mutta miestä ei näytä kiinnostavan. Lähinnä hän kehuu muita timmejä mammoja ja nytkin kun naapurissa asuu nuori pariskunta joilla on myös pieni lapsi niin mies on kokoajan kyyläämässä tätä toista nuorta naista ja kehuu miten kaunis ja timmissä kunnossa tämä on.
Minusta tuntuu pahalta koska haluaisin että mieheni ymmärtää että olen synnyttänyt hänelle lapsen jota kannoin kehossani 9kk. Ja olen tehnyt tosi kovasti töitä että pääsin taas omiin mittoihin takaisin. Välillä itken yksin suihkussa kun tuntuu että en saa enää mitään mieheltäni.
Minulla on kuitenkin kovasti tunteita häntä kohtaan ja on hän kuitenkin lapseni isä.

En tiedä oli pakko päästä avautumaan.
Olen 157cm ja 49kg.
N23 ja M33

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei tunnu arvostavan sinua. Mittojesi perusteella olet todella pienikokoinen, jos kerran miehesi pitää pienikokoisista naisista ei hänellä pitäisi olla mitään valittamista suhteesi.

Vierailija
2/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miehesi ja ota tilalle parempi joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asenne, että miehesi on ääliö. Kukaan järkevä mies ei sanoisi tuommoisia. Sääli, että miehesi paljastui vasta nyt tyhmäksi.

Nenä pystyyn. Olet upea nuori nainen. Ole itsevarma, niin mies voi vaikka vähän pelästyä, että mistä nyt tuulee.

Vierailija
4/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä miehet aina valittaa että kun on naisen kanssa suhteessa ja tehdään lapsia niin naisesta tulee läski joka ei jaksa enää pitää ittestänsä huolta. Mutta sitten kun on näitä tapauksia missä nainen on laihduttanut ja päässyt takaisin omiin mittoihin niin sitten mies ei ymmärrä arvostaa sitä. Miehet on sikoja! :(

Vierailija
5/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. mittasi ja ikäeronne paljasti provoksi.

Luupaavasta alusta kuitenkin pisteet.

Vierailija
6/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmasti juu. Annan tälle kuluneelle miesvihaprovolle nolla pistettä viidestä.

Vierailija
7/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. mittasi ja ikäeronne paljasti provoksi.

Luupaavasta alusta kuitenkin pisteet.

Öö miksi tämä olisi provo? Eikö ole mahdollista että on tuon kokoinen nainen ja miehen kanssa 10 vuotta ikäeroa? :D

Vierailija
8/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä välitä näistä provo huutelijoista he näyttää olevan kateellisia sinun mitoistasi :)

Ja kuulostaa kyllä huonolta että miehesi ei kiinnitä sinuun mitään huomiota, ansaitset kyllä parempaa kun kertomasi mukaan olet oikein rehkinyt kroppasi eteen.

Tsemppiä!!

Vierailija
9/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori nainen ei kannata jäädä huonoon suhteeseen.

Vierailija
10/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo jatkuu pitkään noin niin itsetuntosi on pian maassa

Vierailija
11/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itsekunnioitusta peliin nainen! Olet upea pienen lapsen äiti. Ihan sama mitkä on mitat, niillä ei pitäisi olla miehellesikään merkitystä. Olet synnyttänyt yhteisen lapsenne ja jos mies tiirailee vaan naapuriin, niin sano sille suorat sanat. Tai alat itsekin kehua naapurin miestä.

Vierailija
12/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tekee näitä provoja? Olettavat itselleen käyvän noin ja kieriskelevät itsesäälifantasioissaan?

Vierailija
13/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on tyhmä. Hänellä on itsestään 10 vuotta nuorempi nainen, joka on hyvissä mitoissa, ja teillä yhteinen pieni lapsi. Saisi miehesi kyllä arvostaa tilannetta eikä katsella vieraisiin pöytiin..

Vierailija
14/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyviä miehiä on niin harvassa?

Vierailija
15/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne ei muutu niin ei kannata jäädä tuommoisen miehen kanssa asustelemaan.

16/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt miehiä jotka kehuvat vaimolleen (tai avovaimolle, tyttöystävälle ym) että kylläpä tuo naapurin pirkko onkin kaunis. Vai tykkääkö naiset kuulla tuollaisia kommentteja miehiltään?

Vierailija
17/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvalla syötöllä näitä juttuja. Arpomallako te naiset miehiä valitsette? Aina valitaan näitä ihme ukkoja ja tehdään lapsia, sen jälkeen kaikki on pielessä. Ai niin, koska "rakkaus"...

Eikö teillä todellakaan ole mitään ihmistuntemusta ja arviointikykyä? Kyllä ihmisen puheista ja teoista aika pian näkee millainen luonne ja persoona on kyseessä. Usein naiset ovat täysin sokeita "rakastamansa" miehen suhteen, vaikka ulkopuolinen henkilö näkee hyvin kyseisen kultakimpaleen viat (juoppo, naistenmies, ilkeä, ahne ym.)

Vierailija
18/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyviä miehiä on niin harvassa?

Naiset väenväkisin valitsevat itselleen nämä huonot miehet.

Vierailija
19/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama avaus, taas kerran. Ettekö haista provoa?

Vierailija
20/53 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit tuollaisen 10 vuotta vanhemman alistajan. Mitkä muut asiat suhteessanne on pielessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan