Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskovaisia äitejä?

Vierailija
09.06.2013 |

Onko täällä muita uskovaisia äitejä? Siis ei uskonnollisia vaan elävässä uskossa jeesukseen? Minua ihmetyttää se että äidit eivät rakasta lapsiaan tarpeeksi tai heillä on hukassa rakkaus että mitä se tarkoittaa. Minä en anna vauvani itkeä ollenkaan jos mahdollista. Hoidan niin hyvin kuulemma vauvani että mulla on sellainen olo että no eikös kaikki nyt vauvansa hoida. Selvis että taidan sitten hoitaa tavallista paremmin.neuvolassakin tästä sanottiin.oli rokotus,niin minä puudutin ihon valmiiksi ettei paljo sattuisi ja annoin jo valmiiksi panadol supon.tämä on kuulemma erikoista.no mites te muut uskovat?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen uskovainen ja ymmärrän ap.n pointin. Itse olen lukenut sosiologiaa,psykologiaa,joten tältä pohjaltakin on erittäin hienoa että vauvan viesteihin pyrittäisiin vastaamaan jo ennen itkua,joka ei tarkoita sitä että olemme epäonnistuneita sitten,kun lapsemme itkevät.itku on vauvan ilmaisu jostain tarpeestaan esim.märkä vaippa,seuran kaipuu,nälkä...ym.mutta perusluottamus on tärkeä asia ja kun vauva kokee että hänen viesteihinsä vastataan viivytyksettä,hänen perusluottamus elämää kohtaan kasvaa. Näitä vauvan viestejä todella on muitakin ennen itkua.joihin jo vastaamalla vauvan ei tarvitse itkeä. Kipu aiheuttaa itkun ja kipuitku on erilaista.silloin on selvitettävä miksi vauvaan sattuu. Mitään pahaa ei ole päässyt tapahtumaan mikäli vauva itkee ja hänen itkuunsa sitten vastataan,mutta on hyvä nähdä vauvan tarpeet jo kun hän viestii jostain tarpeestaan ennen itkua.

Vierailija
2/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, kun menee noi termit sekaisin, luulin lukeneeni että itse sanoit, ettet ole uskovainen etkä uskonnollinen, pelkästään elävässä uskossa, mutta sanoitkin vaan ettet ole uskonnollinen... 

mutta kiva kun annoit anteeksi vaikken ymmärtänyt, että jotain anteeksiannettavaa olisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis tuo, että vauvan viestejä tarkkaillaan ja niihin vastataan mahdollisimman pian eikä anneta lapsen turhaan itkeä niin se on peruskauraa lähes kaikilla äideillä, se ei ole mikään uutisoimisen arvoinen asia, joten ap:n tapa tuoda asia esille ja sitä kautta oma erinomaisuutensa tässä varmaan sai vähän karvoja pystyyn, koska se todellakin on se normi suurimmalle osalle äideistä nykypäivänä.

Vierailija
4/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta paapomisesta voi syntyä aika omahyväisiä lapsia...

Vierailija
5/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tarkoitatko, että äidit, joiden vauvat itkevät, eivät rakasta lapsiaan tarpeeksi?

Tarkoitatko, että mielestäsi lastaan ei voi rakastaa, ellei usko samalla tavalla kuin sinä?

Uskotko, että ihmiset ylipäänsä voivat uskoa samalla tavalla? Näkemykseni mukaan, jokaisen ihmisen usko on yksilöllinen ollessaan henkilökohtainen, aivan kuten me ihmisetkin olemme yksilöllisiä.

Saat myöskin anteeksi.

Vierailija
6/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 21:36"]

ap, tarkoitatko, että äidit, joiden vauvat itkevät, eivät rakasta lapsiaan tarpeeksi?

Tarkoitatko, että mielestäsi lastaan ei voi rakastaa, ellei usko samalla tavalla kuin sinä?

Uskotko, että ihmiset ylipäänsä voivat uskoa samalla tavalla? Näkemykseni mukaan, jokaisen ihmisen usko on yksilöllinen ollessaan henkilökohtainen, aivan kuten me ihmisetkin olemme yksilöllisiä. voi voi sinua.....kyllä,olen sitä mieltä että mikäli ei ole itse kokenut pyhänhengen kastetta tai hengellä täyttymistä siis ja Jumalan rakkautta,ei voi rakastaa käytännön tasolla niin kuin sellainen joka on kokenut itse sen rakkauden. Mutta en tarkoita sitä että itkevien lasten äidit eivät rakasta lapsiaan,höpö höpö,kyllä on kummallista porukkaa täällä.

Saat myöskin anteeksi.

[/quote]

Vierailija
7/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkiaan kummallista porukkaa,tottakait äidit rakastavat lapsiaan.olenko sanonut etteivät? Kysyin vain että miten muut uskovaiset olette kokeneet maailman ihmiset ja heidän rakkautensa lapsiinsa! Luulin että on normaalia rakastaa silleen kuin minäkin mutta ei se näköjään ole.neuvolassakin sanottiin että mulla on erikoisen ihana ja rakkaudellinen hoitotyyli.eivät kaikki tee näin on kuulemma paljon ihmisiä jotka käsittelevät vauvojaan tunteettomammin. Mun mieskin sanoi että mun tapa käsitellä vauvaamme on niin rakkaudellinen vaikka olisin kuinka väsynyt.hän on ihan ihmetellyt.hänen eksänsä kuulemma vain hoiti vauvaa konemaisesti eikä siinä näyttänyt olevan niin paljon tunteita mukana. Ja silti varmasti rakastaa lastaan! Älkää väitelkö,menkää mieluummiin rakastamaan lapsianne.tällekkin palstalle on jotkut kirjoittanut että vihaavat lapsiaan.huhhuh....ei se tavallista kauraa ole kyllä että niin tunteella hoidetaan! Kiitos Jumalalle siitä että sain kokea hänen rakkauttaan ja saan voimaa rakastaa erityisellä tavalla koko maailmaa.

Vierailija
8/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taidat ap ylentää itseäsi. Mitäs se raamattu siitä sanookaan..?

Vierailija
9/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on HYVIN outo ketju. Pelottava...

Vierailija
10/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:53"]

Tämä on HYVIN outo ketju. Pelottava...

[/quote]

Samaa mieltä. Toivon et olis provo.

Vierailija
11/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan selkee provo. :)

Vierailija
12/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin uskon tämän provoksi.

Ap ensinnäkin: rakastava mies eipuhu minkäänlaista pahaa vaimostaan edes vaimon ollessa entinen. Rakastava vaimo taas ei missään koskaan kerro olevansa parempi kuin entinen vaimo.

Itse olen todella huono äiti sinun mittapuittesi mukaan. En kyennyt poistamaan lapsen kipuja, eikä niitä poistanut myöskään lääketiede tai Jumala. lapsi itki, eikä kipuja voinut poistaa.

Paska äiti, huono ämmä ja varmaan sitten ei edes elävässä uskossakaan, kun kerran vauva itki, vai mitä!

Vierailija
13/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olette näköjään kateellisia....annan anteeksi..."

Tää paljastaa ihan täysin provoksi. Ei ole ihan normiuskis-puhetta. 

Vierailija
14/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en laittanut emlaa ym ihan siitä syystä, että lapsen kokemus olisi vähemmän tuskainen. Tuo Emla kun supistaa joillakin niitä verisuonia niin, että on hoitajien sitten vaikeampi löytää niitä verisuonia ja sitten joutuu piikittämään monta kertaa...

Samoin en anna kipulääkkeitä ennakkoon. Niillä todellakin on omat riskinsä ja aina ei ole rokotuksiin reagoitu kuin sen 2-3 monuutin ajan. Näin on useampikin lastenlääkäri suositellut.

Kiva tietää, että nyt on sitten rakastamaton äiti tämän takia...

Vierailija
15/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni täydellisessä elävässä uskossa olevat eivät avioidu eronneiden kanssa. Mieluummin sitten vaikka rukoilevat loppuelämänsä sen puolesta, että oman elämänsä rakkaus sopisi ex-puolisonsa kanssa ja he eläisivät yhdessä... Tämähän on sitä todellista uhrautuvaa rakkautta.

Vierailija
16/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:48"]

Kertakaikkiaan kummallista porukkaa,tottakait äidit rakastavat lapsiaan.olenko sanonut etteivät? Kysyin vain että miten muut uskovaiset olette kokeneet maailman ihmiset ja heidän rakkautensa lapsiinsa! Luulin että on normaalia rakastaa silleen kuin minäkin mutta ei se näköjään ole.neuvolassakin sanottiin että mulla on erikoisen ihana ja rakkaudellinen hoitotyyli.eivät kaikki tee näin on kuulemma paljon ihmisiä jotka käsittelevät vauvojaan tunteettomammin. Mun mieskin sanoi että mun tapa käsitellä vauvaamme on niin rakkaudellinen vaikka olisin kuinka väsynyt.hän on ihan ihmetellyt.hänen eksänsä kuulemma vain hoiti vauvaa konemaisesti eikä siinä näyttänyt olevan niin paljon tunteita mukana. Ja silti varmasti rakastaa lastaan! Älkää väitelkö,menkää mieluummiin rakastamaan lapsianne.tällekkin palstalle on jotkut kirjoittanut että vihaavat lapsiaan.huhhuh....ei se tavallista kauraa ole kyllä että niin tunteella hoidetaan! Kiitos Jumalalle siitä että sain kokea hänen rakkauttaan ja saan voimaa rakastaa erityisellä tavalla koko maailmaa.

[/quote]

Onko miehesi leski?

Vierailija
17/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ei tää oo provo, ap on Yksinkertainen. Siis oikeasti. Se yhdistettynä syvään uskonnollisuuteen, aivopesuun ja pariin kehuun neuvolasta / äitiyshormoonihuuruihin, niin lopputulos on tuo.

Eli AP on täydellinen ja rakkaudellinen äiti, jolla ei ole koskaan negatiivisia tunteita, hän vain rakastaa ja elää vaaleanpunaisessa pumpulipallossa, jonka ulkopuolinen on vajaavaista ja rumaa, rakkaudetonta. Hän on kiitollinen Jumalalle ja antaa kaiken kaikille anteeksi (sydämestäänkö? höpöhöpö).

Vierailija
18/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:23"]

Olette näköjään kateellisia....annan anteeksi...vauvan viesteihin on hyvä vastata jo ennen itkua.miksi vain liioittelette sanomisiani? Tässä sen tosiaan huomaa että tekään ette ymmärrä rakkaudesta mitään. Mun lapset on itkeny,se on normaalia....mutta pyrin vastaamaan vauvan tarpeisiin heti.kun koette pyhänhengen rakkauden itse,sen jälkeen rakastatte muitakin sillä rakkaudella ja NÄKYY.huomasin vaan että näköjään kaikki ei hoida vauvojaan niin tunteella...ihmiset on sitten varmaan niin väsyneitä ja rikkinäisiä.itse vaan olen kohdannut jeesuksen ja huomannut miten paljon jeesus rakastaa,ja minä haluan rakastaa samalla mitalla! Ja taivaan mitta on eri kuin meidän mittamme. Sain itse kokea kerran taivaskokemuksen,jeesus kysyy siellä lapsilta että puuttuuko teiltä jotain,ja lapset vastaavat: sinähän tiedät ettei meiltä puutu mitään<3 .siis keskoset tai abortoidut jotka täällä ovat kuolleet niin elävät ja kasvavat siellä! Meillä on ihana jeesus ja isä. Tekin hoidatte varmasti hyvin ja rakkaudella lapsenne ketkä nyt vastasitte,uskon sen mutta voitasko me vaikka vieläkin enemmän miettiä mitä on rakkaus? Älkää juuttuko johonkin rokotteeseen,on hyvä antaa panadol suppo valmiiksi,terkkari tarjosikin meille että haluammeko antaa,hymyili kun olimme jo antaneet .....tämä nyt vain pienen pieni esimerkki....kaikkea rakkautta teille ja olette rakkaita äitejä! Olette onnistuneita ja hyviä.muistakaa se. Ja rakastakaa yhä enemmän ja enemmän vaan.rakkaus on niin iso asia eikös vaan.ap

[/quote]

Jeesus ja Pyhä Henki kirjoitetaan isolla.

Vierailija
19/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:23"]

Olette näköjään kateellisia....annan anteeksi...vauvan viesteihin on hyvä vastata jo ennen itkua.miksi vain liioittelette sanomisiani? Tässä sen tosiaan huomaa että tekään ette ymmärrä rakkaudesta mitään. Mun lapset on itkeny,se on normaalia....mutta pyrin vastaamaan vauvan tarpeisiin heti.kun koette pyhänhengen rakkauden itse,sen jälkeen rakastatte muitakin sillä rakkaudella ja NÄKYY.huomasin vaan että näköjään kaikki ei hoida vauvojaan niin tunteella...ihmiset on sitten varmaan niin väsyneitä ja rikkinäisiä.itse vaan olen kohdannut jeesuksen ja huomannut miten paljon jeesus rakastaa,ja minä haluan rakastaa samalla mitalla! Ja taivaan mitta on eri kuin meidän mittamme. Sain itse kokea kerran taivaskokemuksen,jeesus kysyy siellä lapsilta että puuttuuko teiltä jotain,ja lapset vastaavat: sinähän tiedät ettei meiltä puutu mitään<3 .siis keskoset tai abortoidut jotka täällä ovat kuolleet niin elävät ja kasvavat siellä! Meillä on ihana jeesus ja isä. Tekin hoidatte varmasti hyvin ja rakkaudella lapsenne ketkä nyt vastasitte,uskon sen mutta voitasko me vaikka vieläkin enemmän miettiä mitä on rakkaus? Älkää juuttuko johonkin rokotteeseen,on hyvä antaa panadol suppo valmiiksi,terkkari tarjosikin meille että haluammeko antaa,hymyili kun olimme jo antaneet .....tämä nyt vain pienen pieni esimerkki....kaikkea rakkautta teille ja olette rakkaita äitejä! Olette onnistuneita ja hyviä.muistakaa se. Ja rakastakaa yhä enemmän ja enemmän vaan.rakkaus on niin iso asia eikös vaan.ap

[/quote]

Jeesuksen siunausta sinulle.

Muistathan olla lempeä muita kohtaan. Se kuuluu rakkauteen.

Vierailija
20/49 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 22:48"]

[/quote]

Kaikki rakkaus mikä meillä on antaa, tulee Jumalasta. Sitä rakkautta me kaikki jaamme lapsillemme. Me ihmiset olemme pieniä maan matosia ja Jumala on suuri. Minä en uskalla jakaa ihmisiä maailman ihmisiin ja uskovaisiin, koska vain Jumala yksin tietää jokaisen ihmisen sydämen tilan. Minä hoidan oman tonttini ja kiitän Jumalaa tästä päivästä ja armosta, jonka tänään olen saanut osakseni. Kiitän Jumalaa lapsestani, joka kulkee Jeesus-tietä, mutta samalla olen nöyrä, koska tiedän, ettei se ole minun ansiotani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän