Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on lomailla yhteiskäyttöisillä "liiton mökeillä"?

Vierailija
21.07.2020 |

Olen ensimmäistä kertaa lähdössä ns. liiton mökille ja nyt rupesi mietityttämään, että millaista se on kun on ventovieraita ihmisiä samaan aikaan samoissa tiloissa.
Voisiko oku konkari hieman valaista mitä on odotettavissa ja muutenkin antaa neuvoja miten toimia tuollaisessa paikassa. En ole sitten rippileirin ollut missään yhteismajoitustiloissa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ennen edes kuullut, että aikuisille ihmisille edes on tuollaista lasten kesäleirityyppistä majoitusta...

Vierailija
22/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajalla on yksi "mökki", jossa on erillisiä huoneistoja ja yhteinen sauna ja isompi keittiötila. Itse en ole siellä käynyt, koska haluan lomalla yksityisyyttä. Toisaalta olen usein yöpynyt leirintäalueilla, joissa on yhteiskeittiö ja vessat/suihkut, ja se on ihan ok, pitää vain vähän jonotella välillä. Ei sen kummempaa oikeastaan kuin vaikka uimahallissa tms. tai julkisessa vessassa käyminen. Koronan takia voi olla yhteismajoitus hankalaa, jos koko ajan pitää pestä käsiä.

Ja tuolla mainitulla loma-asunnolla kyllä ihmiset käyvät perheineen uudestaankin, joten ei kai se niin paha ole. Hyvällä tuurilla siellä ei ole muita, ja pitää sitten vaan sanoa, jos joku yrittää varata kaikki saunavuorot tai keittiön pitkäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö kenelläkään ole oikeita kokemuksia näistä?

Vierailija
24/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn päädyissä tuollaisilla mökeillä on huoneentaulu "Porvari nukkuu huonosti".

Vierailija
25/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ainakin yksi setämies on varannut yhden paikan koko kesäksi. Saapuu paikalle vain jos kuulee neitokaisia tulevan.

Vierailija
26/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdellakin eri tyyppisellä liiton mökillä. Toinen oli yksittäinen mökki, joka oli vaan meijän porukalla viikonoppuna. Kivaa oli,uitiin ,saunottiin ja grillailtiin. Sitten myös semmosella mökkikylä tyyppisellä, jossa yhteinen sauna ja mökeillä sitten tunnin saunavuorot. Yteisessä käytössä myös grillikatos ja ulkohuussi. Omat mökit kuitenkin. Tykkäsin olla molemmilla mökeillä.

Vierailija
27/27 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ennen edes kuullut, että aikuisille ihmisille edes on tuollaista lasten kesäleirityyppistä majoitusta...

Asian sivusta, mutta en olisi mennyt moiseen edes lapsena. Tykkääkö lapset oikeasti moisesta? Varmaan osa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi