Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun poika kysy voiko miehetkin olla pääministerejä?

Vierailija
20.07.2020 |

:´)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww :)

Vierailija
2/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta niin ihanaa, ja vaikkei olisikaan niin hauskaa kumminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poikasi on? Eikö kiinnittänyt huomiota tällaisiin asioihin vielä vajaa vuosi sitten kun Suomessa oli mies pääministerinä?

Vierailija
4/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano,että voivat olla jos ovat yhtä hyviä.

Vierailija
5/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa onnistuttu edes jossain :)

Vierailija
6/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vastasit?

Vierailija
7/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama, kuin tuttavani lapset kysyivät äidiltään joskus, että voiko mieskin olla säveltäjä, äiti siis on :D

Vierailija
8/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin lapsena, et koska valitaan uusi Kekkonen :D Kekkonen oli synonyymi sanalle presidentti, tais olla aika monelle muullekin kuin minulle.

Vierailija
9/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkissä kasvatettu?

Vierailija
10/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen poikasi on? Eikö kiinnittänyt huomiota tällaisiin asioihin vielä vajaa vuosi sitten kun Suomessa oli mies pääministerinä?

Ajatella, lapsonen ei vuosi sitten osannut edes puhua, mutta nyt seuraa jo sujuvasti politiikkaa. Huima kehitys vuodessa.

Vierailija
11/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, lapsonen ei vuosi sitten osannut edes puhua, mutta nyt seuraa jo sujuvasti politiikkaa. Huima kehitys vuodessa.

Oma tulevaisuus huolettaa, niin siinä alkaa oppimaan äkkiä.

Zinc

Kyselee jo: Koskas vaihdetaan pääministeri mieheen .. Kun ne velatkin !!

Vierailija
12/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä lapsilla on taipumus ajatella, että tietty ammatti tai muu ominaisuus liittyy tiettyyn sukupuoleen. Joten jos ei ole kokemusta miespääministeristä, niin oletetaan että mies ei voi olla pääministeri. En tiedä miksi näin rajoittunut ajattelu tuntuu olevan lapsille niin luontaista.

Vierailija
13/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä lapsilla on taipumus ajatella, että tietty ammatti tai muu ominaisuus liittyy tiettyyn sukupuoleen. Joten jos ei ole kokemusta miespääministeristä, niin oletetaan että mies ei voi olla pääministeri. En tiedä miksi näin rajoittunut ajattelu tuntuu olevan lapsille niin luontaista.

Palstamiehillä on tuota samaa vikaa. Nehän menee ihan sekaisin, jos labrassa verikokeen ottaakin mies.

Vierailija
14/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näinkin päin! Minun nuoruudessani kysymys oli aina toisin päin, joten kai tämä pitää ajatella positiivisena asiana.

Vierailija
15/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas oikein twitter-sjw-feministin "lapsen suusta"-tarina. Niin väsynyttä

Jenkeissäkin twitter-sjw-feministien tuhannet lapset kommentoi politiikkaa jo neljävuotiaina  

Vierailija
16/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaispojalta kysyttiin, mikä hänestä tulee isona. Joku ehdotti, että miten olisi insinööri. Poika vastasi: "Pyh, naisten hommia." Äitinsä on insinööri. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin insinööri pojasta kuitenkin tuli.

P.S. Minunkin lapsuudessani Presidentti oli Suomen kekkonen.

Vierailija
17/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan väsynyt juttu. Matkittu siitä, kun joku lapsi kysyi Halosen pressana ollessa, että voiko miehetkin olla presidenttejä.

Vierailija
18/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaispojalta kysyttiin, mikä hänestä tulee isona. Joku ehdotti, että miten olisi insinööri. Poika vastasi: "Pyh, naisten hommia." Äitinsä on insinööri. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin insinööri pojasta kuitenkin tuli.

P.S. Minunkin lapsuudessani Presidentti oli Suomen kekkonen.

Joku muukin! Kun seuraajaa valittiin, olin ihan sekaisin valitaanko kekkosta vai presidenttiä.

Vierailija
19/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vitsi keksittiin jo silloin kun Islannissa oli ensimmäisenä maana maailmassa nainen presidenttinä.

Vierailija
20/21 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä lapsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi