Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän miehet tekee, kun pääsevät töistä iltapäivällä?

Vierailija
21.07.2020 |

Rehellisiä vastauksia illan kulusta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa työntekoa iltaan asti. Syö välipalaa nettiä selaten. Lähtee lenkille. Käy suihkussa. Katsoo Netflixiä 02. :een. Käy nukkumaan.

Vierailija
2/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kahvia, jonka olen keittänyt valmiiksi. Ottaa ehkä torkut sohvalla, syö laittamani ruuan. Vaihtoehtoisesti ja tarpeen mukaan seuraavia: pelaa puhelimella, leikkaa ruohon/tekee lumitöitä, lämmittää saunan, lähtee kanssani kauppaan, käy valokuvaamassa, käsittelee kuvankäsittelyohjelmalla ottamiaan valokuvia. Menee aikaisin nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa ruuan. Mies tulee ensin töistä, joten meillä työnjako menee niin, että hän tekee ruuan ja minä tiskaan. Sitten yleensä molemmat istutaan hetken tietokoneen ääressä tai mies saattaa pelata jotain pleikkarilla ja sitten mennään yhdessä lenkille. Sen jälkeen telkkaria jonkin aikaa. Yleensä mies menee nukkumaan ennen minua, koska joutuu noustakin aiemmin.

Näinpä ne päivät toistuu meidän molempien osalta.

Vierailija
4/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä klo 14 aikoihin juo kahvit ja lähtee sitten takaisin töihin, näitä aikoja käy syömässä ja menee taas töihin. Joskus on uutisten aikaan klo 22 kotona. Saunoo, kun palaa töistä ja menee sitten nukkumaan. Aamulla klo 7 lähtee töihin. Tätä 7 päivää viikossa, joskus poikkeuksena ei ehdi yöllä kotiin tai saattaa nukkua klo 13.30 -14 eikä juokaan kahvia kanssani.

Vierailija
5/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa, käy ehkä kaupassa, katselee youtubesta vidoita, joskus innostuu tekemään jotain kotitöitä tai jos on hyvä ilma, saattaa mennä kalalle tai lenkille. Meilläkin mies on kotona 1-2 tuntia ennen minua.

Vierailija
6/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pääsee vasta klo 20-23 töistä kotiin.

Vierailija
7/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään ensin. Sitten ehkä käy lenkillä, pelaa jotain, käydään saunassa ja katsotaan telkkaria. Riippuu vähän päivästä. Pari kertaa viikossa käydään kaupassa.

Vierailija
8/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään yhdessä koko perhe. Juodaan kahvit päälle ja lähdetään ulkoilemaan/ kauppaan / marjastamaan / uimaan. Kotiin parin tunnin päästä. Pesulle ja iltapalalle, lapset nukkumaan. Köllötellään ja katotaan yhdessä jotain tallennetta/sarjaa tunnin verran. Ennen nukkumaanmenoa luetaan hetki omia kirjojamme. Nukutaan noin klo 7 asti ja siitä se taas lähtee...

Vierailija
9/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko masturboi

Vierailija
10/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä muut miehet, joilla lapsia?

Vierailija
11/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miäs ei ollu koskaan kotona ennen mua. Sillä ei ollu ikinä kiire kotiin, ei koskaan.

Sit mä pidin sitä liian hyvässä kunnes sain tarpeekseni viidentoista vuoden kohdalla ja erosin. Olin puhunut asiasta joka oli kuulemma nalkutusta. Sanoin että eikö ole hyvä nyt kun ei tarvii enää nalkutusta kuunnella. Miksi hyvä mies et halua eroa vaikka yhtään et seuraani kaipaa. Ei osannut sanoa siihen mitään.

Arvostan miehiä edelleen mutten mä suhteeseen. On niin huono pelisilmä että ottaisin kuitenkin samanlaisen joka käy kotona vain suhkussa, syömässä ja nukkumassa mun piikkiin.

Että sellainen onnistuminen. Näille jotka suree ettei ole parisuhdetta niin ei kaikki parisuhteet ole yhtä auvoa. Voi käydä niinku mulle kun rakastuu ja ajattelee että se siitä joskus vielä muuttuu. Ei muutu. Hankalaa on eroaminen vuosien jälkeen.

Monesti harmittaa kun tuli ns parhaimmat vuodet hukattua noin ja kuitenkin nykyään tiedostan miksi alunperin edes lähdin "suhteeseen".

Vierailija
12/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee lapset päiväkodista ja laittaa ruoan. Jos jääkaappi on tyhjä niin käyvät usein kotimatkalla kaupassa.

Illemmalla sitten kuntoilee reilun tunnin / pesee pyykit / löhöilee tabletti kourassa.

Lasten harrastusiltoina toimii taksikuskina.

Itse pääsen vasta illalla töistä, siksi näin epätasainen työnjako. Hävettää kyllä kun panostukseni perheeseemme on kaikin puolin olematon - kauankohan ukko jaksaa ennenkuin kyllästyy.

Vierailija
13/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee klo 14. Juo kahvit, selailee puhelinta sohvalla, käy ehkä lapsen kanssa pyörälenkillä, saattaa ottaa torkut sohvalla. Klo 17-18 aikaan minä lopetan työt, tehdään ruokaa, tarvittaessa käydään kaupassa, käydään koiran kanssa lenkillä. Klo 20-21 lasten iltatoimet, sit katsotaan jotain leffaa tai sarjaa, tai mies pelaa tietokoneella jos mä jatkan vielä töitä.

Vierailija
14/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään yhdessä kävelylenkillä läheisellä pururadalla. Sen jälkeen syö ja käy saunassa. Sen jälkeen pelataan pleikkarilla jotain yhdessä.

Sitten lopuksi mennään nukkumaan.

Vierailija
15/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö,kiukuttelee,nukkuu.

Vierailija
16/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö,kiukuttelee,nukkuu.

Niin ja pieree.

Vierailija
17/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää "ylitöihin"

Oikeasti käy rakastajattarensa luona.

Vierailija
18/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkee ja nukkuu

Vierailija
19/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieree

Vierailija
20/21 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä klo 14 aikoihin juo kahvit ja lähtee sitten takaisin töihin, näitä aikoja käy syömässä ja menee taas töihin. Joskus on uutisten aikaan klo 22 kotona. Saunoo, kun palaa töistä ja menee sitten nukkumaan. Aamulla klo 7 lähtee töihin. Tätä 7 päivää viikossa, joskus poikkeuksena ei ehdi yöllä kotiin tai saattaa nukkua klo 13.30 -14 eikä juokaan kahvia kanssani.

Mitä tekee työkseen? Asutteko Suomessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi