Milloin alkaa Big Brother 2020 Suomi
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Laiska, tyhmä ja saamaton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakijoita ollut huimasti. Tulee mieleen että onkohan kukaan heistä lukenut BB-keskusteluja? Aikamoista haukkumista. En itse uskaltaisi ikinä mennä.
Äkkiäpä nuo edelliskauden hahmotkin on jo unohdettu. Varsinkin ne, jotka eivät ole itse jossakin somessa vinkumassa. En usko, että itse jaksaisin surkutella jos muutaman kuukauden tuntemattomat haukkuisivat av:lla. Rupesikin itseasiassa kiinnostamaan, että mitenköhän te-palvelut suhtautuisivat tollaiseen irtiottoon ankarasta työnhausta...
Eli BB:n jälkeen ei voi edes perustaa blogia omalla nimellä, koska se on "somessa vinkumista" = ansaitsee itse sen, että haukkuminen jatkuu. Tosiaan, ei kannata mennä ohjelmaan, jos ei hyväksy ihmisten kusipäisyyttä.
Aika erikoisena pitäisin ihmistä, joka kuvittelee tositv:ssä aivottomana keekoilun tekevän perusjannusta millään tavalla keskivertokansalaista mielenkiintoisemman ja perustaisi näillä meriitein blogin. En usko, että blogilla/muulla sometilillä voi olla paljoa annettavaa jos ilman BB:tä ei lähde seuraajaluvut nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiska, tyhmä ja saamaton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakijoita ollut huimasti. Tulee mieleen että onkohan kukaan heistä lukenut BB-keskusteluja? Aikamoista haukkumista. En itse uskaltaisi ikinä mennä.
Äkkiäpä nuo edelliskauden hahmotkin on jo unohdettu. Varsinkin ne, jotka eivät ole itse jossakin somessa vinkumassa. En usko, että itse jaksaisin surkutella jos muutaman kuukauden tuntemattomat haukkuisivat av:lla. Rupesikin itseasiassa kiinnostamaan, että mitenköhän te-palvelut suhtautuisivat tollaiseen irtiottoon ankarasta työnhausta...
Eli BB:n jälkeen ei voi edes perustaa blogia omalla nimellä, koska se on "somessa vinkumista" = ansaitsee itse sen, että haukkuminen jatkuu. Tosiaan, ei kannata mennä ohjelmaan, jos ei hyväksy ihmisten kusipäisyyttä.
Aika erikoisena pitäisin ihmistä, joka kuvittelee tositv:ssä aivottomana keekoilun tekevän perusjannusta millään tavalla keskivertokansalaista mielenkiintoisemman ja perustaisi näillä meriitein blogin. En usko, että blogilla/muulla sometilillä voi olla paljoa annettavaa jos ilman BB:tä ei lähde seuraajaluvut nousuun.
Tuo sun kommentti ei liity mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun BB-talo olisi inspiroivampi, tyylikkäämpi ja katsojien kamerat kaikessa mukana.
Itsekään en pitänyt viime vuoden talon sisustuksesta, aiemmilla kausilla on mielestäni ollut parempia. Kyllä BB-talon kuuluisi mielestäni olla tyylikäs ja "ylellinen" eikä mikään opiskelijakämppää muistuttava kirppiskamoista koottu sillisalaatti (en keksi nyt parempaakaan kuvausta)
Minulle jäi myös vähän pimentoon se viime kauden idea ruoan itse kasvattamisesta, siis kasvattivatko ne oikeasti jotain ruokaa itse? Versoja, yrttejä? Tuota hehkutettiin kun esitettiin taloa kauden alussa, mutta mielestäni ei tuotu loppukaudella mitenkään esiin. Idea oli siis hyvä mutta toteutuiko se?
...Enemmän kuin 2 kuvaruutua 24/7-palvelussa siis.