Seksikkäin piirre miehessä tai naisessa?
Ja lähtökohtaisesti käyttäytymiseen, persoonaan tai olemukseen viittaavia asioita :)
Omasta mielestäni itsevarmuus ja samaan aikaan nöyrä elämänasenne. Tuollainen mies minua onnistikin ja edelleen olen häneen lääpällään.
Kommentit (24)
Iso kalu nyt varmaan ensiksi. Tietysti myös, että pitää itsestään huolta.
N32
En tiedä mutta pidän erittäin seksikkäänä mieheni tapaa olla hyvin itsenäinen. Ei tarvitse ihmisiä ympärilleen, mutta sitten kuitenkin läheisistään välittää enemmän kuin mistään. Sellainen turha mielistely ja muottiinmukautuminen ovat hänelle vierasta. Super hot
Isot kädet. Ja lihaksikas kroppa ylipäänsä. Kiva tyyli, siisteys ja hygienia. Laittaa hiuksiaan, siistii partaa yms.
Hyvinvoivan ja energisennäköinen mies. Urheilee ja omaa hyvät käytöstavat
Vähän samanlainen kuin minä. Seksikäs, hyvännäköinem, urheileva, hyväkäytöksinen, huumorintajuinen, älykäs ja itsevarma.
Tissit ja perse. Nätti naama ja kroppa. Kaikki muu on merkityksetöntä.
Pilke silmäkulmassa, lempeys, älykkyys, avarakatseisuus ja rauhallinen itsevarmuus ilman ylimielisyyyttä, kyynisyyttä tai katkeruutta.
Seksikästä ja puoleensavetävää molemmilla sukupuolilla, vaikken olekaan bi.
Naisessa viehättää taskurakettius
Hyvä beba. Itselläni on treenattu ja geeneistä johtuen naisellinen, ja kyllä miehen hyvä pylly kylllä vähintään yhtä hot.
Urheilullisuus. En kiinnostu laihoista tai ylipainoisista miehistä.
Lihaksikas ja tatuoitu kroppa. Sellanen kaula täynnä tatuointeja kuten brassifutisvahti Ederson ja jokainen nainen on sulaa vahaa <3
Kätevä käsistään. Osaa tehdä pieniä remonttihommia.
Miehellä hyvä ja lempeä sydän. Se pysyy vaikka ulkonäkö rapistuu ja saa tuntemaan rakkautta ja himoa häntä kohtaan.
Ulkonäöllisesti pitkät miehet sytyttää.
Huippuälykkyys. Harvinaista tosin.
Hymy ja aito kohteliaisuus, hyvä käytös.
Huumorintaju ja pilke silmäkulmassa.