Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttui, kun sen kaveri erosi

Vierailija
09.06.2013 |

Miehen kaveri erosi ja sen jälkeen on tapahtunut selvä muutos myös meillä. Ennen mies saattoi esim. aamulla kaataa minulle kahvin kuppiin ja tehdä tällaisia pieniä huomaavaisia juttuja. Nykyään on jotenkin "emansioitunut", ikään kuin olisi huomannut, että minä jotenkin juoksutan häntä tms. Myös kaikki hellyys on loppunut, ennen saattoi hieroa hartioitani, nykyään ei oikeastaan ole mitään muuta kosketusta kuin kourimista, ja mies on alkanut seksiinkin suhtautua, kuin se olisi joku hänelle kuuluva oikeus.

Minua ihan loukkaa jotkut asiat, koska omasta mielestäni en todellakaan ole mikään hyväksikäyttäjä, vaan mm. pyykkään ja siivoan miehen sotkut siinä missä muidenkin. Miehestä on tullut jotenkin itsekäs ja seksi on aivan hirveää nykyään. Mulla oli lasten syntymän jälkeen fyysisiä ongelmia seksin kanssa. Miehen kaverin eron jälkeen mies alkoi vaatia seksiä ja tekee sen tosi itsekeskeisesti, minulle ei ole mitään hellyyttä tai lämmittelyä tarjolla. Fyysisen seksiongelman rinnalle on tullut henkinen seksiogelma, enkä enää uskalla oikein edes koskea mieheeni, koska pelkään, että siitä päädytään heti seksiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa ainakaan keskustele asiasta miehesi kanssa! Paljon parempia vastauksia saat täältä.

Vierailija
2/7 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mies kun tapaa kavereita jotka on kunnon sovinisteja (maksullisia naisia, strippareita, yhdenyönjuttuja ym. harrastavia) on muutaman päivän tosi ääliö. Sitten yleensä rauhoittuu ja alkaa kai nähdä mikä omassa elämässä on hyvin. Nää entiset, lähinnä vanhat työkaverit, ei kovin terveiltä näytä. Röökiä ja viinaa menee. Mut onhan se nyt noloa olla yhden ja saman akan kanssa naimisissa ja lapsiakin vielä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kuuluu tulevan ja joskus kaveripiirissä alkaa jonkunlainen erobuumi yhden erotessa. Kannattaa vähän jututtaa miestä ja antaa hänelle aihetta miettiä haluaako hän itse samaa, muuttuiko kaikki paremmaksi kaverilla eron myötä, mitä kaveri olisi voinut tehdä toisin jne. Juttele siis jos asia painaa ja oikea hetki löytyy. Anna ajattelemisen aihetta ja kärjistä jos on tarpeen. Tilanteen tulee muuttua ennenkuin sinä muutat sen.

Siskoni perheessä oli tällainen suuri keskustelu aikanaan ja mies sai suorastaan ahaa-elämyksen huomatessaan, että hänen tilanne on täysin erilainen kun oli eronneen kaverinsa. He miettivät jo asumis- ja lastenhoitojärjestelyjä, kunnes mies huomasi, ettei elämä mitenkään välttämättä parane erolla, päinvastoin. Silloin myös hänen asenteensa muuttui perhettään kohtaan ja varsinkin vaimoa kohtaan.

Vierailija
4/7 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ystäväpiirissä myös erobuumi. Mieheni kaksi parasta ystävää erosi ja ryhtyi viettämään villiä sinkkuelämää. Niin siinä kävi, että lopulta mieskin ilmoitti minulle hankkineensa oman yksiön ja että aikoo siihen muuttaa.Meillä oli kyllä ollut ongelmia jo aikaisemminkin, ei kuitenkaan niin vakavia että olisi eroon johtanut.  Eron jälkeen mies tuli kyllä toisiin aatoksiin, hänen päätös oli siis kaiketi hätiköity. Emme kuitenkaan jatkanut enää, minulla oli silloin jo uusi mies ja muutenkin uudet kuviot. Puhukaa siis NYT!

Vierailija
5/7 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin joskus kun ehdotin anaali-seksiä synnytyksen jälkeen "joo mitä mie tungen sun persiiseen, kurkunko?" Vähän ohi meni, mutta kaipaako ukkosi ns. omaa aikaa, eikä siten ehkä vielä ole löytänyt omaa kadottamaansa minäkuvaansa uudelleen, se kaveri saattaa kehua sinkkuilua, mutta todellisuutta on vaikea myöntää.

Vierailija
6/7 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kyllä on omaa aikaa. Minä en tosiaankaan ole mikään pirttihirmu, siitä on turha yrittää minua syyttää. Ois kai se hauskaa olla vapaa ja tuolla miehen kaverilla oli aika vaikea avioliitto, on varmasti helpompaa sinkkuna. Mutta minusta on epäreilua, että mies on alkanut kohdella minua näin huonosti, en mielestäni ole sitä ansainnut. Olen ihan kiva ihminen ja rento vaimo. ap

Vierailija
7/7 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun kaveri yritti vetää minut mukana poikamies elämään eronsa jälkeen, vertasin kokemukseen en mahdolliseen pirttihirmuuteen. Meillä toimii suhde kuitenkin hyvin mulla on akan lupa olla "isäntä" Ihan toella meillä menee hienosti, ei pitäisi retostella palstoilla, mutta tuo esineellisti minut kun tulin krapulassa kotiin aamulla (imi kovaksi, ratsasti itselleen o:n ja meni suihkuun ja tuumasi mennessään "tää oli varmoille päiville, runkkaa jos jäi vajjooksi") toi se buranaa ja vesipullon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan