Mitkä helvetin älypuhelimet, IPhonet, IPadit, MP3:t ja Androidit
Oon niin pudottunut kelkasta! Mulla on ihan vanhanaikainen känny josta käytän vain puhelu- ja tekstiviestitoimintoa sekä kalenteria. That´s it.:D
Sama juttu joidenkin bändien ja muusikoiden kanssa. Ei aavistusta keitä on Tuuli, Chisu, Poets of the Fall....
Oon 90-luvun nuori ja ilmeisen jämähtänyt sinne.
Enkä ole "kuin" 33.
Kommentit (6)
No mä olen vuotta vanhempi ja tiedän noi kaikki. Tosin vuoden 2003-2007 (kun lapset oli pieniä) en tajunnut sen aikaisista jutuista mitään :D Nyt kun lapset on vanhempia niin on aikaa seurata elämää kodin ulkoupuolella.
Ei muuta kun hankit älypuhelimen ja lataat sinne viimeisimpiä levyjä :D
So? Jos kiinnostaa, ota selvää. Jos ei kiinnosta, et varmaan menetä mitään. Mikä oli tämän aloituksen tarkoitus?
On hyvä että et tunne poets of the fallia, ei pidäkään. Minä olen 70-80-luvun nuori ja osaan käyttää älylaitteita ja kuuntelen uutta indiemusaa. Älä jää sinne 90-luvulle, mikään ei ole ahdasmielisempää kuin kuunnella vain niitä artisteja joista tykkäsi nuorena ja tuomita muut huonoiksi.
Mä oon 40v ja osaan käyttä laitteita joo ...musiikkimaku on sitten ihan totaalisen jämähtänyt - mun soittolistalla tuoreimmat tulokkaat on 70-luvun lopulta.
semmoinen ero on 90-lukuun että tekniikka on todella helppokäyttöistä nykyään. kaikki pitää itseään nörtteinä vaikka ei laitteiden käyttö vaadi sellaista erikoisosaamista kuin ennen
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:50"]
Oon niin pudottunut kelkasta! Mulla on ihan vanhanaikainen känny josta käytän vain puhelu- ja tekstiviestitoimintoa sekä kalenteria. That´s it.:D
Sama juttu joidenkin bändien ja muusikoiden kanssa. Ei aavistusta keitä on Tuuli, Chisu, Poets of the Fall....
Oon 90-luvun nuori ja ilmeisen jämähtänyt sinne.
Enkä ole "kuin" 33.
[/quote]
pudottunut = pudonnut
ap