Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne 6kk-vauva hoitoon?

07.06.2013 |

Mistä löytyisi hoitopaikka 6kk-vauvalle pääkaupunkiseudulla?

Jouduin täysin yllättäen yksinhuoltajaksi, kun mies vain yksi päivä ilmoitti lähtevänsä ja jätti minut pulaan. Taloudellisista syistä johtuen jouduin myös palaamaan töihin. Nyt 6kk vauvalleni ei ole hoitajaa. Kaupungin päivähoidosta ilmoittivat tänään, että ottavat vain yli 10kk-vauvoja päiväkotiin. Ymmärrän sen kyllä hyvin. Valitettavasti taloustilanteeni on nyt niin huono, etten voi jäädä kotiin vanhempainvapaalle. Isovanhempiakaan ei ole apuna.

Mikä siis ratkaisuksi? Mitä vaihtoehtoja olisi? Au pair? Minulla ei ole varaa palkata kotiin hoitajaa kun hoitajille pitää maksaa vähintään minimipalkkaa ja siihen vielä vakuutukset ja sivukulut päälle. Onko mitään tahoa mikä auttaisi tällaisessa tilanteessa? Olen epätoivoinen ja haluan rakkaalle vauvalleni vain parasta. Vauvan isästä ei siis ole mitään apua, ei vauvan hoidossa eikä taloudellisesti..En tiedä mitä tehdä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet valinnut mennä töihin?  Jos tilanne on tuollainen niin eiköhän paras ratkaisu ole hakea kelalta ja sosiaalivirastosta tukea. Niin olemme mekin tyttömme kanssa pärjänneet, minä päädyin yksinhuoltajaksi jo melko alkuraskaudesta. En ikinä olisi voinut kuvitella meneväni töihin kun lapsi vain 6kk, ei kyll paljoo vanhempi ole nytkään. Lapsi on vain kerran pikkuinen, ota siitä kaikki irti kun on mahdollisuus. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla