Gallup naisille: oletko koskaan saanut mieheltä kalukuvaa sähköpostiisi?
Kiinnostaa vähän kartoittaa onko tämä yleistäkin?
Kommentit (14)
Olen aikoinaan montakin. Varmasti kaikki naiset, jotka kirjautuvat jollekin treffisivustolle, saavat. Se on häirintää kuten esim ahdistelu ja on hyvä, jos se uudessa laissa kriminalisoidaan.
En ikinä, vaikka deitti-ilmoituksiakin oli aikanaan monella sivustolla. Kaiketi olin onnekas.
Noin 60 v alkoholismiin taipuvaiselta pomolta töissä. Tämä oli loistava juttu, koska sitä ennen hän oli usein ankara ja ylitiukka kyylä esimiehenä, mutta kun tuli kännissä lähetettyä dickpick, alkoi kohdella minua äärimmäisen kohteliaasti. Molemmat tiesi, että jos nyt mulle perseillään, toimitan kalukuvan ja mukana olleen viestin hänen esimiehelleen ja sitten lentää kuin leppäkeihäs koko firmasta.
no en kännykkään, mutta chatissa näytölle.
Vaikka kerroin olevani varttuneempi rouva.
Puhutaanko nyt jostain deittisivuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikoinaan montakin. Varmasti kaikki naiset, jotka kirjautuvat jollekin treffisivustolle, saavat. Se on häirintää kuten esim ahdistelu ja on hyvä, jos se uudessa laissa kriminalisoidaan.
Niin nainen voi suotta kiihottua, joten häirintää juu.
Ei ne ole kiihottavia. Ne ovat varsin vastenmielisiä. Niitä lähettelevät vissiin miehet, jotka eivät osaa kirjoittaen ilmaista mitään.
Kyllä, mutta lähinnä puhelimeeni ja runkkuvideoita moneltakin.
Laitoin kalukuvan naislääkärille. Punkin purema kivespussin reunassa. Teki etädiagnoosin, suositteleeko borrelioosin takia lääkekuuria. Ehdotti kuitenkin myös, että tulisin henkilökohtaisesti käymään, kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Noin 60 v alkoholismiin taipuvaiselta pomolta töissä. Tämä oli loistava juttu, koska sitä ennen hän oli usein ankara ja ylitiukka kyylä esimiehenä, mutta kun tuli kännissä lähetettyä dickpick, alkoi kohdella minua äärimmäisen kohteliaasti. Molemmat tiesi, että jos nyt mulle perseillään, toimitan kalukuvan ja mukana olleen viestin hänen esimiehelleen ja sitten lentää kuin leppäkeihäs koko firmasta.
Mites sinun palkankorotus, niin kuin hieman palkkiona henkisestä kärsimyksestä?
En. Mutta en myöskään ole
-koskaan ollut treffipalstoilla/sovelluksissa
-somessa avoimilla tileillä niin että sukupuoleni olisi selvästi nainen
-yhtään julkisemmassa asemassa ammatin tai harrastuksen puolesta, ja tällä nyt en tarkoita vaan julkkiksia vaan esim rivitutkijoita, järjestöaktiiveja yms. Esim sähköpostini ei ole missään helposti julkisesti saatavilla.
Kun vertailen suomalaisten ja esim usalaisten tuttujen kokemuksia, niin sikäläiset ovat saaneet huomattavasti enemmän dickpickejä kuin meikäläiset, etenkin nuoremmat naiset. Veikkaan siis että ilmiön yleisyydessä on eroja maiden välillä.
En ole. En myöskään mitään muuta kautta.
Olen. En ole varma oliko kysessä ihminen vaiko esim lehmä, hevonen.. vehje olisi voinut olla minkä vaan, vaikka ihmisen mutta olio siellä taustalla avoimine suineen ja tyhjine katseineen näytti märehtijältä.
Hyi h....tti.
En ole