Nanna Koo ja väkivalta yökerhossa
Mitä tapahtunut? Onko oppinut Martinalta kyseenalaisia ongelmanratkaisukeinoja?
Kommentit (61)
Mutta miksi Nanna ei ikinä kommentoi mitään näihin? Veri lentää ja ambulanssi paikalla ja poliisi. Miksi järkkäri ei ottanut nannaa kiinni? Mitä mies sanoi? Oliko joku tuttu?
En nyt mitenkään ihannoi väkivaltaa, mutta jos joku hiirulainen lähtee nakkikioskille aikomuksenaan haastaa riitaa, ja saa sitten hieman nokkiinsa, niin mielestäni se on ihan oikein. Yleensä ne neidit vielä lähtevät oikeussaliin itkemään korvauksia siihen päälle, vaikka hyvin tiesivät leukansa lasisuusasteen. En arvosta.
Nanna on ollut instassa kovin hiljaa...
Aina näiden vauvalaisten kommenttien perusteella menee täysin usko ihmisiin. Olette silkkaa saastaa. Jos jotain vinkumista vain löydetään niin kyllä sieltä pesee. Totuudella tai ihmisten ymmärtämisellä ei mitään väliä. Toivottavasti Nanna nakkaa sinuakin kuonoon kateellinen elämäsi p-reikä. lol
Vierailija kirjoitti:
Aina näiden vauvalaisten kommenttien perusteella menee täysin usko ihmisiin. Olette silkkaa saastaa. Jos jotain vinkumista vain löydetään niin kyllä sieltä pesee. Totuudella tai ihmisten ymmärtämisellä ei mitään väliä. Toivottavasti Nanna nakkaa sinuakin kuonoon kateellinen elämäsi p-reikä. lol
Mikä sua kiukuttaa? Onko hermot kireänä??
Hyvinvointivalmentajan väkivaltaista käytöstä saa kritisoida!!!
Nämä ovat niitä aiheita joilla pieruverkkareissa tukka sekaisin meikitönnä röyhtäilevä av-mamma voi päteä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat niitä aiheita joilla pieruverkkareissa tukka sekaisin meikitönnä röyhtäilevä av-mamma voi päteä.
Oi minä haluan olla tuollainen! :) Tavis mamma.
Mä tahtoisin nähdä ihmisen, sydämen lyönnit melkein kuulen. Vai tarraanko pelkkään haaveeseen. Minä uskon kun näen. (Olen masentunut..)
Ei kannata ihan kaikkia lähtee hutkiin jollain salitreenitaustalla, voi tulla omaankin pataan sitten suht helposti, oli mies tai nainen.
Nannalla alkoi puntti väpättää kun erouutinen ei kohauttanutkaan kansaa riittämiin. Jospa lasulla ja rikosilmoituksella saadan vähän parempi hässäkkä aikaan. Toinen vaihtoehto on, että spiruliina ja maca ei enää riitäkään pitämään kulissia kasassa kun kupu alkaa pettää todenteolla.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku kateellinen lähiömamma alkanut naukumaan ja Nanna vain näytti kaapin paikan.
Ehkä ne lähiömamma pystyy kuitenkin maksamaan Zalandolaskun.
Nanna on kadonnut hiljaisuuteen! Milloin ja miten palaa kun palaa? Hymy huulilla?
Lyön minäkin turpiin jos joku alkaa uhkailemaan tai haukkumaan.
Saa nähdä, mitä Nanna saa tuosta pahoinpitelystä... Sakkoa?
Onkohan totta? Nanna on sellainen elegantti ja sivistynyt lady ettei hänestä ikinä uskoisi.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ambulanssi-ja-poliisi-paikalle-Nanna-Kara…
Taitaa olla totta.
Onko tämä unohdettu, sovittu vai tuomittu juttu?
Oikeastiko joidenkin mielestä naisella on joku erityinen oikeus lyödä kanssaihmisiä?
Ilmeisesti myös miehet saa lyödä toisiaan nakkikioskin jonossa, jos toinen ”aukoo päätään”?
Väkivaltaiset ihmiset kyllä löytää aina oikeutuksen teoilleen.