Käyttekö koskaan kesäöinä urheilemassa?
Lenkillä, pyöräilemässä tai muuten liikkumassa lämpimässä, valoisassa kesäyössä.
Kommentit (12)
En ihan yöllä, mutta ennen kävin pururadalla iltamyöhään siinä 22-23 aikoihin. Lopetin sen jälkeen, kun naisia ahdisteleva hörhö pyöräili siellä.
kävin jotain 5 v sitten useasti, lopetin kun palasin lenkiltä noin 2.30 ja kannelmäessä oli silloin joku rakennusjuttu, että siellä piti kierrellä ja kävellä n. 500m täysin valaistumattomalla tiellä, en nyt muista oliko lämmin kevät vai syksyn alku, mutta pimeätä oli, ei ollut valkoisia öitä. kuulin siinä kävellessäni että joku kulkee takana, jostain syystä en kattonut taakse, en tiedä miksi mutta kun tiesin että ilman silmälaseja en näkisi kuitenkaan niin hyvin vieläpä pimeälläx ja en halunnut
en halunnut kääntyä ja hidastaa vauhtia. kävely takanani oli jotenkin outoa, siis ihan kuin joku yritti kiihdyttää vauhtia, kuulin hengästystä takana, silloin jätin sen ajatuksen että mitä nyt älä pelkää ja juoksin, jostain syystä en heti kovaa, pahinta oli kuulla että joku alkoi juosta myös, sitten juoksin kuin osasin ja pysähdyin katsomaan taakse vasta kun olin talon ikkunoised lähellä, ajattelin että jos joku niin voi lyödä vaikka ikkunan että saisi apua. sen jälkeen tulin tärisevänä kotiin enkä enää yöllä lähtenyt. ajattelin usein että olisiko voinut olla että kuvittelin. mutta epäilen. en kävellyt reittiä ekaa kertaa samaan yöaikaan. enkä ollut pelästyvää sorttia. jos olisin en uskaltaisi mennä parikymppisenä naisena yöllä lenkille. vasta vuosien jälkeen muistin että kun olin siinä lenkillä kääntymässä takaisinsuuntaan joku postimies huusi mulle hei hyvää aamua. vaikka oli siis klo 2 yöllä. en silloin millään yhdistänyt häntä asiaan kun hänellä oli postikärry mukanaan.en edelleenkään usko että oli hän. mutta kyllä siis että täytyy olla varovaisia enää en yöllä mene lenkkipolulle.
olkaa varovaisia jos täytyy mennä yöllä lenkille hankkikaa ainakin apteekista pippurisumute.
EI "täydy" mennä lenkille, mutta saa. Lempeässä kesäyössä on ihana juosta ja kun ei asu missään ongelmälähiössä ei pidä miettiä mitään ahdistelijoitakaan. Täällä maalla ei sellaisia ole.
Myös uimassa olen käynyt kesäöinä.
Meillä jumpataan vällyjen alla pitkinä, kuulaina kesäöinä enemmän kuin talvella.
Menin kerran myöhään illalla lenkille. Se oli kai Porin juoksukoulun eka päivä. Ensin kävelyä 5 minuuttia ja juoksua kaksi minuuttia, tauko ja sama uudestaan. Satuin sitten päätymään kävelemään jonkun naisen takana. Minulla oli harmaan hupparin huppu päässä ja melko unisex-vaatteet muutenkin. Kävelen reippaasti ja huomaan, että edellä kävelevä nainen alkaa kiihdyttää vauhtia. Minunkin kävelyni alkaa reipastua alkukankeuden jälkeen. Nainen kaivaa kännykän laukustaan ja näen kännykän näytön pimeässä hehkuvan valon. Sitten viisi minuuttia on täynnä ja minun pitäisi lähteä juoksemaan mutta en viitsi. Ties vaikka sydärin saisi tämä edelläkävelijä. Seuraavassa risteyksessä tiemme eroavat ja pääsen juoksemaan. Vaikeeta tämä elämä.
Joo, aina toisinaan. Ihan mukavaa kun ei ole niin kuuma.
(Ja pippurisumutetta ei sitten saa kantaa tai ostaa ilman poliisin myöntämää lupaa.)
en yöllä, mutta aikaisin aamulla olen juossut kun päivällä on liian kuuma. eikä meillä ole valoisia öitä täällä keksieuroopassa.
Juoksen yöllä, kun päivällä on liian kuuma. Pippurisumutetta ei ole, mutta pitbulli juoksee vieressä.
Käy;, lenkillä ja ratsastamassa. Joskus kaksin miehen kanssa uimassa lasten nukkuessa kotona. En tosin ajattele tuota urheiluna vaan lähinnä " kesästä nautiskeluna".