Otsarypyt kulmakarvojen välissä
Olen 43 v nainen. Otsassani on voimakkaat pystysuorat rypyt kulmakarvojen välissä, koska kurtistan usein kulmiani. Mitä noille voisi tehdä?
Kommentit (18)
Eikös noita sibelisuryppyjä botoxilla hoideta.
No ekaks koita lopettaa kurtistelu.
Niitä ryppyjä voi kai täyttää täyteaineilla, ja/tai botoxilla lamauttaa ne lihakset, ettei enää kurtistu.
Itellä alkaa olla samaa näkyvissä..
Sama täällä. Olen 49v. Meillä on sukuvika, isän puolelta. Ainoastaan botox auttaa. En halua laittaa.
Botoksia laitan puolen vuoden välein ja kannattaa, muuten näytän väsyneeltä ja kiukkuiselta. Ikää 52.
Ne kuuluvat siihen, ei kai niille tarvitse mitään tehdä.
Sama, johtuvat siitä että olen itkenyt liikaa. Olisi pitänyt tajuta aiemmin ja lopettaa kurtistelu.
Mulle laitettiin botox kaksi kertaa, n. puoli vuotta oli väliä, ja sen vuoden aikana opin olemaan kurtistamatta. Enää en ole tarvinnut botoxia muutamaan vuoteen.
Minulla myös. Katsoin juuri tänään siihen hoitoa, mutta mietin vielä. Kun minua katsoo, bäkee ensin vain Sibeliusrypyt. Yök.
Mä laitan kans puolen vuoden välein botoxia. Paljon iloisempi ilme! N57
Paljonko tuo botoxin otsaan maksaa per kerta?
Ei oo pakko laittaa botoxia vaan ihan täyteainekin auttaa. Tampereella maksoi vain reilut 2oo euroa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pakko laittaa botoxia vaan ihan täyteainekin auttaa. Tampereella maksoi vain reilut 2oo euroa tämä.
Mitä ja missä uskaltaisi kokeilla? Tuleeko tuosta ihan vahaotsa?
Vierailija kirjoitti:
Sibeliusrypyt ovat vaakasuorassa, ei pystysuorassa.
Kannattaa myös harrastaa kasvojumppaa niin pysyy kasvot pidempään kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sibeliusrypyt ovat vaakasuorassa, ei pystysuorassa.
No eihän ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ja missä uskaltaisi kokeilla? Tuleeko tuosta ihan vahaotsa?
Googlaa ja kysele tarjouksia. Ei tule vahaotsaa sillä tuota ei laiteta otsan poikkijuonteisiin vaan silmien väliin.
Laitata restylanea