Mun poika kysy voiko miehetkin olla pääministerejä?
Kommentit (21)
Jos totta niin ihanaa, ja vaikkei olisikaan niin hauskaa kumminkin.
Minkä ikäinen poikasi on? Eikö kiinnittänyt huomiota tällaisiin asioihin vielä vajaa vuosi sitten kun Suomessa oli mies pääministerinä?
Sano,että voivat olla jos ovat yhtä hyviä.
Vähän sama, kuin tuttavani lapset kysyivät äidiltään joskus, että voiko mieskin olla säveltäjä, äiti siis on :D
Minä kysyin lapsena, et koska valitaan uusi Kekkonen :D Kekkonen oli synonyymi sanalle presidentti, tais olla aika monelle muullekin kuin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen poikasi on? Eikö kiinnittänyt huomiota tällaisiin asioihin vielä vajaa vuosi sitten kun Suomessa oli mies pääministerinä?
Ajatella, lapsonen ei vuosi sitten osannut edes puhua, mutta nyt seuraa jo sujuvasti politiikkaa. Huima kehitys vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, lapsonen ei vuosi sitten osannut edes puhua, mutta nyt seuraa jo sujuvasti politiikkaa. Huima kehitys vuodessa.
Oma tulevaisuus huolettaa, niin siinä alkaa oppimaan äkkiä.
Zinc
Kyselee jo: Koskas vaihdetaan pääministeri mieheen .. Kun ne velatkin !!
Jostain syystä lapsilla on taipumus ajatella, että tietty ammatti tai muu ominaisuus liittyy tiettyyn sukupuoleen. Joten jos ei ole kokemusta miespääministeristä, niin oletetaan että mies ei voi olla pääministeri. En tiedä miksi näin rajoittunut ajattelu tuntuu olevan lapsille niin luontaista.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä lapsilla on taipumus ajatella, että tietty ammatti tai muu ominaisuus liittyy tiettyyn sukupuoleen. Joten jos ei ole kokemusta miespääministeristä, niin oletetaan että mies ei voi olla pääministeri. En tiedä miksi näin rajoittunut ajattelu tuntuu olevan lapsille niin luontaista.
Palstamiehillä on tuota samaa vikaa. Nehän menee ihan sekaisin, jos labrassa verikokeen ottaakin mies.
Joskus näinkin päin! Minun nuoruudessani kysymys oli aina toisin päin, joten kai tämä pitää ajatella positiivisena asiana.
Olipas taas oikein twitter-sjw-feministin "lapsen suusta"-tarina. Niin väsynyttä
Jenkeissäkin twitter-sjw-feministien tuhannet lapset kommentoi politiikkaa jo neljävuotiaina
Sukulaispojalta kysyttiin, mikä hänestä tulee isona. Joku ehdotti, että miten olisi insinööri. Poika vastasi: "Pyh, naisten hommia." Äitinsä on insinööri. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin insinööri pojasta kuitenkin tuli.
P.S. Minunkin lapsuudessani Presidentti oli Suomen kekkonen.
Tosiaan väsynyt juttu. Matkittu siitä, kun joku lapsi kysyi Halosen pressana ollessa, että voiko miehetkin olla presidenttejä.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaispojalta kysyttiin, mikä hänestä tulee isona. Joku ehdotti, että miten olisi insinööri. Poika vastasi: "Pyh, naisten hommia." Äitinsä on insinööri. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin insinööri pojasta kuitenkin tuli.
P.S. Minunkin lapsuudessani Presidentti oli Suomen kekkonen.
Joku muukin! Kun seuraajaa valittiin, olin ihan sekaisin valitaanko kekkosta vai presidenttiä.
Tämä vitsi keksittiin jo silloin kun Islannissa oli ensimmäisenä maana maailmassa nainen presidenttinä.
Awww :)