Mitähän tekisin pienestä kimpusta osterivinokkaita?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin nötköttiä sekaan.
Voi kulta rakas. Ei se sovi.
Nötkötti käy munakkaaseen, se on herkkua ruiskeivän päällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siivoa se huoneesi ja sano pikkuveljellesi että käy kaupassa hakemassa nötköttiä ja tekee sulle munakkaan. Pyydä nätisti.
Mitä hemmetttiä. Mä en ikinä uskaltaiisi olla tuollaisen naisen kansssa joka miettii noin sivistyneitä.
Mikset sä katso netistä? Sieltä löytyy pilvin pimein osterivinokas-reseptejä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sä katso netistä? Sieltä löytyy pilvin pimein osterivinokas-reseptejä.
Näinhän se on aina kun kysyy mitään reseptiä. Ajattelin vaan mahdollisimman vähiä aineksia nyt, joissa maistuu itse sieni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmetttiä. Mä en ikinä uskaltaiisi olla tuollaisen naisen kansssa joka miettii noin sivistyneitä.
Sulla on nyt väärät ketjut. Nåhdäkseni ei ole ensimmäinen tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoa se huoneesi ja sano pikkuveljellesi että käy kaupassa hakemassa nötköttiä ja tekee sulle munakkaan. Pyydä nätisti.
Mikä pikkuveli? Ja miten niin huone? Kyllä mulla on talo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pikkuveli? Ja miten niin huone? Kyllä mulla on talo.
Okei, niin varmaan on. Niin minullakin. Nötkötti on hyvää mutta ei nyt ehkä sovi tähän.
Okei, kellään ei ideaa. Se harmaa on kuulemma ok, pinkki maistuu kuulemma pekonilta ja tuo keltainen on kuulemma kirpeä. Kai se siiten vaan maistellaan jos en ehdi hakea esim. kermaa ennen kuin nuo märkänee.
Nyt ne varistaa itiöitä vissiin niin ajattelin että korjata pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tee niistä saunavihta.
Se on herkkä sieni. Enkä voi saunoa, ei ole puita ja hormitkin tukkeutuneet.
Älkää viitsikö, se on ruokasieni.
Tänään rupesi näyttämään siltä että nahistuu, ja revin ja paistoin sitten rapeaksi, maustoin runsaalla suolalla, ajattelin että myöhemmin teen jotain ruokaa.
Maistoin ja oli niin hyvää että sinne ne meni saman tien kaikki:/
Vierailija kirjoitti:
Tee hääkimppu?
Ei ole miestä ja tuskin saankaan. Ainakaan alttarille.
Ei kellåän kokemusta? Mietin että jokin ruoka joka ei niin peitä makua että saisi hyvän käsityksen. Eikä muutenkaan raaka-aineita paljoa.