Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lukenut Roslund&Hellströmin kirjoja? Ruotsalaisista dekkareista

Vierailija
07.06.2013 |

luin juuri näiden kirjoittajien kirjan "kolme sekuntia" ja täytyy sanoa että tykkäsin! Kiinnostaisi kuulla, ovatko niiden muut kirjat yhtä hyviä.

Muitakin suosituksia otetaan vastaan. Tykkään kovasti pohjoismaisista dekkareista, paitsi Camilla Läckberg ei ole niin napannut vaikka useita kirjoja olen häneltäkin lukenut.

Norjalaisen Jo Nesbön uutuutta odotan myös kovasti, kaikki on hänen tuotannostaan tullut luettua.

t. Kesälukemista kaipaava

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/5 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Småge: elävänä haudatut

Luin joskus R&H:n Peto, ihan hyvin kirjoitettu, mutta aihe on kuvottava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no löytyykö muita?

Vierailija
4/5 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

R&H:n kirjoista olen tykännyt kaikista.

Matti Yräjänä Joensuun Harjunpää-sarjasta olen myös tykännyt, vaikka ei tokikaan vedä vertoja R&H:n teoksille.

Onko joku lukenut Millenium-trilogiaa?

Vierailija
5/5 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari Jungstedtin dekkarit sijoittuvat Gotlantiin ja ovat olleet hyviä; niissä on selkeä juoni, eikä liikaa henkilöitä tai sekavia sivujuonia. Norjalaisen Karin Fossumin kirjat on tosi hyviä, sellaisia psykologisia trillereitä. En liioittele, jos sanon, että välillä niitä on vaikea jättää kesken, kun tekisi vain mieli lukea eteenpäin.. Karin Alvtegen samoin, useimmat hänen kirjoistaan ovat olleet tosi hyviä, myös enemmän psykologisia trillereitä kuin "veren vuodatusta". Ehkä näistä löytyy sinullekin kesälukemista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän