Teen poikaystävälle luotettavuustestin!
kirjoitin sille kirjeen ja laitoin postiin. Esiinnyn siinä yhtenä hänen opiskelukaverinaan ja kerron, että olen jo kauan aikaa katsellut häntä sillä silmällä ja kehotin soittamaan. Laitoin suukon ja puhelinnumeron mukaan. Ostin uuden pre-paid kortin mun vanhaan puhelimeen ja jos poikaystävä soittaa tähän numeroon niin tiedän, että siihen ei voi luottaa.
Kommentit (16)
Poikaystäväsi tekee sinulle stalkkeritestin ja soittaa numeroon. Jos siellä vastaat sinä, hän tietää että olet sekopäinen stalkkeri.
Pelkkä soittaminen ei todista mitään. Eli tuosta ei ole mitään hyötyä luotettavuuden todistamisessa.
Yrittäkää nyt poloiset vaan pikku-hiljaa uskoa, että taitavaa pelimiestä ei pysty käryttämään millään :)
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä soittaminen ei todista mitään. Eli tuosta ei ole mitään hyötyä luotettavuuden todistamisessa.
Hä? Tottakai se todistaa, jos mies soittaa numeroon, jonka hän voi tietää vain, jos on lukenut ihastuksensa kirjeen ja haluaa soittaa sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä? Tottakai se todistaa, jos mies soittaa numeroon, jonka hän voi tietää vain, jos on lukenut ihastuksensa kirjeen ja haluaa soittaa sille.
Huoh...
Yrittäkää nyt edes vähän...
Kokenut pelimies haistaa kyllä ansan saadessaan tällaisen yllättävän kirjeen, ja hankkii itse prepaidin :-)
Numeroon soitetaan sellaisella hetkellä mikrofoni mykistettynä, jossa ollaan itse tyttöystävän katseelta piilossa, mutta tyttöystävä ei suinkaan omalta. -> BUSTED! :)
Kohta sieltä alkaa tulla dickpickejä. Laita sille vastakuva ja katso tunnistaako :-)
Sekin jo todistaa poikaystävän luonteesta jotain, jos ei kerro, että sai tällaisen kirjeen. Miksi pitäisi sitten salata sitä, jos ei aio soittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh...
Yrittäkää nyt edes vähän...
Kokenut pelimies haistaa kyllä ansan saadessaan tällaisen yllättävän kirjeen, ja hankkii itse prepaidin :-)
Numeroon soitetaan sellaisella hetkellä mikrofoni mykistettynä, jossa ollaan itse tyttöystävän katseelta piilossa, mutta tyttöystävä ei suinkaan omalta. -> BUSTED! :)
Olet kyllä itse busted siinä tilanteessa, koska miksi johonkin random prepaid-numeroon tulisi soitto toisesta randon prepaidista, jos vain 1 henkilö tietää sen numeron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus. Voisihan hän soittaa numeroon vaikka vain kertoakseen, että hänellä on jo tyttöystävä ja että ei kiinnosta. Tai kysyäkseen, että mikä ihmisellä on hätänä kun hän lähettelee tuollaisia kirjeitä.
Mutta satuahan tämä koko juttu tietysti on.
Hyi, miten sairas oot jos ei ole provo! Jos poikakaverisi käräyttäisi sinut tälle esittämällesi henkilölle, voit mahdollisesti saada rangaistuksen identiteettivarkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä itse busted siinä tilanteessa, koska miksi johonkin random prepaid-numeroon tulisi soitto toisesta randon prepaidista, jos vain 1 henkilö tietää sen numeron?
Höpö höpö.
Esim. puhelinkaupustelijat soittelee numero-avaruutta läpi ristiin rastiin koko ajan.
Kuvitellaan nyt hetki, että tämä olisi totta, koska kai noinkin sekaisin olevia ihmisiä on olemassa.
Ensinnäkin on rikos tekeytyä toiseksi ja lähetellä hänen nimissään kirjeitä.
Toiseksi, mitä ajattelit selittää poikaystävällesi, kun hän kertoo sinulle saamastaan kirjeestä? Jos kerrot itse lähettäneesi sen, niin poikaystävä tajuaa että olet mustasukkainen hullu, ja jättää sinut oitis. Jos et kerro, niin poikaystävä ottaa asian puheeksi tämän opiskelijakaverinsa kanssa, ja saa kuitenkin tietää totuuden, jolloin hän tajuaa että olet valehteleva mustasukkainen hullu, ja jättää sinut oitis. Ja opiskelukaveri tekee rikosilmoituksen.
12-vuotias tyttö tekee testin 13-vuotiaalle poikaystävälleen.
No just.