Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde vai ei?

Vierailija
07.06.2013 |

Olen puoli vuotta ollut yhteyksissä erääseen mieheen. Olemme nähneet ensin noin kerran kuukaudessa, mutta viime aikoina kerran viikossa. Yhteyttä olemme pitäneet viestein välillä päivittäin, välillä mennyt viikko ilman yhteyden pitoa.

Minä olen toistaiseksi vielä naimisissa ja minulla on lapsia. Olen tekemässä eroa.

Tapaamani mies on sinkku. Mies tietää ihastukseni ja hän on myöntänyt tykkäävänsä minusta. Mies on antanut ymmärtää ettei ole oikein valmis sitoutumaan kanssani. Olemme harrastaneet muutaman kerran seksiä. Olemme siis ylittäneet sen rajan. En tiedä tarkempaa määritelmää "suhteellemme". Olemme molemmat huonoja juttelemaan ja siksi aiheesta puhuminen on jäänyt.

Nyt olen itse henkisesti niin loppu, että en tiedä miten kauan jaksan. Haluaisin tietää katseleeko mies muita naisia sillä silmällä, että alkaisi heidän kanssaan enemmänkin. Vai onko välillämme suhde, jolloin ei pidetä muita. Haluaisin miehestä enemmän.

Miten selvitän haluaisiko mies enemmän jos olisin selvästi vapaa? Epäilen hieman ettei mies halua sanoa haluavansa enempää ettei olisi perheenrikkoja. Oman sydämeni takiakin tätä asiaa haluaisin selvittää. En haluaisi odottaa liikoja jos mies ei sitä oikeastikaan halua. Olenko hänelle nyt vain hetkellinen ilo ja minulta murtuu lopussa sydän :(

Miten selvitän asiaa ja miten varoisin särkeväni itseäni tässä ihan täysin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tässä auttaa ainoastaan keskustelu. Voisit kertoa, että haluaisit miehestä enemmän ja sitten kysyisit, mitä hän on ajatellut suhteestanne.

Joskus voi kuitenkin puhuminen olla vaikeaa. Olisiko sähköposti tai kirje helpompi tapa lähestyä vaikeaa asiaa? 

Vierailija
2/3 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensiksikin eroa. Sitten tapailet joko tätä miestä tai jotakuta muuta. Tai ole yksin. Ei siihenkään sydän säry. Tärkeää on opetella olemaan itsenäinen eikä riippua ja roikkua muiden tunteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että minun tulisi erota ensin ja sitten miettiä muita miehiä. Tämä mies vain tuli sattumalta eteeni jo ennen lopullista eroa ja veti jalat alta kerralla.

Harrastaako miehet tapailua ja satunnaista seksiä dettailunsa kanssa ja jaksavat sitä kuukausia? Voiko tämä olla miehelle vain hetken viritys, vakkei seksiä ole ollut kuin ihan muutamia kertoa viime aikoina. Alussa ei ollenkaan.

Kun saisin tietää olenko miehelle jotain enemmän kuin hetkellinen ilo...

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi