Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla psoriaasis päänahassa, millä olette saaneet rauhoittumaat?

Vierailija
09.06.2013 |

Kaikki vinkit kehiin

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molkosan heratiivistettä pesun jälkeen ihottumakohtiin.

Vierailija
2/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättämällä vehnän ruokavaliosta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään luontaistököteillä tai kampaamon erikoisshampoilla, ne ovat rahannyhtöä ja huijausta.

Ainoa kunnon konsti ovat lääkärin määräämät lääkkeet ja niiden ahkera käyttö. Nyt minulla on käytössä Diprosalic-neste.

Vierailija
4/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 15:13"]

[/quote]

Diagnosoitu psoriasis on eri asia kuin allergiaoireet

Vierailija
5/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
6/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
7/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tuli varmaan selväks.

Mutta siis kun olin blondi niin vaalennus auttoi aina, ahh sitä autuutta! Ja toinen on tietty lääkärin määräämät nesteet hiuspohjaan.

Vierailija
8/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole diagnosoitua psoriasista, mutta vahva sukurasite ja iho-oireita juurikin päänahassa ja kämmenissä. Pari kertaa olen hakenut lääkäriltä reseptin ihovoiteeseen käsiä varten. Näin taustatietona siis.

Minulla päänahan oireisiin auttoi shampoon vaihto. Kutisevat läikät talttuivat miehen head&shoulders-hilseshampoolla. Ihan pahimpaan talviaikaan sekään ei aivan riitä, mutta näin kesällä selviän sen voimalla hyvin. Mutta en tosiaaan ole ihan asiantuntija, kuten sanoin.

Vierailija
9/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähti kyynärpäistä psoriasis vhh-dieetillä, päänahka rauhoittui, muttei parantunut täydellisesti. Nykyään käytän kookosrasvaa pahimpiin kohtiin, ainoa huono puoli, että hiukset pitää huuhdella joka päivä....

Vierailija
10/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella ihmesaippua. Sillä kun vaahdottaa ja antaa olla pari minuuttia lähtee psori pois.

Tarvii tilata, mutta kannattaa. Tilaa useampi kerralla!

http://ottertrout.com/product.asp?productid=142357

Vierailija
11/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 17:41"]

Tämä on todella ihmesaippua. Sillä kun vaahdottaa ja antaa olla pari minuuttia lähtee psori pois.

[/quote]

Hitsi, ei ehkä onnistu tilaus Suomeen. Olisko joku joka asuu USA:ssa ja sit♪2 kautta saisit? On tosi hyvä saippua.

Shipping Rates

Shipping rates are for the Continental United States.  Alaska, Hawaii & US Possesions will be quoted.  We Do Not ship internationally.  Unless requested by our customers our standard method of shipping is US Postal Service.  We have found that it is the least expensive way.  We calculate shipping rates by the invoice total as follows:

Vierailija
12/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä vähän auttaa päivittäinen peseminen + diprosalicit + muut lääkärin määräämät lääkkeet.

Paras apu on hiusten ajaminen kokonaan pois. Psori ärtyy nopeasti huonommaksi jos päästää hiukset kasvamaan takaisin.

Vierailija
13/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja paskan marjat. Mitään tuollaista ihmelääkettä ei psoriasikseen ole, minkä jokainen järkevä ihminen tajuaa kyllä.

Vierailija
14/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diprosalic-neste minullakin on ainoa mikä toimii.

Vierailija
15/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ole sanut reseptiä lääkäriltä sellaisiin geeleihin?meillä monta pulloa,voisin vaikka myydä.

Vierailija
16/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 17:54"]

[/quote]

Ja paskan marjat. Mitään tuollaista ihmelääkettä ei psoriasikseen ole, minkä jokainen järkevä ihminen tajuaa kyllä.

[/quote]

Ok, anna olla. Mulle se on auttanut ja mun appiukolle, mutta eihän sun tarvii sitä uskoa. Appikukkokin oli ihan ihmeissään, sillä on tosi paha psori (ja vielä nivelpsori päälle) ja sai sen ihonsa saippua hoidoilla paraneen, ei toki lopullisesti, mutta kun vaan käytti saippuaa, iho oli paras kuin koskaan..

Mutta mitäs tuosta, ainahan sinunlaisiasi viisaita riittää...

Vierailija
17/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No senverran tarkennan, ettei se nyt sillä kerran saippuoinnilla lähde, jos nyt niin kirjaimmellisesti tuon selvitykseni otit.. LOL

Toki pitää käyttää saippuaa ihan samalla lailla kuin muitakin hoitavia aineita, että se siitä rauhottuu. Ei se mikään taikasaippua todellakaan ole. En uskonut jonkun niin kirjoittamaani ottavan. LOL!!

Vierailija
18/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

Ok, anna olla. Mulle se on auttanut ja mun appiukolle, mutta eihän sun tarvii sitä uskoa. Appikukkokin oli ihan ihmeissään, sillä on tosi paha psori (ja vielä nivelpsori päälle) ja sai sen ihonsa saippua hoidoilla paraneen, ei toki lopullisesti, mutta kun vaan käytti saippuaa, iho oli paras kuin koskaan..

Mutta mitäs tuosta, ainahan sinunlaisiasi viisaita riittää...

[/quote]

No todellakin riittää. Jokainen joka yhtään ymmärtää psoriasiksesta, tietää, ettei sitä paranneta millään yrttisaippualla.

Plus että ei tuota edes MAINOSTETA psoriasikseen tehoavana. Kelaapa ämmä vähän: jos myyjä tietäisi sen olevan ihmelääke psoriasikseen, eikös sitä kannattaisi sillä markkinoida?

Sillä saisi paitsi lääketieteen Nobelin, miljardimyynnin suht välittömästi.

Ai mutta kun se on sellainen salainen juttu, eikä sitä haluta myydä...

Vierailija
19/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahah, ai että saippualla lähtee psori! No jo on. Hei, kun trollaat, ole edes jollain tasolla uskottava. Psoriasis on perinnöllinen tulehdussairaus, ei sitä paranneta saippuoimalla, edes tiheällä saippuoinnilla ;-)

Vierailija
20/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta oli pakko tulla kommentoimaan. Voi että ihmiset osaa sitten olla röyhkeitä! :-D Haukkua toinen ihan lyttyyn vaan siks kun ehdottaa keinoa kukistaa psori? Kai te "ämmät" tajuatte, että EI MIKÄÄN paranna psoriasista, mutta aika moni juttu voi auttaa OIREISIIN?

Linkki saippuaan ei enää toimi, mutta veikkaan että ihan toimiva aine oli.

Suomessa Ruohonjuurestava saatava palashampoo auttaa myös psoriasiksen OIREISIIN. Tämän kertoa tuttavani, joka oli myös kokeillut kaikenmaailman tökötit, päätti kokeilla tuota ja tadaa! Kutina, kireys yms. helpottaa ja joskus voi jopa unohtaa psoriasiksen!

Toivottavasti näillä jääräpäillä, "minä olen oikeissa koska sanon niin!!1" ihmisillä on ollut leppoisa kevään alku. Ja ne 3 vuotta mitä tämäkin topic on täällä pyörinyt. I rest my case.