Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herttoniemen sairaala lopetetaan!

Vierailija
06.06.2013 |

Herttoniemen sairaala tullaan sulkemaan kokonaan vuoteen 2017 mennessä. Tänään tiedotustilaisuudessa ilmoitettiin os 3 suljettavan Tämän vuoden loppuun mennessä. Rankka paikka hoitajille jotka jopa kymmeniä vuosia talolle tehneet töitä. Os 3 parhaat hoitajat ikinä ja ihana työilmapiiri. :( vanhukset kadulle ja omaisten hoiviin ja kortistoon lisää työttömiä! Täysin käsittämätön juttu!!

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin myös tuosta. Olen töissä os 7. Ikävä juttu..

Vierailija
42/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:26"]

Eiköhän se juuri remontoitu rakennus saa jäädä. Veikkaan tilalle massiivista pakolaiskeskusta?

[/quote]

Ei siellä ole mitään juuri remontoitua rakennusta, tehty pikkukorjauksia. Asuntoja tulee nykyisen kirjaston ja kirkon/seurakuntakeskuksen paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:28"]

Kuulin myös tuosta. Olen töissä os 7. Ikävä juttu..

[/quote]

No vinkatkaa nyt jonnekin muuallekin kuin vauva av:lle siinä tapauksessa.

Kas kun minä en kuullut asiasta mitään. Varmaan vaikkua korvissa.

Vierailija
44/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissiremontti on tehty ja sisäpihaa kunnostettu, ei mitään sen suurempaa purettavaan taloon..

Vierailija
45/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiviikon to tulossa tiedotustilaisuus kaikille muille hersan osastoille. Silloin tiedätte tekin asiasta enemmän..

Vierailija
46/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surku :( tuohon ollaan menossa, vanhukset kotiin yksinäisenä; odottelevat kotihoitoa, jolla aikaa 10 min ja siinä päivän sosiaaliset kontaktit. Pelottaa jo oma vanhuus..

Vierailija
47/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylilaji paljastaa, että täällä on pääasiassa yksi ihminen trollaamassa.

Vierailija
48/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen että meitä on kaksi- kolme tällä palstalla jotka  jo tietää asiasta..

mutta jääköön tämä puolestani tähän. Luette varmaan sitten lehdestä mieluummin uutisen muutaman viikon kuluttua. Ensi torstaihin siis muut Hersan työntekijät :)

Vierailija
49/84 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 21:07"]

Voi surku :( tuohon ollaan menossa, vanhukset kotiin yksinäisenä; odottelevat kotihoitoa, jolla aikaa 10 min ja siinä päivän sosiaaliset kontaktit. Pelottaa jo oma vanhuus..

[/quote]

Herttoniemen sairaala on akuuttisairaala, ei vanhainkoti.

Vierailija
50/84 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeputkeen pistetään 58-60 v työntekijät jotka mieluusti vielä työelämässä jatkaisivat. Samaan aikaan saadaan lukea kuinka on pulaa hoitajista :(

Vierailija
51/84 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut harjoittelujaksolla Hersassa useita vuosia sitten. Jo silloin oli ylihoitajan opiskelijainfossa puhetta, että sairaala tullaan purkamaan (lähi)tulevaisuudessa. Mistään tarkoista vuosista ei tosin puhuttu.

Siihen en osaa ottaa kantaa, onko purkupäätös hyvä juttu. Varmasti hoitajilla tulee ikävä pitkäaikaisia työkavereita.

Vierailija
52/84 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajistahan on pula, heitä tuodaan ulkomailtakin,,ehkä eivät joudu työttömiksi sentään,

Vierailija
53/84 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaupungilla joudu työttömäksi. Pöhköt.

Hyvä, että se homeluola vedetään maantasalle, jos tämä on totta.

Vierailija
54/84 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Oh piti työhaastattelua, sh paikka haussa. Kyselin että miten meinaat töihin saada uuden hoitajan tähän "uppoavaan laivaan". Sh paikkoja siis jopa haussa PH.t pistetään pihalle :(

Vierailija
55/84 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä osastolla kävit haastattelussa?

Vierailija
56/84 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikot. Näyttäkää mulle, missä on TYÖTÖN LÄHI/PERUSHOITAJA?!?! Ja vielä Helsingissä?? Juupa juu.

Vierailija
57/84 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu oli kaupungilla 10 vuotta sitte. Silloin arvottiin loppuuko akuutti toiminnot Herttoniemestä vai Suursuolta. Aikataulu vain nopeampi seuraavan vuoden alkuun. Herttoniemi voitti ja sai jatkaa akuutti sairaalana. Kaikkista sairaaloista henkilökuntaa joutui muuttamaan osastoineen uusiin sairaaloihin. Paljon lähti kaupungilta hyvää osaavaa henkilökuntaa pois. Itse ja työkavereitani meintiin HUSiin. Silloin päättäjät totesi ettei enää ikinä siirretä osaavaa toimivaa työyksikköä minnekään. Taas näköjään historia toistaa itseään.

Vierailija
58/84 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oliko tämä trolli kuitenkin...

Vierailija
59/84 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetin keskusteluissa sama aloitus, toivottavasti kauppa käy, jos ap jää nyt työttömäksi :(

Vierailija
60/84 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt työttömäksi, uusi paikka löytyi, kuten jo monelle muullekin os 3 työskentelevälle on jo löytynyt. Sääli vaan että hyvin toimiva paikka ajetaan noin nopealla tahdilla alas :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi