Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkkojen oireet pelottaa kohdunulkoisen raskauden jälkeen!

Vierailija
21.07.2020 |

Sairastin kohdunulkoisen raskauden tammikuussa ja minulta jouduttiin leikkaamaan toinen munanjohdin. Raskaus oli munanjohtimessa kehittynyt ja lopulta räjähtänyt siellä aiheuttaen vatsaontelooni verenvuodon. Nyt pelottaa joka kk että olenko raskaan, mitä jos ehkäisystä huolimatta tulen taas raskaaksi. Olen 24-vuotias, ja opintojeni lopulla, joten jos normaali raskaus tulisi, pitäisin kyllä lapsen. Mies käy töissä ja minäkin osittain jo.
Kuitenkin, menkkani ovat taas myöhässä, mutta minulla on oireita. Rintojen turvotus ja arkuus sekä yleinen turvotus.
Tein heti raskaustestin virtsasta kun menkkoja ei näkynyt alkamispäivänä.
Kohdunulkoinen ei kuitenkaan näy usein virtsasta, joten pelottaa onko minulla jälleen se..
Muilla kokemuksia? Uusiutuiko ulkoinen teillä?
Huomenna menen verikokeeseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi tuttu menehtyi kohdunulkoiseen juurikin tuohon sisäiseen verenvuotoon.. eli ei leikin asia. Sinullakin oli onni, että ehdit ajoissa lääkäriin.

Käy ihmeessä verikokeissa. Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ehkäisy? Käytä tuplaehkäisyä jos noin paljon pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tällä hetkellä pillereitä. Ap

Mikä toinen ehkäisy olisi hyvä? Kuparikierukka ainakin lisää ulkoisen mahdollisuutta.

Vierailija
4/6 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi lisäksi.

Vierailija
5/6 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kumi lisäksi. Pillerit on tosi epävarma ehkäisy. Tiedän monta jotka ovat saaneet pillerivauvan. Kondomi myös yleensä repeää kunnolla ja / tai sen voi myös testata vedellä jälkeenpäin.

Vierailija
6/6 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän tällä hetkellä pillereitä. Ap

Mikä toinen ehkäisy olisi hyvä? Kuparikierukka ainakin lisää ulkoisen mahdollisuutta.

Pillerit plus kondomi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi