Nais hoitsut, turhauttaako jos?
Normaalin näköinen, "nallekarhuksi" haukuttu ujo mies on eron jälkeen koittanut ryypätä itsensä teholle saman vuoden aikana useasti. No eihän ne hoitsut tiiä, eron syitä, eli pitää alkoholistina. Eli syynä oli se kun en juonut enkä käynyt ravintoloissa kuin tanssimassa ja kesällä yleensä syön grillattua luomuruokaa (ei viitsi keittiössä kokkailla kun ei ole ilmastointia) Tää ei ollut seuran haku juttu vain kysymys tai vastaus siihen jo, koska kuulin kalium tipassa ollessani keskustelun pätkän sh/1"miksi aina kaikki ton näköset juo itsensä melkein hengiltä" sh/2"se on varmaan joku karma juttu".. Tai sitten näin unta pameissani + joku neurotoli lisänä, ja inhoan sitä 5ml b-vitamiini "tööttiä" kun ei pysty istumaan! Kiitos kuitenkin, tuli kivat traumat, oli pakko luopua jo edellisestä suhteesta akkaan ja sitten keksin, että en tarvitse b-vitamiinia kun palaan juomattomuuteen. (ei ole ollut krapulaa sen jälkeen kun kotiuttivat viimeksi)
Kommentit (20)
Tuskin niitä kiinnostaa vaikka juot itses hautaan, se on niille vain työtä. Läskit on sairaaloissa ihan arkipäivää
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 08:22"]
Normaalin näköinen, "nallekarhuksi" haukuttu ujo mies on eron jälkeen koittanut ryypätä itsensä teholle saman vuoden aikana useasti. No eihän ne hoitsut tiiä, eron syitä, eli pitää alkoholistina. Eli syynä oli se kun en juonut enkä käynyt ravintoloissa kuin tanssimassa ja kesällä yleensä syön grillattua luomuruokaa (ei viitsi keittiössä kokkailla kun ei ole ilmastointia) Tää ei ollut seuran haku juttu vain kysymys tai vastaus siihen jo, koska kuulin kalium tipassa ollessani keskustelun pätkän sh/1"miksi aina kaikki ton näköset juo itsensä melkein hengiltä" sh/2"se on varmaan joku karma juttu".. Tai sitten näin unta pameissani + joku neurotoli lisänä, ja inhoan sitä 5ml b-vitamiini "tööttiä" kun ei pysty istumaan! Kiitos kuitenkin, tuli kivat traumat, oli pakko luopua jo edellisestä suhteesta akkaan ja sitten keksin, että en tarvitse b-vitamiinia kun palaan juomattomuuteen. (ei ole ollut krapulaa sen jälkeen kun kotiuttivat viimeksi)
[/quote]
Voi vittu ja mä luulin olevani alkoholisti.
Ensiapuun tulevista suurinmmalla osalla on itseaiheutettu syy. Liikaa viinaa, ovt teloneet itsensä kännipäissään, vetäneet kamaa.. Onhan se välillä turhauttavaa paikata ja hoitaa ihmistä jonka tietää kohta taas tulevan ovesta sisään. Mutta siitähän mulle palkka maksetaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 11:33"]
Ensiapuun tulevista suurinmmalla osalla on itseaiheutettu syy. Liikaa viinaa, ovt teloneet itsensä kännipäissään, vetäneet kamaa.. Onhan se välillä turhauttavaa paikata ja hoitaa ihmistä jonka tietää kohta taas tulevan ovesta sisään. Mutta siitähän mulle palkka maksetaan.
[/quote] En ole telonut itseäni vielä kertaakaan kännissä, mutta tuo kaliumin putoaminen ~2-2,5 Vie tajun ja aiheuttaa epileptisiä oireita. No en voi sanoa olevani terve, koska jäin todella pienellä ottamisella "putkeen" kiinni. Niin kuin aloituksessani sanoin jo, että ei tarvitse hoitaa enää viinan takia ainakaan samalla osastolla "siitähän mulle palkka maksetaan" on varmaankin yleinen hokema hoitajilla, koska minun ns. omahoitaja hoki samaa (hoitajan nimi alkaa r-kirjaimella) Palolaitoksella ei hoeta tuota, mutta defiblaattori = "mäkistartti" on siellä muitakin kevennyksiä esim. just alkoholisteille "vois jättää valmiiksi jo luontoon", onhan se ärsyttävää kun työ-kaverit hakee kotoa - ei paljon selittelyt auta masennuksesta tmv.
En osaa sanoa muuta kuin että onhan se epäammattimaista jauhaa potilaasta hänen läsnäollessaan.
Terv. lähihoitaja
Suurinosa veronmaksajien maksamista terveydenalan maksuista tulee alkoholismista. Että kiitti vtusti ap. PS: se maksa voi mennä ihan yhden kesän grillitissuttelulla. Siinä sit vaihtelet kusipusseja.
Ilmeisesti viina on liuottanut jo merkittävän osan sun aivosoluistas, koska jo sun aloitus piti sisällään sen verran korkealentoista tekstiä ja jatko ("Palolaitoksella ei hoeta tuota, mutta defiblaattori = "mäkistartti" on siellä muitakin kevennyksiä esim. just alkoholisteille "vois jättää valmiiksi jo luontoon", onhan se ärsyttävää kun työ-kaverit hakee kotoa - ei paljon selittelyt auta masennuksesta tmv.") on vähintäänkin yhtä vaikeatajuista. Mistä ihmeestä sä oikein höpötät? Ja minkä takia kysyit aloituksessa nimenomaan NAIShoitajien mielipidettä? Koetko olevas sen verran hyvä saalis, että ne naishoitajat surkuttelee sua hoitaessaan että mitenkä tuollainenkin ihana mies itsensä viinalla pilaa?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 11:33"]
[/quote] En ole telonut itseäni vielä kertaakaan kännissä, mutta tuo kaliumin putoaminen ~2-2,5 Vie tajun ja aiheuttaa epileptisiä oireita. No en voi sanoa olevani terve, koska jäin todella pienellä ottamisella "putkeen" kiinni. Niin kuin aloituksessani sanoin jo, että ei tarvitse hoitaa enää viinan takia ainakaan samalla osastolla "siitähän mulle palkka maksetaan" on varmaankin yleinen hokema hoitajilla, koska minun ns. omahoitaja hoki samaa (hoitajan nimi alkaa r-kirjaimella) Palolaitoksella ei hoeta tuota, mutta defiblaattori = "mäkistartti" on siellä muitakin kevennyksiä esim. just alkoholisteille "vois jättää valmiiksi jo luontoon", onhan se ärsyttävää kun työ-kaverit hakee kotoa - ei paljon selittelyt auta masennuksesta tmv.
[/quote]Mikähän suakin siis masentaa. Oletko itsekäs?
Ei siellä teholla maatessas kukaan "nallekarhulta" näytä. Kyllä kaikki on ihan sairaan näköisiä potilaita.
Noihin pariin kirjoitukseen, se juominen lähti "unilääkkeenä" käyntiin, koska en suostu käyttämään bentsoja, tenox nukahtamiseen. Valitsin väärin, eli olen kai myös itsekäskin siinä mielessä, kun ei ole lääkärin tutkintoa niin ajattelin, että eihän sitä nyt muutamaan paukkuun voi kuolla. Se masennus aiheutuu erosta ja alkoholin väärin käytöstä, toivottavasti saan pidettyä nolla linjani.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 15:45"]
Ei siellä teholla maatessas kukaan "nallekarhulta" näytä. Kyllä kaikki on ihan sairaan näköisiä potilaita.
[/quote] Yritin teholle, en päässyt. Tai siis juominen oli itsetuhoista, olin vain monitorissa ja tipassa tarkkailuhuoneessa.
Miksi kukaan haluaa teholle potilaaksi?
Suoraansanottuna minua turhauttaa hoitaa kaikkia alkoholisteja/alkoholin liikakäyttäjiä jotka joutuvat sen takia päivystykseen.
Alkoholistit sekä alkoholin väärinkäyttäjät työllistävät terveydenhuoltoa ihan liikaa. Itseaiheutettuja sairauksia ja onnettomuuksia, kaikki tyynni.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 16:03"]
Suoraansanottuna minua turhauttaa hoitaa kaikkia alkoholisteja/alkoholin liikakäyttäjiä jotka joutuvat sen takia päivystykseen.
Alkoholistit sekä alkoholin väärinkäyttäjät työllistävät terveydenhuoltoa ihan liikaa. Itseaiheutettuja sairauksia ja onnettomuuksia, kaikki tyynni.
[/quote] Joutuu palolaitoksellakin tuohon ongelmaan törmäämään useimmin kuin sairauksien takia "alfa" ajoon siis.
Tää unohtui: "Ja minkä takia kysyit aloituksessa nimenomaan NAIShoitajien mielipidettä?"
Turhautuminen näkyi ja tuntui, asiakaspalvelussa, en päässyt edes tupakalle.
Ohis mut etkö sä todellakaan näe, että sanassa/sanoissa "nais hoitsut" on jotain kummallista? Eikö mikään tosiaankaan pistä silmään?
No onnea sulle, jos se oli aloituksessa kummallisinta.
Saako ne nais hoitsut käyttää potilastietoja vonkaamiseen?
Palolaitoksella kun keikalla kirjoitetaan keltainen lappu, niin niitä ei saa hyödyntää omaan käyttöön!
Eniten turhauttaa että aloitus on kirjoitettu todella sekavasti.
Miksi se ketään sairaanhoitajaa turhauttaisi jos sä haluat ryypätä? Outo kysymys. Alkon käyttösi on ilmeisesti ihan säännöllistä ja ei pelkästään erosta johtuvaa, sillä ihan tavallinen ryypiskely ei todellakaan johda siihen, että tarvitsee neuroleptilääkitystä ekstrapyramidaalioireisiin eli viinakramppeihin. Olet siis ihan vanha tekijä. Hoida itses kuntoon.