Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT TV1 Lihava on onnellinen!!!!

Vierailija
20.07.2020 |

Nyt on asennetta........

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies paistattelisi kiloineen telkkarissa, olisi mammoilla toinen ääni kellossa. Nyt se on vaan niin upeeta, mahtavaa!

Vierailija
22/32 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se onni ole läskeistä kiinni. Olen painanut 58 kg ja 100 kg. Ihan yhtä onnellinen olen ollut. Mutta keho ei kestä tuota määrää ylipainoa ja nyt karistan sitä. Yli 12 kiloa jo lähtenyt ja vielä 20 kg aion pudottaa.

Itse olen ollut onnellisimmillani aina hoikkana. Muut vastoinkäymiset eivät haittaa niin paljon kun edes kroppa on hyvä. Riippuu ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän vuodelta tuo dokkari oli?

Vierailija
24/32 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se onni ole läskeistä kiinni. Olen painanut 58 kg ja 100 kg. Ihan yhtä onnellinen olen ollut. Mutta keho ei kestä tuota määrää ylipainoa ja nyt karistan sitä. Yli 12 kiloa jo lähtenyt ja vielä 20 kg aion pudottaa.

Itse olen ollut onnellisimmillani aina hoikkana. Muut vastoinkäymiset eivät haittaa niin paljon kun edes kroppa on hyvä. Riippuu ihmisestä.

Silti on hienoa, jos ihminen pystyy olemaan onnellinen epätäydellisenäkin. Ettei koko elämä mene ohi ajatellessa, että voin olla onnellinen vasta kun laihdun.

Itsekin olen jojoillut aikuisiällä suunnilleen välillä 57 - 120 kg. Kevyempänä pukeutuminen ja liikkuminen oli helpompaa, mutta onnellinen voi olla lihavanakin.

Vierailija
25/32 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on sama sairaus kun Pispalla, lymfedeema, mutta olen saanut sen syöpähoidoista enkä ole siis ylipainoinen. Raivostuttavaa, että hän on hankkinut sen varta vasten ylensyömällä ja mainostaa nyt julkisuudessa, että kyllä sellaisen sairauden ja ylipainon kanssa on ihan kiva elää. Itse en koe yhtään samoin vaan kärsin suuresti lymfedeemasta ja häpeän sen aiheuttamaa ulkomuotoa. Vaikka hänellä on oikeus olla mitä mieltä haluaa itsestään, niin pelkään, että ihmiset niputtavat samaan ja olettavat, että kaikki lymphedemaa sairastavat ovat välinpitämättömiä terveydestään ja ovat hankkineet sairauden lihomalla.

Itse olen myös sairastanut syövän ja saanut hoitojen myötä lymfaedeeman. Pipsa ja hänen sairautensa eivät ärsytä minua yhtään. Normaali-ihminen tajuaa, että ihmiset ovat erilaisia eikä ajattele, että kaikki sairaudet johtuvat samoista syistä. Pipsa kantaa itse kilonsa ja sairautensa, eivätkä ne oikeastaan kuulu sinulle pätkääkään. Sinä et tunne häntä, etkä tiedä, mitä hänen ylipainonsa taustalla on. Tuskinpa kukaan hankkii itselleen tahallaan mitään sairautta. Mitä, jos joku sanoisi sinulle noin törkeästi, että itse olet hankkinut syöpäsi? On surullista, että itse peräänkuulutat, etteivät ihmiset tekisi yksinkertaistavia olettamuksia mutta sorrut itse siihen samaan Pipsan ja ylipainoisten ihmisten kohdalla.

Sinusta on raivostuttavaa, että joku kehtaa nauttia elämästään ylipainon ja sairauden kanssa? Miksi ihmeessä? Pitäisikö hänen olla onneton? Miten se parantaisi sinun vointiasi? Suosittelen työstämään omaa suhtautumistasi sairauteesi ja lopettamaan ilkeät puheet ja muiden kadehtimisen. Ne eivät auta ketään.

Vierailija
26/32 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän Bubbles DeVere mieleen tästä.

Vierailija
27/32 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan että potkaiseee tyhjää jo nuorena.

No, siinä lohtua palstan lihavuuspakkomielteisille. Voi tulla kuluja terveydenhuollon kautta, mutta eläkerahat säästyy. Tämän oivalluksen jälkeen voi ehkä antaa muiden olla ja keskittyä omaan elämään?

Vierailija
28/32 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä säälittävää.

Oikeassahan hän on. Meillä on vain yksi elämä ja sitä on turha muiden mielipiteiden mukaan muokata kun ei kuitenkaan voi miellyttää kaikkia muita tämän maailman ihmisiä.

Vierailija
29/32 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin dokumentista. Blogiakin olen lukenut. Hyvin aurinkoinen, elämäänsä tyytyväinen. Hienoa ettei välitä muiden mielipiteistä

Vierailija
30/32 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on sama sairaus kun Pispalla, lymfedeema, mutta olen saanut sen syöpähoidoista enkä ole siis ylipainoinen. Raivostuttavaa, että hän on hankkinut sen varta vasten ylensyömällä ja mainostaa nyt julkisuudessa, että kyllä sellaisen sairauden ja ylipainon kanssa on ihan kiva elää. Itse en koe yhtään samoin vaan kärsin suuresti lymfedeemasta ja häpeän sen aiheuttamaa ulkomuotoa. Vaikka hänellä on oikeus olla mitä mieltä haluaa itsestään, niin pelkään, että ihmiset niputtavat samaan ja olettavat, että kaikki lymphedemaa sairastavat ovat välinpitämättömiä terveydestään ja ovat hankkineet sairauden lihomalla.

Itse olen myös sairastanut syövän ja saanut hoitojen myötä lymfaedeeman. Pipsa ja hänen sairautensa eivät ärsytä minua yhtään. Normaali-ihminen tajuaa, että ihmiset ovat erilaisia eikä ajattele, että kaikki sairaudet johtuvat samoista syistä. Pipsa kantaa itse kilonsa ja sairautensa, eivätkä ne oikeastaan kuulu sinulle pätkääkään. Sinä et tunne häntä, etkä tiedä, mitä hänen ylipainonsa taustalla on. Tuskinpa kukaan hankkii itselleen tahallaan mitään sairautta. Mitä, jos joku sanoisi sinulle noin törkeästi, että itse olet hankkinut syöpäsi? On surullista, että itse peräänkuulutat, etteivät ihmiset tekisi yksinkertaistavia olettamuksia mutta sorrut itse siihen samaan Pipsan ja ylipainoisten ihmisten kohdalla.

Sinusta on raivostuttavaa, että joku kehtaa nauttia elämästään ylipainon ja sairauden kanssa? Miksi ihmeessä? Pitäisikö hänen olla onneton? Miten se parantaisi sinun vointiasi? Suosittelen työstämään omaa suhtautumistasi sairauteesi ja lopettamaan ilkeät puheet ja muiden kadehtimisen. Ne eivät auta ketään.

Kylläpä vaan tämä leidi hyvin kevyesti mainitsi dokkarissa, miten veriarvoissa "on tähtimerkintöjä", ilman että haluaisi todella edistää terveyttään.

Vierailija
31/32 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi myös tulla dokumentti nimellä "Onnellinen alkoholistina!" missä alkkis kertoo avoimesti hyväksyvänsä elämäntapansa ja toivoo että muutkin kannustaisivat olemaan alkoholipositiivinen. Tai "Tyytyväinen tupakoitsijana" missä tupakoiva toivoo elämäntavallaan yleistä hyväksyntää.

Vierailija
32/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti on laihtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi