Mitäs design-lamppuja mammat omaa?
Mulla on 2 block-lamppua, mutta haaveissa olisi vaikka mitä..
Kommentit (32)
Meillä ei ole yhtään design-lamppua :-(
Haluaisin ensimmäiseksi Arcon Flosin. Sitten pari Poulsenia. Pari aitoa Johansson-Papeakin olisi kiva omistaa.
No ehkä nyt ensin säästetään tuohon Flosiin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:17"]
Minkälaista valoa tuo Octo antaa? Oliko Octo se pyöreä katosta roikkuva? Mä haluaisin sen lattia Secton. Ja mustana.
[/quote]
Octon valaistusteho on todella surkea. Se on pikemminkin sellainen tunnelmanluoja kuin oikeasti kunnon valaisin. Ja vaatii muuten todella korkean huoneen, koska on ISO. Naapurilla on sellainen yli 3 metrisessä tilassa ja näyttää ahtaalta.
[/quote]Tuo Octo on yllättävän suuri. Mutta niin ihana...
eipä ole kuin norm69. pitäs löytää sopivia lamppuja, mut en tiedä, mitä ostas...
Juha Leiviskän JL2 -riippuvalaisin, Le Klint 339 jalkalamppu, Yki Nummen Modern Art.
Ruokapöydän yllä 2 Alvar Aallon A440. Se on mun lemppari ja käy ihan mihin tilaan vaan. Sitten on Boknäs jalkalamppu jos se lasketaan designiksi (ei varmaan mutta kiva on).
Ei ainuttakaan. Lokki sopis meidän ruokapöydän päälle, ja tuplakupla olis kiva yöpöydälle, mutta ei oo ylimääräistä rahaa nyt.
En minä tiedä onko lamput designia vai ei. Mistä sen tietää? Olen ostanut kaikki lamput ulkomailta eikä yksikään ole ollut halpa. Olen valinnut lamput sen mukaan miltä ne näyttävät, enkö suunnittelijan mukaan. Olohuoneen lamppukin maksoi yli tonnin.
Meillä on 3 x Artekin A440, Mooi:n Double shade, Normannilta 03 pendant metallisena, ja Foscarinilta Caboche.
Ornoa enimmäkseen. Lisa Johansson-Pape. Heikki Turunen.