Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ystäviä, ei babyshowereita

Vierailija
20.07.2020 |

Minulla on muutama kaveri, mutta ei yhtään hyvää ystävää jonka kanssa oltaisiin tiiviisti yhteyksissä. Olen koulukiusattu ja muuttanut usein. Odotan toista lasta ja ahdistaa ihmisten babyshower-jutut. Miksi pitää ottaa kuvaa siitä 20-päisestä läheisten joukosta ja hehkuttaa ”ihanat juhlat rakkaiden ystävien ympäröimänä”? Mikä siinä on ideana? Ilmeisesti muutenkin valtavan isot ystäväporukat on nykypäivän normi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita joilla sama tilanne ja miten olette päässyt huonommuuden tunteissa eteenpäin?

Vierailija
2/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö babyshowerit ole tarkoitettu alkujaan sille ekalle lapselle, lahjaksi annetaan niitä tarvikkeita mitä perheellä ei vielä ole. Suomessa taitaa muutenkin aika uusi juttu olla tämä.

Minullakaan ei ole kuin 2 kaveria, enkä odota saavani mitään juhlia. Järjestän itse jos haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on vain muutama kaveri, miksi heidän babyshoer-juttunsa ja -kuvansa ahdistavat sua? Ei kai heillä niin usein babyshowereita kuitenkaan ole, että ihan ahdistumaan pääsisi? 

Vierailija
4/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on vain muutama kaveri, miksi heidän babyshoer-juttunsa ja -kuvansa ahdistavat sua? Ei kai heillä niin usein babyshowereita kuitenkaan ole, että ihan ahdistumaan pääsisi? 

Nämä tulevat esille somessa. Esim. Instagram ja vauvaryhmät

Vierailija
5/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tulevat esille somessa. Esim. Instagram ja vauvaryhmät

Vauvaryhmät ymmärrän, mutta ei mulle ole ikinä Instassa tullut yhtäkään babyshower-kuvaa. Miksi seuraat Instassa sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole edes sun kavereitasi ja joiden kuvat alkavat ahdistaa sua?

Vierailija
6/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ystäviä niin mitä jos menisit niitä aktiivisesti hankkimaan sen sijaan, että vingut AV palstalla? Täältä et niitä ainakaan löydä.

Vierailija
7/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyshowerit on kriittisiä maissa, joissa ei ole äitiyspakkauksen kaltaista systeemiä, vaan tuoreet vanhemmat joutuisivat ostamaan aivan kaiken alusta asti itse.

Vierailija
8/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vastenmielinen luuseri ja siksi sillä ei ole ystäviä.

Vierailija
9/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Babyshowerit on kriittisiä maissa, joissa ei ole äitiyspakkauksen kaltaista systeemiä, vaan tuoreet vanhemmat joutuisivat ostamaan aivan kaiken alusta asti itse.

On ollut muotia Suomessakin jo useamman vuoden nuo babyshowerit

Vierailija
10/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
11/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaista sontaa.

Vierailija
12/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne jaksaa kehittää itselleen kissanristiäisiä, joiden varjolla sitten pääsee uhriutumaan.

Naurettavaa jenkeistä kopioitua paskaa muutenkin 

Vierailija
13/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että ei ole ystäviä tai läheisiä. On todella kurjaa kärsiä yksinäisyydestä. 

Asiaa ei kuitenkaan auta muiden juhlien ja porukoiden kitkerä kommentointi. Pahantahtoinen kateus ei ole kiva piirre ihmisessä.

Vierailija
14/14 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni somen herättämään ahdistukseen auttoi, kun lakkasin seuraamasta somea. En koe menettäneeni mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi