Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat Seksikumppanit

Vierailija
08.06.2013 |

Ollaan oltu nelisen vuotta yhdessä mieheni kanssa joista parivuotta naimisissa ja meillä 9kk ikäinen pikkuneiti.

Ollaan siis uusioperhe,miehellä edellisestä liitosta 3 teini-ikäistä lasta ja minulla kaksi.

Seksi on toiminut meillä aina loistavasti,mutta alusta alkaen meillä on ollut luottamuspulaa vieraista naisista.Mieheni ei ole tietääkseni ainakaan konkreettisesti pettänyt minua,mutta hän on ollut aina todella kova katselemaan vieraita naisia,jota itse kutsuu kontrolloinniksi.

Puolivuotta sitten hän jäi kiinni,että oli etsinyt netistä kahta naista jotka ovat hänen vanhoja seksikumppaneitaan ennen minua.Omien sanojensa mukaan tuntee huonoa omaatuntoa,että jätti nämä naiset ja mietti kuvia katsellessaan onko tehnyt oikean ratkaisun!

Tunnen oloni kyllä todella loukatuksi.Olen antanut miehelleni kaikkeni ja ehkä se on juurikin ollut väärin.

Onko muilla samanlaista tilannetta ja mitä mietitte tästä?Miten pitäisi tähän suhtautua?

Jotenkin tuntuu kuin loputkin luottamuksesta olisi mennyt.Oloon todella petetty.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 13:59"]

Minä kuulemma ajan hänet käyttäytymään väkivaltaisesti omalla käytökselläni ja perättömillä syytöksilläni joilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.Ihan varmasti olen mustasukkainen kaikkien näiden tapahtumien jälkeen!En väittänyt tekstissäni ainoan vian olevan parikertaa loppuun lipsahtanut ap,kunhan nyt tuli ilmoitettua asiasta.

Hän ei omien sanojensa mukaan haikaile näiden vanhojen seksikumppaneiden perään vaikka kävi heidän kuvia katselemassa.

[/quote]

Aina voi lähteä tilanteesta tai vaikka koko suhteesta pois, jos ahdistaa. Väkivaltaiseksi ei kuitenkaan pidä ryhtyä, eikä siihen ole oikeutta, käyttäytyi toinen miten tahansa. Miksi miehesi rupeaa väkivaltaiseksi, miksei lähde pois tilanteesta? Todellinen syy on se, että hän on väkivaltainen ja kontrolli pettää. Käykö lapsiin käsiksi?

Vierailija
22/22 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko suuttuminen kun yrität keskustella asiasta ja syyn kääntäminen sinuun merkki siitä, että hän ei ole aivan viaton? Petti tai ei (tdn on pettänyt tai pettää), eroaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä