Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei käytä rintsikoita, niin eikös nännit näy läpi?

Vierailija
07.06.2013 |

Eli miten ratkaisette ongelman, vai ettekö vaan välitä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut quote. sanoin että viihdyn väljissä vaatteissa TYÖSSÄ. ja vapaaajallani voin vapaasti pukeutua miten avonaisesti vaan. EN IKINÄ KÄYTÄ RINTALIIVEJA. en todellakaan häpeä näännejä:) vaan työssä haluan olla ajattelematta sitä että olen aika nätti ja muodokas, jos puen muut vaatteet väistämättä itse rupean ajattelemaan että noh miltä nyt näyttää. en halua sitä. mutta EI SIKSI ETTÄ OLISI VÄÄRIN NÄYTTÄÄ NÄNNEJÄ. se on vain miten viihdyn työssä. MUTTA TYÖSSÄNI MUUT NAISET PUKEUTUU MINUA NAISELLISEMMIN EIKÄ SE OLE YHTÄÄN MIKÄÄN ONGELMA ja itsekin ihailen niiden tyylintajua. en siis tarkoittanut sitäkään ettei työssä saisi näyttää NAISELTA. sanoin vaan miten itse teen. ja siis on siinä poikkeuksiakin.

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 04:32"]

Tuosta nr. 18 kommentista tuli mieleen, että miksi tosiaan on ok pukeutua muodot paljastaviin vaatteisiin (en tarkoita ihoa paljastavia), mutta sitten se nänni on niin kamala. Ihan kuin sanoisi, että joo, on mulla nämä rinnat, mutta ei niissä nännejä ole :). Itsekin viihdyn paremmin väljissä vaatteissa, mutta ei sen nännin erottuminen paidan läpi mikään vakava juttu ole.

[/quote]

Vierailija
22/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis työssä ajattelen vaan työtä siksi puen paitoja tai bleisereita jotka on aika väljiä. mutta en tosiaankaan siksi  että mielestäni ei saa työssä näyttää naiselta. itse vaan haluan pukeutua kuin pukeudun TYÖSSÄ. kun herään aamulla en myös millään jaksa herätä aikaisemmin laittamaan meikit. joten jos ei ole mitään finniä mitä peittää tai muuta niin laitan vaan kosteusvoidetta naamaan ja menen. näin mulle on helpompi. ja työssä viihdyn. ei ole sellainen työ missä minun täytyy pukeutua asiallisemmin eli dress code, joten voin vapaasti vaihdella väljiä paitojani. mutta jos menen johonkin klubiin  vaikka, ei tosiaankaan ole mikään ongelma pukeutua avonaisemmin  ja nännitkin saa näkyä läpi. siis se käyttäytyminen kyllä on tärkeintä. eli  en häpeä nännejä, en luule että työssä naisen täytyy peitellä itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn töissä ja minulla on ongelma: T-paita tai muukin ohut paita ja liivit ja silti näkyy läpi. Miesvaltaisella alalla vaikea keksiä kivaa pukeutumista. Eikä auta väljä paita. En ole edes rintava, vaan B-kuppi ja ruumiin rakenne normaali en langanlaiha mutta en lähelläkään ylipainon rajaa. Olen suunnittelijana insinööritoimistossa, asiakkaita on vähän, mutta usein firmassa käy joku duunarimies kysymässä jostain piirustuksesta ja tiedän,että nämä asiaan kiinnittävät huomiota. Silloin tälllöin on palavereita eri sidosryhmien kesken ja joskus käyn asiakaskohteessa, missä voi olla tosi kuumakin.

Suositelkaas mulle jotain, miten voisi pukeutua siististi, naisellisesti, mutta ei kuitenkaan liian hienosti, lähinnä yläosaa, ettei ne näy läpi. Työkohteet voi joskus olla myös sellaisia, että pitää vetää turvakengät jalkaan ja kypärä päähän. Väljätkään paidat ei ole toimineet mulla enkä halua pukea monta numeroa liian isoa paitaa. 

Vierailija
24/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rintsikoita. Ohuita Slogin rintsikoita ja rinnan muodot näkyy läpi. Mitä sitten? Kaikkihan tietää että naisilla on rinnat. Ei ne kuitenkaan paljaana ole.

Vierailija
25/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset ottako stressiä turhasta! Jos naisella on rinnat, mitä pahaa siinä on jos ne tai nämmit näkyvät vähän läpi. Varsinkin näin kesähelteillä. Ihan luonnollista, kivaa ja naisellista! Meillä miehiilläkin on munat emmekä yritä teipata pullotusta näkymättömiin!

Vierailija
26/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:28"]

Tottakai näkyy paidan läpi, jos ei rintsikoita ole. Joillain ei kuulemma nännit erotu juurikaan, ja jos on pienikokoiset rinnat ja reagoimattomat nännit, niin kai sitä sitten voi olla ilman rintsikoitakin. 

Itse en vie edes roskia ilman rintsikoita, koska nännit näkyy naapurimaakuntaan saakka. Kotona olen ilman. 

[/quote]

Osta paita josta ei paista läpi.

Vierailija
27/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:24"]

En välitä. Ja jos/kun käytän rintsikoita, ne ovat ohuet ja kaarituettomat ja niistäkin kuultaa nännin läpi.

[/quote]

se on kaunista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi