Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei käytä rintsikoita, niin eikös nännit näy läpi?

Vierailija
07.06.2013 |

Eli miten ratkaisette ongelman, vai ettekö vaan välitä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä. Ja jos/kun käytän rintsikoita, ne ovat ohuet ja kaarituettomat ja niistäkin kuultaa nännin läpi.

Vierailija
2/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä läpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:24"]

En välitä. Ja jos/kun käytän rintsikoita, ne ovat ohuet ja kaarituettomat ja niistäkin kuultaa nännin läpi.

[/quote]Et liene työssäkäyvä?

Vierailija
4/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen kanssa sama ongelma, nännit näkyy vaikka liivit. Oon sen verran rintava että en ole löytänyt sopivia topattuja.

Vierailija
5/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai näkyy paidan läpi, jos ei rintsikoita ole. Joillain ei kuulemma nännit erotu juurikaan, ja jos on pienikokoiset rinnat ja reagoimattomat nännit, niin kai sitä sitten voi olla ilman rintsikoitakin. 

Itse en vie edes roskia ilman rintsikoita, koska nännit näkyy naapurimaakuntaan saakka. Kotona olen ilman. 

Vierailija
6/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sairaanhoitaja ;)

Vierailija
7/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pullukka ja raskaat, roikkuvat rinnat, niin eipä näy mihinkään ei.

Vierailija
8/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän ne, mutta minkäs teet kun meille miehille suunniteltuja rintaliivejä ei juurikaan ole.

Vierailija
11/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:24"]

[/quote]Et liene työssäkäyvä?

[/quote]

Niin, siis olen sairaanhoitaja. Pienet rinnat, hyvin erottuvat nännit. Jos käytän topattuja kaarituellisia rintaliivejä, niin sitten ei näy läpi. Mutta ne ovat niin tukalia että suosin pehmeimpiä rintsikoita. Tai sitten olen ilman.

Vierailija
12/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haittaako jos nännejäsi tuijotellaan? Ellei, niin siitä vaan (paitsi jos pomosi alkaa tuijotella, niin luultavasti kannattaa pukea ne liivit suosiolla kuitenkin)

Vierailija
13/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva, kun pienet(huom.sieluiset) miehet puhuvat vain rinnoilleni;) Ilmeisesti omalla vaimolla ei niitä ole...

Vierailija
14/28 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ennen kuultanut nännit läpi. Nyt imetyksen jälkeen kuultaa, vaikka on rintsikat (toppaamattomat).

Vierailija
15/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi vaatekerroksia tai sellaisia paitoja, joissa on rypytystä edessä. Ei näy läpi mitään tai jos näkyisikin, niin mitä sitten. Itse en ole koskaan nähnyt toisten nännejä, vaikka olen niin lyhytkin, että ei tarvitsisi katsetta edes alas laskea useimpien naisten kohdalla ;).

Olen siis nainen itsekin, eikä minua toisten rinnat kiinnosta.

Vierailija
16/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teipillä saa teipattua näkymättömiin. Löytyy hyvinvarustelluista alusvaatekaupoista tai osastoilta

Vierailija
17/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no näkyköön ne nännit! itse en ikinä käytä rintaliiveja. kun töissä puen naruhihaisen ohueen paidan alle, ei koskaan näy mitään, laitan yleisemmin väljiä puseroita mistä ei näy paljon mitään vartalonpiirteitä, en väitä että näin pitäisi tehdä, vaan itse tunnen oloni näin paremmaksi, töissä keskityn vaan työhön enkä halua näyttää sukupuolieroavaisuuksia. mutta toi riippuu myös työstä. jos käyttää dress code työssä ja naisen jakkupuku niin tietysti täytyy näitä ajatella ja näyttää naiselliselta muttei yli, itse jos pitää estää nänninäkyvyyttä niin käytän hihatonta paitaa bleiserin tai puseron alle se ei purista rintoja.  muualla kuin töissä voin pukeuta korkkareihin ja avonaisiin toppeihin. enkä välitä jos ne nännit näkyy:) kuten Jacqueline Kennedy sanoi että ei se minihame alenna naista vaan naisen käytös, eli näkyä saa se ei tarkoita mitään. itsekunnioitus ja arvokkuus käyttäytymisessä on se tärkeintä.

Vierailija
18/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pullukka ei tarkoita että on raskaat roikkuvat rinnat. itse olen aika läski ja mulla on pienet rinnat jotka ei roiku. en ikinä käytä rintaliiveja. turha keksintö. puristaa, kutittaa. tietysti en halua töissä nännieni näkyvän, silloin laitan ohueen hihattoman paidan  puseron alle.

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:31"]

[/quote]

mä olen pullukka ja pienet rinnat, nännit näkyy, mutta en mi

Vierailija
19/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta nr. 18 kommentista tuli mieleen, että miksi tosiaan on ok pukeutua muodot paljastaviin vaatteisiin (en tarkoita ihoa paljastavia), mutta sitten se nänni on niin kamala. Ihan kuin sanoisi, että joo, on mulla nämä rinnat, mutta ei niissä nännejä ole :). Itsekin viihdyn paremmin väljissä vaatteissa, mutta ei sen nännin erottuminen paidan läpi mikään vakava juttu ole.

Vierailija
20/28 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tutkimuksia jotka näyttää että rintaliivit ovat vaarallisia terveydelle.

painavat vaarallisesti ja voivat stimuloisa syöpää. ja toisessa linkissä sanotaan että rinnat ovatr kiinteämpiä jos ei käytä rintaliiveja.

http://m.iltalehti.fi/terveys/2013041116891280_tr.shtml

http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/naiset-huomio-rintaliivit-vain-huonontavat-rintojen-kiinteytta-upeampi-povi-ilman-liiveja/23/48619

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan