Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys nykytreffailusta

Vierailija
20.07.2020 |

Olen n. 40-vuotias nainen. Monta kertaa esim. Tinderissä käy niin, että mies lähettää viestin ja ehdottaa kahvilla käymistä. Minä yleensä kiitän kutsusta ja sanon, että sopisiko lyhyt puhelu ennen tapaamista ja perustelen ehdotustani sillä, että puhelun perusteella saa kuvia paremman käsityksen toisesta.
Yleensä keskustelu tyrehtyy tähän. Mikä on ongelma? Miksi niin monelle tuntuu olevan ongelma puhua hetki puhelimessa? En minä nyt ventovieraan kanssa lähde kahville vain siksi, että ulkoasumme sattuvat olemaan ok toistemme mielistä. Ihminen on (toivottavasti) kasvokuvaansa moniuloitteisempi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan harrasta puheluita enää näin herran vuonna 2020. Se on tekstailu, treffit ja s*kstailu.

Vierailija
2/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota puhelua vasta pienen tekstailun jälkeen. Siis juttelet ensin viestein vaikka noin vkon ja jos toinen vaikuttaa kiinnostuneelta ja vastailee niin sitten vasta puhelu. On aika riskiä antaa nroaa kellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin sitä, että viestittelee jonkin aikaa toisen kanssa ja jos juttu luistaa, niin sitten tavataan. Jos välimatka on lyhyt, niin en ymmärrä miksi pitäisi ensin puhua puhelimessa. Vieraan ihmisen kanssa juttelu puhelimessa on mulle aika epämiellyttävä ja vaivaannuttavaa ajatuksena... En ole "puheluyhmisiä", siis kun on kyse vieraista. Jos välimatkaa on enempi, niin sitten voi olla ihan ok ensin jutella. Mutta ei silloinkaan mielestäni välttämätöntä.

Vierailija
4/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota puhelua vasta pienen tekstailun jälkeen. Siis juttelet ensin viestein vaikka noin vkon ja jos toinen vaikuttaa kiinnostuneelta ja vastailee niin sitten vasta puhelu. On aika riskiä antaa nroaa kellekään.

Entä kun toinen on jo ensimmäisessä viestissään kysynyt kahville seuraavalla viikolla? Ei siis mitään muuta aloitusviestissä ja profiilikin tyhjä. En minä ennen pientä jutustelua (tekstitse tai puhelimitse) lähde kahville tuntemattoman kanssa.

Vierailija
5/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet tietävät että se loputon jankkaaminen ei johda mihinkään.

Joko menet kahville, tai sitten hommaat kissalauman. 

Vierailija
6/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä kun toinen on jo ensimmäisessä viestissään kysynyt kahville seuraavalla viikolla? Ei siis mitään muuta aloitusviestissä ja profiilikin tyhjä. En minä ennen pientä jutustelua (tekstitse tai puhelimitse) lähde kahville tuntemattoman kanssa.

En ihmettele, kuulostaa vähän oudolta. Sano hänelle että haluat ensin tutustua vähän paremmin. Jos on fiksu, niin haluaa hänkin. Tuollaiset pikadeitit ovat yleensä pettymys. Ja tyhjä profiili... sieltä voi tulla vastaan ihan mitä vaan.

Vierailija
7/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää ihmettele mieskatoa Tinderissä

Vierailija
8/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma on käydä kahvilla julkisella paikalla vaikka toinen onkin periaatteessa tuntematon? Etkö osaa tutustua kasvotusten? Etkö ylipäänsä osaa tavata ihmisiä? Mitä luulet tapahtuvan jos menette kahvilaan?

Vierailija
9/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää antaa puhelinnumeroani naisille ennen ensitreffejä. Tutustumista viestien kautta ja jos toinen tuntuu kiinnostavalta, niin treffeille.

Vierailija
10/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman kanssa on kyllä aika kiusallista puhua puhelimessa kun ei näe toisen elekieltä. Sanat on kuitenkin vain joku 5% kommunikoinnista (lähde: tutkimus) ja äänenpainot ehkä joitain prosentteja päälle. Et kuitenkaan saa todellista kuvaa ihmisestä puhelun perusteella vaan kiusallisen keskustelun jälkeen sopiva tyyppi jää ehkä kohtaamatta. Luultavasti vain sarjadeittaajat selviävät tästä ensimmäisestä vaiheesta nolaamatta itseään täysin. Itsellä ainakin on toiminut hyvin parin viestin vaihto siitä millaisessa elämäntilanteessa on ja kiinnostaako kahvit tai ravintolassa käynti. Miehille sopii seksi ekoilla treffeillä tai sitten seksin odottelu ihan niinkuin ennen vanhaankin, kuitenkaan eivät tarpeeksi saa vaikka on tinder

Vierailija
11/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan anna mun numeroa tuntemattomille, eikä kannata sinunkaan. Jutelkaa chatissa ja jos se ei onnistu, niin ei tule onnistumaan mikään muukaan. Noita kahville pyytäjiä on pilvin pimein Tinderissä. Ovat tyhjää täynnä ja seksiä vailla. Eivät edes vaivaudu esittämään kiinnostunutta saadakseen seksiä. Sitten nämä miehet tekevät aihe vapaalle aloituksen, kun naiset ovat nirsoja jne. 😄

Vierailija
12/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna numeroni kenellekään ilman F2F-tapaamista. Luulen, että muutkin miehet pelkäävät AP:n olevan häirikkö ja siksi kaikkoavat.

Se on lyhyt 30-60 minuutin chatti ja sen jälkeen kahville, jos siltä tuntuu. Ihan mukavasti on kyllä Tinderistä naisia löytynyt. Luulin hetken aikaa erottuani, etten enää löydä ketään. Toisin kävi. M41

Vierailija
13/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on halpa prepaid-numero ihan tämmöisiä tutustumisia varten. Sama kuin spesiaalisähköposti treffien sopimisia ja viestittelyä varten

Vierailija
14/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyyhkäisit oikealle tekstittömän profiilin?

Vierailija
15/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle puhelu vieraan kanssa olisi jännittävämpi kuin kahvittelu.

Vierailija
16/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma on käydä kahvilla julkisella paikalla vaikka toinen onkin periaatteessa tuntematon? Etkö osaa tutustua kasvotusten? Etkö ylipäänsä osaa tavata ihmisiä? Mitä luulet tapahtuvan jos menette kahvilaan?

Miksi pitäisi edes haluta tai kiinnostaa lähteä ihmisen kanssa treffeille, josta ei tiedä muuta kuin naamakuva? Ja joka ei ole kiinnostunut edes muutamaa viestiä vaihtamaan ja kertomaan itsestään??

Vierailija
17/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on halpa prepaid-numero ihan tämmöisiä tutustumisia varten. Sama kuin spesiaalisähköposti treffien sopimisia ja viestittelyä varten

Teinien leikkejä nuo.

Vierailija
18/18 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40 kirjoitti:

Minulle puhelu vieraan kanssa olisi jännittävämpi kuin kahvittelu.

Emme siis sovi toisillemme. T:Mies