Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin alkaa Big Brother 2020 Suomi

Vierailija
20.07.2020 |

Voiko puhelimeen tilata katselu aikaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei koskaan.

Vierailija
2/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, kunhan 2019 kauden raiskaus tulee julkisuuteen. Endemol shine on tähän asti saanut peitettyä tapahtumat. Mutta totuus on, ettei mikään pysy salassa ikuisesti.

Vierailija
4/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan 2030.

Vierailija
5/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa, tarkka päivä vielä pimennossa

Vierailija
6/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.9.

Vierailija
7/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ala, koronarajoitukset pitää siitä huolen.

Vierailija
8/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakijoita ollut huimasti. Tulee mieleen että onkohan kukaan heistä lukenut BB-keskusteluja? Aikamoista haukkumista. En itse uskaltaisi ikinä mennä.

Vierailija
9/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo kerrottu että alkaa. Korona otetaan kuulemma huomioon. Tosin miten, en tiedä.

"Parhaillaan käynnissä oleva poikkeustilanne otetaan tietysti huomioon kaikin tavoin niin asukasrekryn aikana kuin itse tulevalla kaudella. Asukkaiden ja muun työryhmän terveys ja turvallisuus ovat ensiarvoisen tärkeitä. Koronaviruspandemian etenemistä seurataan Nelonen Medialla sekä tuotantoyhtiö Endemol Shine Finlandissa jatkuvasti. Uusimpia viranomaisohjeita noudatetaan tuotannon kaikissa vaiheissa."

Vierailija
10/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Miten korona estäisi Big Brotherin? Riittää, että taloon valitut asukkaat testataan koronan varalta. Jos ei virusta, niin ei muuta kuin taloon. Elävät siellä eristyksessä muusta maailmasta, joten silloin suoja koronaa vastaan on selvästi parempi kuin ulkomaailmassa.

Vierailija
11/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin odotan että alkaa. Ihan parasta viihdettä !

Vierailija
12/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadassahan BB keskeytettiin Koronan takia. Palkinto meni koronahyväntekeväisyyteen.

Vierailija
13/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa.

Vierailija
14/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakijoita ollut huimasti. Tulee mieleen että onkohan kukaan heistä lukenut BB-keskusteluja? Aikamoista haukkumista. En itse uskaltaisi ikinä mennä.

Äkkiäpä nuo edelliskauden hahmotkin on jo unohdettu. Varsinkin ne, jotka eivät ole itse jossakin somessa vinkumassa. En usko, että itse jaksaisin surkutella jos muutaman kuukauden tuntemattomat haukkuisivat av:lla. Rupesikin itseasiassa kiinnostamaan, että mitenköhän te-palvelut suhtautuisivat tollaiseen irtiottoon ankarasta työnhausta...

Vierailija
15/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tv:ssä mainos jossa sanottiin että alkaa 6.9

Vierailija
16/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadassahan BB keskeytettiin Koronan takia. Palkinto meni koronahyväntekeväisyyteen.

En kyllä ymmärrä miksi. 

Vierailija
17/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska, tyhmä ja saamaton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiäpä nuo edelliskauden hahmotkin on jo unohdettu. Varsinkin ne, jotka eivät ole itse jossakin somessa vinkumassa. En usko, että itse jaksaisin surkutella jos muutaman kuukauden tuntemattomat haukkuisivat av:lla. Rupesikin itseasiassa kiinnostamaan, että mitenköhän te-palvelut suhtautuisivat tollaiseen irtiottoon ankarasta työnhausta...

Eli BB:n jälkeen ei voi edes perustaa blogia omalla nimellä, koska se on "somessa vinkumista" = ansaitsee itse sen, että haukkuminen jatkuu. Tosiaan, ei kannata mennä ohjelmaan, jos ei hyväksy ihmisten kusipäisyyttä.

Vierailija
18/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun BB-talo olisi inspiroivampi, tyylikkäämpi ja katsojien kamerat kaikessa mukana.

Vierailija
19/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi. 

Jep, ja ketään ei julistettu voittajaksi. Palkinto olisi ollut 100 000 dollaria, mutta kukaan ei saanut sitä. Vähän epäreilua, että kilpailijat ehtivät olla talossa melkein kuukauden turhaan (ainakin siis ne joille palkinto oli motivaattori).

Vierailija
20/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun BB-talo olisi inspiroivampi, tyylikkäämpi ja katsojien kamerat kaikessa mukana.

Tai ainakin saisi olla enemmän kuin se 2 kameraa.

Itse pidän neutraalista tyylistä, viimeksi oli ok. Joidenkin maiden BB-taloissa on ihan oudot värikkäät scifisisustukset, jotka sattuu silmiin. :D