Kondimit ovat seksielämämme pelastus
Olen valitettavasti nopea laukeamaan. Jos edellisestä yhdynnästä on useampi päivä aikaa, niin laukean todennäköisesti jo muutamassa minuutissa kun olen työntynyt sisään ja siinä ajassa ei vaimoni millään ehdi saada orgasmia.
Mutta kun käytämme kortsuja, niin kestän paljon pidempään ja pystyn pidättelemään laukeamista sen verran kauan että vaimokin ehtii usein saada yhdynnässä orgasmin.
Kommentit (3)
ei ehkä pelastus, mutta kyllä kumilla on omat hyvät puolet. Näin naisena pidän siitä että se on siistiä, siittiöt ei sitten valu pitkin reisiä, ja kyllä mies kestää pidempää kumilla kuin ilman, vaikka väittääkin että ettei tunne minun vaginan lämpöä samallalailla kuin ilman kumia.
ja ehkä hassuin juttu on ukkopaha saa kiksit suihinottamisesta kumin kanssa, tulee kuulemma fiilis maksullisesta suihinotosta - joka noin ajatuksena kiihottaa.
Meillä siis pääsääntöisesti hoidellaan akti kumin kanssa
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 21:23"]
Olen valitettavasti nopea laukeamaan. Jos edellisestä yhdynnästä on useampi päivä aikaa, niin laukean todennäköisesti jo muutamassa minuutissa kun olen työntynyt sisään ja siinä ajassa ei vaimoni millään ehdi saada orgasmia.
Mutta kun käytämme kortsuja, niin kestän paljon pidempään ja pystyn pidättelemään laukeamista sen verran kauan että vaimokin ehtii usein saada yhdynnässä orgasmin.
[/quote]
Ja tämähän ei sitten ollut kondomifani naisen kirjoittama provo ? Ei tietenkään..
Sama vika rahikaisella. Tosin tässä oli vähän aikaa asia kunnossa, kun työuupumuksen takia popsin mielialalääkkeitä - nehän pidentävän huipulle pääsyä :) Nyt kun ne pillerit taas on poissa, ruuti on aivan liian kuivaa. Pakko varmaan ostaa noita kumeja...