Voisitko seurustella miehen kanssa, jonka kaulaan on tatuoitu teksti "Bros before hoes" ?
Kommentit (40)
Mikä tahansa tatuointi on minulle punainen valo.
En usko, että arvomme tai esteettisyysnäkemyksemme kohtaisivat.
Heh, no en. Kaulatatoinnit on muutenkin no no, mutta sitten vielä noin lapsellinen teksti, niin juu ei kiitos.
No en, aika pelle ja lapsellinen vaikutelma tosta tulee. En muutenkaan oo tatuointien, saati kaulatatuointien ystävä. N24
En. Siksi että olen mies, ja toisekseen en arvosta kaulatatuointeja.
Enemmän minua kiinnostaa hänen luonteensa kuin tatuoinnit.
Miksei se mies seurustele niitten broossiensa kanssa?
Noin suurin osa miehistä ajattelee, oli tauointia tai ei. Tuon elämänarvot näkee sentään jo heti päällepäin.
En tietenkään. Kaikenlaiset kasvojen alueen töherrykset on noloja.
Ei kiitos. Olen jo päälle 40v enkä halua deittailla kaksikymppisiä tyhmiä poikasia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa tatuointi on minulle punainen valo.
Tämä. Ei yhtäkään tatuointia minun miehelleni. Ja tuo nimenomainen teksti ei menisi edes tussilla piiloon kirjoitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo tatuointi kertoo kerrassaan ihanasta luonteesta.
Sellaisesta joka äänestäisi persuja, jos siis ylipäätään äänestäisi.
Lisäksi, kuten tuossa joku jo sanoi : Kuulostaa ihanan jännältä!
Kyllä minä tuon vielä pelastan ja kunnolliseksi muutan .
Mutta jos vahingossa onnistun, niin sitten kyllä jätän sen tylsimyksen ja etsin itselleni jotakin jännempää!
No en ole ho ro joten ihan ok jos kamut menee ennen hupakoita.
Vierailija kirjoitti:
No se tulee kyllä selville tuosta tatuoinnista 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Olen jo päälle 40v enkä halua deittailla kaksikymppisiä tyhmiä poikasia.
Meinaatko että ne tatskat vaan häviää mystisesti kun täyttää 40? Onhan se saattanut ottaa tuon tatuoinnin vaikka 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Noin suurin osa miehistä ajattelee, oli tauointia tai ei. Tuon elämänarvot näkee sentään jo heti päällepäin.
Ei ajattele. Vain pieni joukko idiootteja ajattelee noin. Suurimmalle (!) osalle miehistä nainen on se henkilö, jolle vihdoin saa olla oma viallinen itsensä ja esittämättä mitään.
En halua juntteja tai muuten urpoja, joten en sekaantuisi häneen.
Mieluummin teksti: "Hoes before wife!"
En edes sellaisen joka heittää tuon vitsillä.