Painostava, helteinen ilma, menkat alkamassa, turvottaa, räjähdän kohta!
On niin tukala, hikinen, turvonnut ja tunkkainen olo, että vaikea sanoa kumpi räjähtää ensin, kuuppa vai per*se. Lisäksi ulkona matalapaine puskee helteisiä ilmamassojen vastaan. Odotellaan ukkosia.
Kommentit (26)
Mulla alkoi eilen ja nukuin huonosti. Hikoilin todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä sulla menkat? Samantyylisiä menkka-aloituksia joka päivä.
Tämä oli ensimmäinen aloitukseni aiheesta. Mutta en siis ilmeisesti ole yksin! Mies katsoi aamulla naamaani ja sanoi, että jaahas meillä taitaa ilmapuntari luvata pahaa keliä
Ap
Tamppooni ineen ja suklaata naamaan 👍
Ihme itkupilli! Menkat voimaannuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihme itkupilli! Menkat voimaannuttaa!
Tulepa tänne huutelemaan niin mää sulle voimaantumiset näytän
t. Toinen PMS
Itse muutun käveleväksi pierutyynyksi
Meillä meni äsken pikku-ukkonen ohi ja menkatkin alkoi eilen illalla. NYt elämä taas helpottaa. Tsemppiä
Koita juoda vähän yrttiteetä ( ja jos olet oikein hurja laita mesianervoa, poimulehteä ja vadelmaa)
Myös saunominen kuumalla auttaa. Kun on kuumassa niin pihailma tuntuu viileämmältä. Tosin jos asut asunnossa missä saunominen kuuementaa asunnon entisestään niin tuo eka on tietysti todella huono vinkki.
Monissa lähi-idän maissa juovat myös siksi kuumaa päivällä, että se tasoittaa kuumutta
Miten jotkut kuukautiset voivat olla noin vaikeita joillekin naisille.
Eikö ne ole teillä olleet jo 12 vuotiaasta lähtien, luulisi jo ihmisen olevan tottunut niihin.
Tai sitten nuo valittajat ovat joitakin kermaperseitä, joille pienikin nipistävä kipu on maailmanloppu, niin että sitä täytyy valittaa kotona, töissä ja somessa.
Eikö teillä koskaan ole ollut jotakin sairautta, jonka vuoksi olisitte joutuneet kärsimään ja kestämään kipua ja heikkoa ja huonoa oloa.
Jos olisi ollut, silloin ette valittaisi niin pienestä asiasta kuin kuukautiset.
Harrastatko liikuntaa ja onko ylipainoa?
PMS on oireyhtymä joka vaivaa naisia ennen kuukautisia.
Se helpottaa kun kuukautiset alkavat.
Kuukautiskivut eivät liity PMS:n mitenkään.
Joo tiedän tunteen. Eilen alkoi vuoto, oon hermona ja turvonnut. Menin vielä perjantaina juomaan ja edelleen on vatsa kuin puolivälissä raskautta, aivan kamala olo.
Onneksi saa pysyä sisällä.
Ja oon vasta kolmekymppinen 🙄
Eiköhän se turvotus monella naisella johdu makkarasta ja oluesta? 😉
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ole teillä olleet jo 12 vuotiaasta lähtien, luulisi jo ihmisen olevan tottunut niihin.
Tai sitten nuo valittajat ovat joitakin kermaperseitä, joille pienikin nipistävä kipu on maailmanloppu, niin että sitä täytyy valittaa kotona, töissä ja somessa.
Eikö teillä koskaan ole ollut jotakin sairautta, jonka vuoksi olisitte joutuneet kärsimään ja kestämään kipua ja heikkoa ja huonoa oloa.
Jos olisi ollut, silloin ette valittaisi niin pienestä asiasta kuin kuukautiset.
Jaa.
Olen mm ollut kipsattavana ja leikkauspöydällä murtumien takia, mulla on ollut henkeä uhkaava kurkkupaise ja munatorveni on räjähtänyt kaikkien noidannuolien ja venähtämien ja haavojen lisäksi.
Ei se silti muuta sitä asiaa että menkkakivut vetää sikiöasentoon ja toimintakunnottomaksi kun en saa oikeita särkylääkkeitä ja hoikassa varressa viidenkin kilon turvotus on kivuliasta.
Anna meidän valittaa ja pidä sinä kruunusi kun kärsit valittamatta ylväästi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se turvotus monella naisella johdu makkarasta ja oluesta? 😉
Sulla varmaan joo. Itse inhoan makkaraa ja oon tainnut kaksi vuotta sitten juoda puoli lasillista olutta. Mutta voinhan toki niistäkin luopua.
Oliko muita fiksuja neuvoja?
Ei kai se mikään maailmanloppu ole ja ekaa kertaa pappia kyydissä? Ponttooni sisään ja jotain viilennys. Menette peräkammariin ettei miestä häiritse tuo vaikeronti 👍
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset on todella veemäinen vaiva. Se ärsytys ennen kuin ne alkaa on itseäkin piinaavaa.
Kipuahan siitä ei tule, sen nyt kestäisikin. Molemmat kerrat olen synnyttänyt ilman kivunlievitystä. Toinen synnytys kesti 24 tuntia, toinen 16 .
Joka päivä sulla menkat? Samantyylisiä menkka-aloituksia joka päivä.