Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herttoniemen sairaala lopetetaan!

Vierailija
06.06.2013 |

Herttoniemen sairaala tullaan sulkemaan kokonaan vuoteen 2017 mennessä. Tänään tiedotustilaisuudessa ilmoitettiin os 3 suljettavan Tämän vuoden loppuun mennessä. Rankka paikka hoitajille jotka jopa kymmeniä vuosia talolle tehneet töitä. Os 3 parhaat hoitajat ikinä ja ihana työilmapiiri. :( vanhukset kadulle ja omaisten hoiviin ja kortistoon lisää työttömiä! Täysin käsittämätön juttu!!

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde...?

Vierailija
2/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse henk. koht olin tänään tiedoitustilaisuudessa. paha olo on ihanien yökavereiden puolesta ja toki myös oma tulevaisuus hirvittää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:26"]

Ihan itse henk. koht olin tänään tiedoitustilaisuudessa. paha olo on ihanien yökavereiden puolesta ja toki myös oma tulevaisuus hirvittää..

[/quote]

Koko sairaalan lakkauttamisesta ei näy mitään pöytäkirjoja, tuohan on lautakunnassa/kaupunginhallituksessa päätettävä asia.

Se B-rakennushan puretaan asuintalojen tieltä lähivuosina.

Vierailija
4/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne osasto kolmoselle haetaan uutta henkilökuntaa parhaillaan?

Vierailija
5/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tosiaan oli laaja tiedotustilaisuus jossa tuo ilmoitettiin meille. Itsekin todella pitkään talossa töissä olleena voin sanoa että järkytys on melkoinen. Sairaansijat kun eivät koskaan ole tyhjillään 20 työssäolo vuotena olleet. Minne laitetaan potilaat. Mistä löytyy töitä lähiseudulta. Ahdistaa..

Vierailija
6/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:26"]

[/quote]

Yleensähän tämän tyyppiset uutiset saa henkilökuntakin lukea hesarista. Ei tosiaan ole edes ollut esityslistoilla moinen päätös, mitä ihmettä.

Vierailija
7/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajaa jaetaan joo, tarkoituksena siirtää sairaanhoitajia mahd. Mukaan muille osastoille joista taas perus/lähihoitajat pois, samoin kuin os 3 perushotajat pois :(

Vierailija
8/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:35"]

Tänään tosiaan oli laaja tiedotustilaisuus jossa tuo ilmoitettiin meille. Itsekin todella pitkään talossa töissä olleena voin sanoa että järkytys on melkoinen. Sairaansijat kun eivät koskaan ole tyhjillään 20 työssäolo vuotena olleet. Minne laitetaan potilaat. Mistä löytyy töitä lähiseudulta. Ahdistaa..

[/quote]

Kuka oli virastosta paikalla tiedottamassa?

Vierailija
9/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä sitä pihaakin rakennetaan, jos lakkautuspäätös on tehty?

Vierailija
10/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanohan se. Hissiremonttia ym tehty ja talon kohtalo tuo.. Yhteiskunnan varojen tuhlausta!

Vierailija
11/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin kuulin tuosta! Aivan uskomaton juttu!

Vierailija
12/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, sillä suunnallakin tätä maata lakkautetaan jotain...

Vierailija
13/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:40"]

Sanohan se. Hissiremonttia ym tehty ja talon kohtalo tuo.. Yhteiskunnan varojen tuhlausta!

[/quote]

Sairaanhoidossa rakennusten hinta on mitätön henkilöstökustannuksiin verrattuna. Puretaanhan sieltä tosiaan se kirkkokin. Mutta virastoissa tunnutaan olevan vielä tietämättömiä tuosta sairaalan lakkautuksesta...

Vierailija
14/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:35"]

Mistä löytyy töitä lähiseudulta. Ahdistaa..

[/quote]

anteeksi nyt, mutta eikös pääkaupunkiseudulla ole hoitohenkilökunnasta jopa pulaa.

Vierailija
15/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilääkäri Kristiina Backlund sekä liuta muita kihoja oli paikalla tämän "ilouutisen "meille tuomassa 

Vierailija
16/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:42"]

Joo, mäkin kuulin tuosta! Aivan uskomaton juttu!

[/quote]

Mistä kuulit. Kas kun minä en ole kuullut mitään vaikka seuraan lautakuntien esityslistoja ja päätöksiä työni puolesta. Sairaaloiden toiminnan lakkautus on aina poliittinen päätös, joka käsitellään kaupunginhallituksessa. Pöytäkirjat  ja esityslistat ovat julkisia ja netistäkin luettavissa.

Vierailija
17/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka pitkälle alueen ihmisten pitää jatkossa lähteä esim. labraan sitten? Herttoniemen sairaala palvelee jo nyt paitsi Herttoniemen molempia puolia, Roihuvuorta, Tammisaloa ja koko Laajasaloa (Jollas, Hevossalmi, Santahamina jne.)!! Menee todella vaikeaksi tuo labrajuttu etenkin vanhuksille ja lapsiperheille...:( Laajasalon terveysasemalla oli joskus labra, vaan eipä ole enää.

Vierailija
18/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätön juttu! Suuret ikäluokat kohta hoidon tarpeessa ja meidän työpaikka lopetetaan! Sairaita nuo päättäjät!!

Vierailija
19/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 15 vastaa, olen myös Hersassa töissä,muinakin toistaiseksi..

Vierailija
20/84 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:46"]

Ylilääkäri Kristiina Backlund sekä liuta muita kihoja oli paikalla tämän "ilouutisen "meille tuomassa 

[/quote]

Johtajalääkäri Kristiina Backlund? Luulin, että hän on lomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi