Mitähän sitä tänään tekisi, helvetin tylsää.
Pää ratkeamispisteessä, henkisesti aivan loppu, illalla ihana mennä nukkumaan, koska se on ihan parasta puuhaa ja aamulla kun silmät avaa niin päälle vyöryy sellainen kuristava ja ahdistunut "plääääh"-tunne.
Työt kun alkaa niin sitten se on sitä ja kotitöitä, suorittamista kuin kone ellen prakaa ja niin armeliaasti tuskin käy, koska niin suuri velvollisuuden tunne painaa niskassa. Ehkä sitten kun teinit pois kotoa, sitä ennen tuskin.
Mukavaa päivää muille!
Kommentit (6)
Työt ja kotityöt. Niin. Minä jäin pois töistä nyt vähäksi aikaa, että pää kestää. Kotityöt sujuvat äänikirjaa kuunnellessa, suosittelen.
Ja teinit. Ei puhettakaan että tekisivät oikeastaan mitään kotitöitä meillä. Ehtivät kyllä kun ovat omillaan. Ja parempi vaan, tuleepa tehtyä kuten itse haluan. Näen suorastaan painajaisia teinien pilaamista pyykkikoneellisista.
Mutta kukin tyylillään.
Kuulostaa kyllä siltä, että sinun kannattaisi alkaa panostaa oman henkisen hyvinvoinnin parantamiseen. Keinoja on monia, vain omasta viitsimisestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä siltä, että sinun kannattaisi alkaa panostaa oman henkisen hyvinvoinnin parantamiseen. Keinoja on monia, vain omasta viitsimisestä kiinni.
Kun sinulla näköjään on ratkaisu avaimet muiden(kin) ihmisten ongelmiin, kertoisitko meille avuttomille, mitä 'keinoja on oman henkisen hyvinvoinnin parantamiseen'?
Ihan ystävällisesti kysyy hän. 🙂
Muistan hyvin tuon ajan, huh huh kovaa hommaa oli. Nyt eronneena asun yksin ja lapset jo aikuisia, tämä on ehdottomasti mun elämän parasta aikaa :) Ei koskaan enää ketään äijän käppyrää saman katon alle.
Eikö teinit osallistu kotitöihin? Eivät ne ole suorittamista vaan jokaisen velvollisuus hoitaa perheen eteen se mikä hänelle kuuluu... Käytä tää päivä teinejen kasvattamiseen, kyllä pitää jo osata tiskata, pyykätä ja imuroida... Vai meinasitko tulevaisuudessa hoitaa nää asiat myös heidän omissa kodeissaan?