Tupakoiville kysymys, avain asia.
Heipparalla kaikille itseään myrkyttäville,
Aloittelin tuossa polttelemaan pari kuukautta sitten ja törmäsin seuraavaan ongelmaan: Kuinka moni teistä on unohtanut kotiavaimensa kotiin kun on mennyt pihalle vetelemään pitkiä ihania henkosia?
Tänään kaivelin jo aika paniikissa taskuja ties mistä ja avainta ei tuntunut löytyvän. Lopulta avain löytyi hupparin taskusta ja helpostus oli suuri. Sydän kyllä tykytti hurjana, pyhinä oven aukaisi maksanee mammonia?
Onko minulla alkava dementia vai pitäisikö pistää hetkellisen haaveilun piikkiin?
Onko ikäjuttu vai tavallista? Miten olette ratkaisseet ongelman?
T: Oulun tupruttelija.
Kommentit (6)
Asun omakotitalossa ja aina tapana ottaa avain mukaan vaikka ovi ei ole lukossa ja vien vaikka roskat. Ihan just siks. Avaimien mukaan ottaminen on mulle tapa. Sanoin kun valojen sammuttaminen ennen nukkumaan menoa.
Eli sun muisti toimii kuin imatran voima. Itse aloin tänään kyseenalaistamaan itseäni että joko vanhuus painaa.
Kaveri suositteli Lucky Strikee / Chesterfieldiä (sinisenä). Muita en ole ehtinyt vielä testaamaan mutta luotan kaverin arviointikykyyn. Lisäksi hiton kaunis muija mutta harmillisen vihainen. Kaupassa töissä vartijana niin tietää kyllä mitä ihmiset ostaa.
Pistä vara-avain hyvään ja kivaan jemma merkkisen piilopaikkaan ittees varten...Tämä kätevä ja loistava vinkki ei maksa mitään näin jouluna...hyviä pössöttelyjä vaan sinne suuntaan!
Vierailija kirjoitti:
Pistä vara-avain hyvään ja kivaan jemma merkkisen piilopaikkaan ittees varten...Tämä kätevä ja loistava vinkki ei maksa mitään näin jouluna...hyviä pössöttelyjä vaan sinne suuntaan!
Tämä on hyvä vinkki. Puuilosta näköjään löytyy sinkitty laatikko numerolukolla johon avaimen saisi hyvään jemmaan. Vie sit niin kauas kotoa että varmasti hakureissun aikana on aikaa miettiä et rupeisko se avain pysymään mukana... Ja kiitos viestistä :)
Onko sätkävehkeet vai poltatko valmis tupakkia?